Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
ГБО на 2,0FSI
Автор Повідомлення
yurec_ Немає
Писатель
***

Повідомлень: 654
Приєднався: Dec 2012
Київ
7-й трактор
Повідомлення: #151
29-03-2016 16:23 RE: ГБО на 2,0FSI

(29-03-2016 16:17)BingerUA :  
(29-03-2016 14:28)yurec_ :  До речі двигун почав рівно працювати на холостих.
После чего? После чистки?
Мне на СТО сказали, что после чистки нужно еще и масло менять.

Скажи, у тебя ГБО громко работает под капотом? У меня такой ощутимый звук в виде щелчков в районе редуктора.

Я поки нічо ще не робив. Почну з простішого. Скину клєми АКБ, обнулю комп і покатаюсь кілометрів 50 на бензі. Але як їхав з сто, то вирбуив газ. І після одної поїздки в усьому діапазоні тахометра на бензині Упал и качаюсь холостий на тому ж бензині прийшов до норми.

Та щолчки мають бути. це нормально, є у всіх авто з ГБО. У мене навіть два. Один перед тим як газ має ввімкнутись і один коли вмикається.


(29-03-2016 14:28)yurec_ :  Вирішив відписатись в темі про нюанс, який виник і поки нікуди не зник. Тим більше, що як я розумію така особливість присутня у багатьох одноклубників хто ставив газ на авто з прямим вприском.
Пробіг ГБО Romano близько 7 тисяч.
Періодично на холостих під час роботи на бензині відчувається вібрація. (легенько троїть). Під час останнього візиту на СТО (офіційне) почитали помилки, була певна кількість по тиску бензонасосу, клапан баку (зворотня фільтрація чи як він там називається) і я попросив їх видалити. Наступного ранку поїхав в подорож. Перед цим залив 25 літрів АНП 95 енерджі. Де давненько вже не заправлявся. Одразу після СТО машину почало ковбасити. Перейшов на газ - чудово. Проїхав ще 1500 км і легка вібрація на бензині перетворилась в досить серйозні вібрації. І навіть авто заглохло. Оскільки на звичайному сто вже був раніше, поїхав до установщиків ГБО.

Попідключали, подивились. З газом все нормально. А от бензин подається з заниженим тиском 37бар замісь 40. Під час роботи тиск стабілізується, але повільно. І в момент нестачі тиску бензину в рампі, якраз виникає розколбас. Форсунки при цьому починають довше бути відкритими (час роботи збільшується до 1,3-1,5мс, має бути до 1.) Розріджується суміш в колекторі. Вмикаєш газ все повертається до норми - час роботи бензинових форсунок 0,7-0,8 ну і в колеєкторі...
Можливих варіантів мені намалювали декілька:
1. Я перед поїздкою скинув всі помилки, як пояснили це означає, що я очистив комп "від програм чи додаткових налаштувань", які коригували роботу двигуна. Потім довга поїздка з мінімальним використанням бензу, комп адаптувався під газ. Потрібно його обнулити і покататись трохи на бензі, накатати нову бензинову карту. Це може бути реальний варіант, збігається з тим про, що я відписував раніше в темі про схожі проблеми. Покатався на безні - двигун на холостих на бензі починає працювати стабільно.
2. Залив поганий бензин, і під час роботи на газі закоксувались форсунки. (вийшли з ладу від перегріву, поки виключаємо) Далі варіант - помити їх. Після цієї процедури потрібно проїхати на бензі кілометрів 300 і бажано одразу, щоб все що розкисло від "Вінсу" вимилось з форсунок. Якщо ж ні то заміна форсунок.

не зовсім я зрозумів з якого саме бензонасосу у мене були помилки. чи той що у баку і качає до 6? чи то що біля двигуна піднімає тиск до 40. ГБО "обманює" той що дає 40. Але від сто їхав на бензині. Їхав спеціально в тестовому режимі, і в пробочці на першій потикався і 3 до отсєчки викручував. Як би була проблема з насосом, то мав би щось відчути. Пре на тому ж енерджі 95 як і раніше. До речі двигун почав рівно працювати на холостих.

Апдейт 1.
Покатався сьогодні пів дня на бензині. Робота двигуна однозначно повернулась у норму. Все як і раніше до установки ГБО. Завтра проїду 50-60км на бензі і перйду на газ. Побачимо, що скаже двигун.

Гадаю, що це таки якісь приколи в роботі програм... чи то італійці нашаманили ПЗ ГБО з орієнтацією на супер якісні бензини..., а може якісь секрети є і в установці. Щось мені кортить поспілкуватись з представником Romano.

Апдейт 2.
Так я і не знімав ніякі клєми, нічого не обнуляв. Трохи покатався на бензі. Сьогодні перешов на газ. Розковбасу нема. З однієї сторни добре, що нічого серйозного. З іншої, та якого хрена воно так відбувається... І коли буде наступний раз. І що є в кінці кінців причиною цих вібрацій.

