(29-03-2016 16:17)BingerUA : (29-03-2016 14:28)yurec_ : До речі двигун почав рівно працювати на холостих.
После чего? После чистки?
Мне на СТО сказали, что после чистки нужно еще и масло менять.
Скажи, у тебя ГБО громко работает под капотом? У меня такой ощутимый звук в виде щелчков в районе редуктора.
Я поки нічо ще не робив. Почну з простішого. Скину клєми АКБ, обнулю комп і покатаюсь кілометрів 50 на бензі. Але як їхав з сто, то вирбуив газ. І після одної поїздки в усьому діапазоні тахометра на бензині
холостий на тому ж бензині прийшов до норми.
Та щолчки мають бути. це нормально, є у всіх авто з ГБО. У мене навіть два. Один перед тим як газ має ввімкнутись і один коли вмикається.
(29-03-2016 14:28)yurec_ : Вирішив відписатись в темі про нюанс, який виник і поки нікуди не зник. Тим більше, що як я розумію така особливість присутня у багатьох одноклубників хто ставив газ на авто з прямим вприском.
Пробіг ГБО Romano близько 7 тисяч.
Періодично на холостих під час роботи на бензині відчувається вібрація. (легенько троїть). Під час останнього візиту на СТО (офіційне) почитали помилки, була певна кількість по тиску бензонасосу, клапан баку (зворотня фільтрація чи як він там називається) і я попросив їх видалити. Наступного ранку поїхав в подорож. Перед цим залив 25 літрів АНП 95 енерджі. Де давненько вже не заправлявся. Одразу після СТО машину почало ковбасити. Перейшов на газ - чудово. Проїхав ще 1500 км і легка вібрація на бензині перетворилась в досить серйозні вібрації. І навіть авто заглохло. Оскільки на звичайному сто вже був раніше, поїхав до установщиків ГБО.
Попідключали, подивились. З газом все нормально. А от бензин подається з заниженим тиском 37бар замісь 40. Під час роботи тиск стабілізується, але повільно. І в момент нестачі тиску бензину в рампі, якраз виникає розколбас. Форсунки при цьому починають довше бути відкритими (час роботи збільшується до 1,3-1,5мс, має бути до 1.) Розріджується суміш в колекторі. Вмикаєш газ все повертається до норми - час роботи бензинових форсунок 0,7-0,8 ну і в колеєкторі...
Можливих варіантів мені намалювали декілька:
1. Я перед поїздкою скинув всі помилки, як пояснили це означає, що я очистив комп "від програм чи додаткових налаштувань", які коригували роботу двигуна. Потім довга поїздка з мінімальним використанням бензу, комп адаптувався під газ. Потрібно його обнулити і покататись трохи на бензі, накатати нову бензинову карту. Це може бути реальний варіант, збігається з тим про, що я відписував раніше в темі про схожі проблеми. Покатався на безні - двигун на холостих на бензі починає працювати стабільно.
2. Залив поганий бензин, і під час роботи на газі закоксувались форсунки. (вийшли з ладу від перегріву, поки виключаємо) Далі варіант - помити їх. Після цієї процедури потрібно проїхати на бензі кілометрів 300 і бажано одразу, щоб все що розкисло від "Вінсу" вимилось з форсунок. Якщо ж ні то заміна форсунок.
не зовсім я зрозумів з якого саме бензонасосу у мене були помилки. чи той що у баку і качає до 6? чи то що біля двигуна піднімає тиск до 40. ГБО "обманює" той що дає 40. Але від сто їхав на бензині. Їхав спеціально в тестовому режимі, і в пробочці на першій потикався і 3 до отсєчки викручував. Як би була проблема з насосом, то мав би щось відчути. Пре на тому ж енерджі 95 як і раніше. До речі двигун почав рівно працювати на холостих.
Апдейт 1.
Покатався сьогодні пів дня на бензині. Робота двигуна однозначно повернулась у норму. Все як і раніше до установки ГБО. Завтра проїду 50-60км на бензі і перйду на газ. Побачимо, що скаже двигун.
Гадаю, що це таки якісь приколи в роботі програм... чи то італійці нашаманили ПЗ ГБО з орієнтацією на супер якісні бензини..., а може якісь секрети є і в установці. Щось мені кортить поспілкуватись з представником Romano.
Апдейт 2.
Так я і не знімав ніякі клєми, нічого не обнуляв. Трохи покатався на бензі. Сьогодні перешов на газ. Розковбасу нема. З однієї сторни добре, що нічого серйозного. З іншої, та якого хрена воно так відбувається... І коли буде наступний раз. І що є в кінці кінців причиною цих вібрацій.
Апдейт 3.
Все ж питання виявилось в налаштуваннях ГБО. Не виключено звісно те, що таки є нюанси по моєму ТНВД. Після переходу з газу на бензин, мій насос не одразу відновлював тиск в рампі, що було добре видно підключивши компа. наскільки я зрозумів, то змінили пропорцію бензин/газ на ХХ. Та і мені по великому рахунку все одно, головне щоб працювало як потрібно. По факту, що на бензі, що на газу рівненький ХХ. Щоправда відмітив, що витрата палива на ХХ стала 0,9 л/год, що на газу так і на бензині. Раніше на газу було 0,6-0,7. На бензині 0,8. Сказати про те чи зросла витрата поки не можу. Якщо і відбулись якісь зміни то не значно, бо поки цього не відмічаю.
Гепарду дякую за те, що таки знайшли причину )))