Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Проблеми з кліматом
Автор Повідомлення
Nickkri Немає
Ученик
*

Повідомлень: 28
Приєднався: Nov 2011
майже Вінниця
Octavia Tuor 2002 1.8T AGU
Повідомлення: #1
25-04-2016 13:58 Проблеми з кліматом

Шановні, Одноклубники, підкажіть можливо хто зустрічався з подібною проблемою або є експертом з систем кондиціонування. Зарання прошу вибачення можливо десь на форумі є відповідь, але я нажаль її не зміг знайти, тоді направте, а також за можливо не правильну термінологію оскільки не є сильно обізнаним в даній області.
Наприкінці минулого літа при включені кондиціонера перестало подавитися холодне повітря до салону автомобіля. Оскільки авто далеко не першої свіжості я вирішив, що проблема в низькому тиску фреону в системі. І оскільки сезон доходив кінця вирішив перенести вирішення даної проблеми на весну. От і прийшла весна… За порадою друзів заїхав до людини в котрої обслуговувалися вони. Чолов’яга підключив манометр до порту низького тиску (штуцер біля радіатора). Тиск в системі був межах норми (з його слів), але після включення кондиціонера він не впав, а зі слів майстра він мав зменшитися оскільки компресор мав би відкачувати фреон. Вердикт – компресор не працює.
Оскільки сам компресор та супутні роботи по його заміні (промивка системи, заміна фільтра-осушувача і т.д.) вельми не дешеві, повернувшись додому та почитавши різних форумів я став більш детально розбиратися сам. І ось що я нарив: при ввімкнені кондиціонера чути чіткий звук включення електромагнітної муфти і видно як серцевина компресора починає обертатися, ніяких сторонніх звуків, при цьому не спостерігається, а двигун трішки підіймає оберти, з чого я можу зробити висновок, що з електрикою все добре (VAG-COM теж помилок не показав) і компресор не заклинений. Також, якщо на вимкненому двигуні, покрутити серцевину самого компресора то через декілька обертів відчувається певне зусилля, що наштовхує мене на думку що він все-таки щось тай качає.
Поки що маю такі думки:
1) є проблеми з клапанами компресора;
2) є якийсь запобіжний механізм який спрацьовує щоб не обірвати ременя якщо компресор «дає клина» (читав що таке є на фабіях в яких компресор постійно крутиться) і тому його серцевина вільно обертається, але чого тоді після декількох оборотів зусилля на валу зростає?;
3) є забиті канали системи кондиціонування за межами компресора які перешкоджають нормальній циркуляції фреону.
Автомобіль Октавія Тур 2002 р., двигун AGU, компресор SD7V16 кат. номер 1J0 820 803 K.
Буду вдячний за будь яку допомогу.
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Проблеми з кутом вприску 1.9TDI Юрій99 0 205 28-10-2024 21:06
Останнє: Юрій99
Exclamation Проблеми після встановлення діодів Octavia Tour Combi Maks_Ivanchuk 12 1 563 18-12-2023 21:57
Останнє: Maks_Ivanchuk
  Приборна панель, проблеми. ШураАвионик 4 1 595 15-02-2023 11:55
Останнє: makell
  Помилка р0407 егр, 1.6 tdi, вирішення проблеми sc3pt1c 29 15 993 21-09-2022 13:35
Останнє: senenko80
  проблеми з електрикою. Андрій 9259 3 801 01-08-2022 07:57
Останнє: Oleg1987
  Проблеми із зчепленням Bahmut 11 1 799 25-07-2022 18:05
Останнє: Dozd
  Проблеми з Електоро гідро підсилювачем керма Aleks_intern 12 2 989 14-04-2020 14:33
Останнє: Мавпун
  Проблеми при підійманні дверного скла zzz_a85 22 3 523 05-12-2019 17:42
Останнє: nobugs
  Проблеми з штатним центральним замком(HELLA) Roman496 0 915 30-08-2019 21:50
Останнє: Roman496
  Проблеми з гур Олеглемберг 3 1 069 08-05-2019 05:56
Останнє: Yrir

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1