Апдейт 3.
Все ж питання виявилось в налаштуваннях ГБО. Не виключено звісно те, що таки є нюанси по моєму ТНВД. Після переходу з газу на бензин, мій насос не одразу відновлював тиск в рампі, що було добре видно підключивши компа. наскільки я зрозумів, то змінили пропорцію бензин/газ на ХХ. Та і мені по великому рахунку все одно, головне щоб працювало як потрібно. По факту, що на бензі, що на газу рівненький ХХ. Щоправда відмітив, що витрата палива на ХХ стала 0,9 л/год, що на газу так і на бензині. Раніше на газу було 0,6-0,7. На бензині 0,8. Сказати про те чи зросла витрата поки не можу. Якщо і відбулись якісь зміни то не значно, бо поки цього не відмічаю.
Гепарду дякую за те, що таки знайшли причину )))
(Востаннє це повідомлення було змінене: 18-04-2016 13:10 yurec_.)
Шукати всі повідомлення учасника
валерчик Немає
Писатель
***

Повідомлень: 453
Приєднався: Feb 2013
Днепр
SuperB 1.8TSI блондин
Повідомлення: #152
29-03-2016 21:37 RE: ГБО на 2,0FSI

Х.З может и я созрею все таки и поставлю газ на свою fsi, но имея опыт езды на газу и на разных машинах все таки думаю что газовщики перестарались где-то.

Нет УМА-строй ДОМА. 067-562-66-25
Шукати всі повідомлення учасника
dobrinya Немає
Ученик
*

Повідомлень: 12
Приєднався: Jan 2012
Киев
Повідомлення: #153
18-04-2016 12:51 RE: ГБО на 2,0FSI

я вот тоже хочу поставить на свою А5 (2.0 FSI), но как то боязно чего то... Может разубедит кто? Движок то для газа специфический..
Шукати всі повідомлення учасника
Duchovny Немає
Ракетоносец!
***

Повідомлень: 422
Приєднався: Feb 2016
чернигов
VW Passat b3 -> BMW 520 -> Skoda Octavia A5 2.0 FSI combi - MB W210 - KIA Magentis
Повідомлення: #154
18-04-2016 13:40 RE: ГБО на 2,0FSI

(18-04-2016 12:51)dobrinya :  я вот тоже хочу поставить на свою А5 (2.0 FSI), но как то боязно чего то... Может разубедит кто? Движок то для газа специфический..

Если пробеги большие - больше 20 тысяч в год тогда можно подумать, очень недешовое ГБО (от 800 евро на 2 FSI). Или как вариант поменять движок на 1,6л и установить ГБО. Тогда реальная экономияSmile.
Для себя решил что "в булочную и подобное" пройдусь пешком, тем самым убрав "дурные километры" и теперь вообще не думаю о ГБО.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 18-04-2016 13:42 Duchovny.)
Шукати всі повідомлення учасника
zarik Немає
Шкодавод
***

Повідомлень: 529
Приєднався: Jan 2006
Кам’янець-Подільський, Житомир
Октавія 1,8Т - продалася. Натомість Скаут 2,0 FSI. Октавія А 8
Повідомлення: #155
18-04-2016 16:34 RE: ГБО на 2,0FSI

Що мені особисто не свідчить на користь встановлення газу - те, що двигун всерівно працює на бінарній суміші, а також доля форсунок. Якщо ставити, то таке обладнання, котре б працювало виключно на газу, але ж і вартість його захмарна! Слушною є думка змінити двигун з 2,0 ФСІ на 1,6.Аплодисменты

[Зображення: nomua_BX_8488_AX.png]
Шукати всі повідомлення учасника
валерчик Немає
Писатель
***

Повідомлень: 453
Приєднався: Feb 2013
Днепр
SuperB 1.8TSI блондин
Повідомлення: #156
18-04-2016 21:38 RE: ГБО на 2,0FSI

(18-04-2016 12:51)dobrinya :  я вот тоже хочу поставить на свою А5 (2.0 FSI), но как то боязно чего то... Может разубедит кто? Движок то для газа специфический..

Меня сдерживает только сумма. как созрею с баблом так и установлю. В пятницу делал т.о. газа на девятке и прозрел мягко говоря, устанавливали газ на Крузера. Круз проехал меньше 10км, сразу с автосалона и на ГБО. Человек даже домой не поехал. К стати, прайс ГБО на крузер и на шкоду одинаковый.

Нет УМА-строй ДОМА. 067-562-66-25
Шукати всі повідомлення учасника
Анатоличь Далеко
Алeксeй
*****

Повідомлень: 2 874
Приєднався: Jan 2013
Одесская область
Octavia А 8 Просто красавица
Повідомлення: #157
18-04-2016 21:52 RE: ГБО на 2,0FSI

(18-04-2016 16:34)zarik :  Що мені особисто не свідчить на користь встановлення газу - те, що двигун всерівно працює на бінарній суміші, а також доля форсунок. Якщо ставити, то таке обладнання, котре б працювало виключно на газу, але ж і вартість його захмарна! Слушною є думка змінити двигун з 2,0 ФСІ на 1,6.Аплодисменты
Вот тут Вы не правы,благодаря бинарной смеси практически не изменяются характеристики двигателя,тоесть тот двигатель который работает чисто на газу - то приемистость страдает,выростает расход газа по сравнению с бензиновым.
У мну ТСИ,тоже непосредственный впрыск,так вот скорость горения бензина и газа разные,с вытекающими от этого проблемами - а скорость горения бинарной смеси практически такая же как и бензиновой.
79 тыс на газу,не пожалел ни разу,както так

[Зображення: 7.gif]

Завжди намагаюся зробити добре, погано саме виходить
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #158
19-04-2016 08:26 RE: ГБО на 2,0FSI

Анатоличь :Вот тут Вы не правы,благодаря бинарной смеси практически не изменяются характеристики двигателя,тоесть тот двигатель который работает чисто на газу - то приемистость страдает,выростает расход газа по сравнению с бензиновым.
У мну ТСИ,тоже непосредственный впрыск,так вот скорость горения бензина и газа разные,с вытекающими от этого проблемами - а скорость горения бинарной смеси практически такая же как и бензиновой.
79 тыс на газу,не пожалел ни разу,както так
Зачекайте – хіба там одночасне впорскування бензину та газу? Тобто постійно формується газо-бензино-повітряна суміш?

Наскільки я пам'ятаю, така ідея була давно, але економіка витіснила на чистий газ бо інакше окупність під питанням... І ось впорскування бензину повернулося бо двигуни ускладнилися і чисто на газі у TSI проблеми.
Шукати всі повідомлення учасника
yurec_ Немає
Писатель
***

Повідомлень: 654
Приєднався: Dec 2012
Київ
7-й трактор
Повідомлення: #159
19-04-2016 08:31 RE: ГБО на 2,0FSI

(19-04-2016 08:26)SergM :  
Анатоличь :Вот тут Вы не правы,благодаря бинарной смеси практически не изменяются характеристики двигателя,тоесть тот двигатель который работает чисто на газу - то приемистость страдает,выростает расход газа по сравнению с бензиновым.
У мну ТСИ,тоже непосредственный впрыск,так вот скорость горения бензина и газа разные,с вытекающими от этого проблемами - а скорость горения бинарной смеси практически такая же как и бензиновой.
79 тыс на газу,не пожалел ни разу,както так
Зачекайте – хіба там одночасне впорскування бензину та газу? Тобто постійно формується газо-бензино-повітряна суміш?

Наскільки я пам'ятаю, така ідея була давно, але економіка витіснила на чистий газ бо інакше окупність під питанням... І ось впорскування бензину повернулося бо двигуни ускладнилися і чисто на газі у TSI проблеми.

Так є варіанти установок ГБО, де постійно йде вприск газу та бензину. Все працює в штатному режимі, окрім того що потужність роботи ТВНД програмно зменшується вдвічі, при цьому кількість бензину дуже суттєво знижується, а основне паливо - газ.
Шукати всі повідомлення учасника
Pilat Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 443
Приєднався: Dec 2013
Файне Місто
A7
Повідомлення: #160
19-04-2016 08:55 RE: ГБО на 2,0FSI

(19-04-2016 08:26)SergM :  Зачекайте – хіба там одночасне впорскування бензину та газу? Тобто постійно формується газо-бензино-повітряна суміш?

за 4 такти іде 3 вприска газу і 1 вприск бензина...
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Octavia A5 1,6MPi vs 2,0FSi Victorr 17 6 686 29-04-2016 09:26
Останнє: Andmat
  2.0FSI vs 2.0TDI ASpirant 122 39 928 20-04-2016 09:32
Останнє: Andmat
  А сколько кушает 2.0FSI на ручке Jeronimo 13 6 287 20-08-2012 17:34
Останнє: Andruxa
  Нужен совет по покупке Oktavia A5 Б/У 2.0FSI или1.9 TDI bark1 18 7 200 20-08-2011 16:51
Останнє: tompson
  Владельцы Octavia A5 1.6MPI aut или 2.0FSI aut- отозвитесь ! СлаваK 9 14 643 18-04-2011 07:42
Останнє: Capers
  Стоит ли сейчас брать A5 2.0FSI gsa 64 23 724 09-04-2010 17:42
Останнє: shapik
  Octavia Tour WTS 1.8T или А5 2,0FSi Terminator-4 19 6 832 12-06-2008 15:18
Останнє: GuN
  Octavia A5 2.0FSi/110kW aut. vs Mitsubishi Galant Intense GuN 2 2 399 05-05-2008 11:43
Останнє: GuN
  Двигатель 2.0FSI Kyzmich89 2 5 440 28-04-2008 10:43
Останнє: Sid
  Skoda Ocktavia A5 2.0FSI AG Elegance или VW Passat B6 б/у Kyzmich89 29 8 263 15-04-2008 19:22
Останнє: Dimitrius

Швидкий перехід:


Переглядають: