Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
ГБО на 2,0FSI
Автор Повідомлення
BingerUA Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 282
Приєднався: Feb 2014

SuperB III 4x4 2.0 TDI
Повідомлення: #141
12-02-2016 10:26 RE: ГБО на 2,0FSI

(12-02-2016 09:47)AndreySh :  Какой смысл вообще лить на окко 95 по цене 20 гр если на UPG без скидки 98 стоит 19.80 гр Big Grin
Что за бензин там при такой цене?
Шукати всі повідомлення учасника
AndreySh Немає
Писатель
***

Повідомлень: 583
Приєднався: Jun 2013

Subaru
Повідомлення: #142
12-02-2016 10:59 RE: ГБО на 2,0FSI

(12-02-2016 10:26)BingerUA :  
(12-02-2016 09:47)AndreySh :  Какой смысл вообще лить на окко 95 по цене 20 гр если на UPG без скидки 98 стоит 19.80 гр Big Grin
Что за бензин там при такой цене?
Белоруский бенз. Себе лью 95 евро вроде наманый, такой же ка ки на ОККО, ВОГ или Шел.
Шукати всі повідомлення учасника
yurec_ Немає
Писатель
***

Повідомлень: 654
Приєднався: Dec 2012
Київ
7-й трактор
Повідомлення: #143
12-02-2016 13:25 RE: ГБО на 2,0FSI

Який сенс обговорювати заправки та бензин в темі про гбо?
Окко чи вог? бо при одному і тому ж розкладі на анп чи інших заправках "корпорації Бєня" завжди запакують чомусь більше літрів. А ще сервіс і так далі. Після установки ГБО навіть розлядати не буду інші АЗК. Чи що за прикол їхати 10 км, щоб задутись на UPG? В чому економія?
п.с до 95 енержі нема ніяких питань, місяцями їздив на ньому. Але при першій же нагоді повертався до окко.


По темі. Після 700 км підрегулювали подачу газу, бо трохи просів тиск.
Заводську програму не регулювали, поки не бачу чіткої необхідності.
Запитав про варіатор випередження запалення, в нашому варіанті не все однозначно. Газ подається з бензином одночасно, покращуючи щось одне можемо погіршити інше. Потенційний приріст потужності можливий, але не факт, що без збитків для двигуна.
Може хтось з газових гуру прокоментує професійніше...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 12-02-2016 13:36 yurec_.)
Шукати всі повідомлення учасника
Gamester Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 618
Приєднався: Jan 2007
Київ
Golf7 1.4TSI 140 л.с., Octavia А5 2.0 FSI была
Повідомлення: #144
13-02-2016 23:36 RE: ГБО на 2,0FSI

(12-02-2016 09:47)AndreySh :  
(11-02-2016 23:29)Gamester :  
(10-02-2016 17:28)yurec_ :  Повторю ще раз однозначні висновки.
На ОККО Возі беремо бенз зі знижкою по 20грн за літр. В місті вартість складає 2грн/км. Витрата 10 літрів. Так трохи натискаю. Коли влітку пусте місто і туплю і економлю то буде витрата 8,7-9.
У нас двигатели Евро2. Смысл туда лить Евро5 ОККО WOG по 20 грн. Когда можно на Укрнафте или Авиасе лить Евро4 по цене 18.95 или Евро4 energy по цене 19.15?
У меня например по городу средний расход на баке зимой 9.5 летом 8.5. И я живу на Троещине.
Какой смысл вообще лить на окко 95 по цене 20 гр если на UPG без скидки 98 стоит 19.80 гр Big Grin
Ошибся. 18.15 за energy и 17.95 за обычный.
А в теме о ГБО это к тому, что окупаемость ГБО увеличивается. Плюс вмешательства в двигатель нет.
Я проезжаю в среднем 1000 км в месяц. Преимущественно город. делаю две заправки как только загориться лампа по 47-48 литров. В итоге 9.5 литров на 100 км. примерно 1.70 грн на 1 км. Летом средний расход в районе 8.5.

VAG это конструктор для взрослых мальчиков.
Мои доработки тут
https://www.drive2.ru/users/gamester1/
(Востаннє це повідомлення було змінене: 13-02-2016 23:43 Gamester.)
Шукати всі повідомлення учасника
yurec_ Немає
Писатель
***

Повідомлень: 654
Приєднався: Dec 2012
Київ
7-й трактор
Повідомлення: #145
19-02-2016 09:22 RE: ГБО на 2,0FSI

Пройшов ТО - 0. Пробіг 1100км. Почистили якийсь клапан в мультіклапані балну, бо забився г...мном схожим на ржавчину. Чи то з нового балону, чи може з газом... не зрозуміло. Але по факту перешкоджало виходу газу в систему під необхідним тиском. Через що іноді пищало - нема газу, при повному балоні. При цьому перевірили стан інгредієнтів з підкапотного простору, власне з них і почали, щоб зрозуміти, що заважає давати нормальний тиск газу. В таблиці налаштувань додали +5 чи то відсотків, чи яких там одиниць газу. Згідно моєму проханню, бо на мою думку, трохи слабувата тяга була на низьких обертах.
Після налаштувань запропонували тестовий заїзд, після чого якщо щось не буде влаштовувати, поїдемо вже разом з компом. Дружба
Проїхав по кільцевій у всіх режимах. і в пробці, і розкручуючи до 5 тис обертів - огонь Поехали Я навіть трохи напрягся, чи не може на газу їхати краще ніж на бензі, без шкоди для двигуна. Але тут ще зіграло роль, що до цього авто підтуплювало через забитий клапан...
В результаті я задоволений. Rulez
Вартість пробігу:
По алгоритму описаному раніше вартість у мене вийшла 1,1грн - км, за останні 465км, але це занадто відшліфований варіант, без їзди на бензині коли закінчився газ, та тестових бензинових заїздів. Підбивши по чекам за 900км вийшло 1,22грн/км.
На мою думку це прийнятний показник, враховуючи те, що почав як і раніше розганятись не плавно, а натискаючи на газ відчутно сильніше, після думки що 7,44 це капец як на шару в порівнянні з 21. В цілому ця думка збільшила пробіг за період десь на 40% змешнивши загальну економію Smile))))
(Востаннє це повідомлення було змінене: 19-02-2016 09:27 yurec_.)
Шукати всі повідомлення учасника
BingerUA Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 282
Приєднався: Feb 2014

SuperB III 4x4 2.0 TDI
Повідомлення: #146
19-02-2016 10:03 RE: ГБО на 2,0FSI

(19-02-2016 09:22)yurec_ :  В цілому ця думка збільшила пробіг за період десь на 40% змешнивши загальну економію Smile))))

Как мне когда-то сказал знакомый, поставивший газ и рекомендовавший мне: ты не станешь меньше тратить, ты станешь больше ездить Smile

И в самом деле, на предыдущей машине был газ. Там я ездил когда хотел и куда хотел. Нужно мне на авторынок на другом конце города - не вопрос. Нужно потом еще раз туда же но по другому вопросу - не вопрос.
А сейчас на бензе планирую поездки и сокращаю их до минимума. Smile
Шукати всі повідомлення учасника
yurec_ Немає
Писатель
***

Повідомлень: 654
Приєднався: Dec 2012
Київ
7-й трактор
Повідомлення: #147
19-02-2016 10:15 RE: ГБО на 2,0FSI

(19-02-2016 10:03)BingerUA :  
(19-02-2016 09:22)yurec_ :  В цілому ця думка збільшила пробіг за період десь на 40% змешнивши загальну економію Smile))))

Как мне когда-то сказал знакомый, поставивший газ и рекомендовавший мне: ты не станешь меньше тратить, ты станешь больше ездить Smile

И в самом деле, на предыдущей машине был газ. Там я ездил когда хотел и куда хотел. Нужно мне на авторынок на другом конце города - не вопрос. Нужно потом еще раз туда же но по другому вопросу - не вопрос.
А сейчас на бензе планирую поездки и сокращаю их до минимума. Smile
є таке. зараз наганяю все те, в чому себе раніше обмежував. Була абсолютно аналогічна ситуація з маршрутами.

п.с. планую прейти на бенз по 18,5. Є в таку ціну на Авантажі 7 білоруський 95. ну і можна вогівські картки по 20 літрів по цій ціні купувати. Бо як виявилось, якщо на окко заливаєш менше 15 літрів, то взагалі ніякої знижки нема.
Шукати всі повідомлення учасника
BingerUA Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 282
Приєднався: Feb 2014

SuperB III 4x4 2.0 TDI
Повідомлення: #148
19-02-2016 10:48 RE: ГБО на 2,0FSI

Я обычно заливал до полного и выкатывал до 1/4 бака. Потом снова полный.
1. Не люблю, когда у меня мало топлива. А вдруг чего.
2. Мало бенза в баке - плохо для бензонасоса.

Тут, правда, была проблема - бенз со временем "выдыхается" и по утрам авто заводится тухлее. Лечилось заливкой свеженького. Но в этом случае проблема не будет так видна, т.к. на этом ГБО бенз уходит веселее, чем на просто ЕВРО4. Там мне бака хватало на 4-6 мес.
Шукати всі повідомлення учасника
yurec_ Немає
Писатель
***

Повідомлень: 654
Приєднався: Dec 2012
Київ
7-й трактор
Повідомлення: #149
29-03-2016 14:28 RE: ГБО на 2,0FSI

Вирішив відписатись в темі про нюанс, який виник і поки нікуди не зник. Тим більше, що як я розумію така особливість присутня у багатьох одноклубників хто ставив газ на авто з прямим вприском.
Пробіг ГБО Romano близько 7 тисяч.
Періодично на холостих під час роботи на бензині відчувається вібрація. (легенько троїть). Під час останнього візиту на СТО (офіційне) почитали помилки, була певна кількість по тиску бензонасосу, клапан баку (зворотня фільтрація чи як він там називається) і я попросив їх видалити. Наступного ранку поїхав в подорож. Перед цим залив 25 літрів АНП 95 енерджі. Де давненько вже не заправлявся. Одразу після СТО машину почало ковбасити. Перейшов на газ - чудово. Проїхав ще 1500 км і легка вібрація на бензині перетворилась в досить серйозні вібрації. І навіть авто заглохло. Оскільки на звичайному сто вже був раніше, поїхав до установщиків ГБО.

Попідключали, подивились. З газом все нормально. А от бензин подається з заниженим тиском 37бар замісь 40. Під час роботи тиск стабілізується, але повільно. І в момент нестачі тиску бензину в рампі, якраз виникає розколбас. Форсунки при цьому починають довше бути відкритими (час роботи збільшується до 1,3-1,5мс, має бути до 1.) Розріджується суміш в колекторі. Вмикаєш газ все повертається до норми - час роботи бензинових форсунок 0,7-0,8 ну і в колеєкторі...
Можливих варіантів мені намалювали декілька:
1. Я перед поїздкою скинув всі помилки, як пояснили це означає, що я очистив комп "від програм чи додаткових налаштувань", які коригували роботу двигуна. Потім довга поїздка з мінімальним використанням бензу, комп адаптувався під газ. Потрібно його обнулити і покататись трохи на бензі, накатати нову бензинову карту. Це може бути реальний варіант, збігається з тим про, що я відписував раніше в темі про схожі проблеми. Покатався на безні - двигун на холостих на бензі починає працювати стабільно.
2. Залив поганий бензин, і під час роботи на газі закоксувались форсунки. (вийшли з ладу від перегріву, поки виключаємо) Далі варіант - помити їх. Після цієї процедури потрібно проїхати на бензі кілометрів 300 і бажано одразу, щоб все що розкисло від "Вінсу" вимилось з форсунок. Якщо ж ні то заміна форсунок.

не зовсім я зрозумів з якого саме бензонасосу у мене були помилки. чи той що у баку і качає до 6? чи то що біля двигуна піднімає тиск до 40. ГБО "обманює" той що дає 40. Але від сто їхав на бензині. Їхав спеціально в тестовому режимі, і в пробочці на першій потикався і 3 до отсєчки викручував. Як би була проблема з насосом, то мав би щось відчути. Пре на тому ж енерджі 95 як і раніше. До речі двигун почав рівно працювати на холостих.
Шукати всі повідомлення учасника
BingerUA Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 282
Приєднався: Feb 2014

SuperB III 4x4 2.0 TDI
Повідомлення: #150
29-03-2016 16:17 RE: ГБО на 2,0FSI

(29-03-2016 14:28)yurec_ :  До речі двигун почав рівно працювати на холостих.
После чего? После чистки?
Мне на СТО сказали, что после чистки нужно еще и масло менять.

Скажи, у тебя ГБО громко работает под капотом? У меня такой ощутимый звук в виде щелчков в районе редуктора.
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Octavia A5 1,6MPi vs 2,0FSi Victorr 17 6 667 29-04-2016 09:26
Останнє: Andmat
  2.0FSI vs 2.0TDI ASpirant 122 39 896 20-04-2016 09:32
Останнє: Andmat
  А сколько кушает 2.0FSI на ручке Jeronimo 13 6 273 20-08-2012 17:34
Останнє: Andruxa
  Нужен совет по покупке Oktavia A5 Б/У 2.0FSI или1.9 TDI bark1 18 7 190 20-08-2011 16:51
Останнє: tompson
  Владельцы Octavia A5 1.6MPI aut или 2.0FSI aut- отозвитесь ! СлаваK 9 14 618 18-04-2011 07:42
Останнє: Capers
  Стоит ли сейчас брать A5 2.0FSI gsa 64 23 715 09-04-2010 17:42
Останнє: shapik
  Octavia Tour WTS 1.8T или А5 2,0FSi Terminator-4 19 6 827 12-06-2008 15:18
Останнє: GuN
  Octavia A5 2.0FSi/110kW aut. vs Mitsubishi Galant Intense GuN 2 2 398 05-05-2008 11:43
Останнє: GuN
  Двигатель 2.0FSI Kyzmich89 2 5 440 28-04-2008 10:43
Останнє: Sid
  Skoda Ocktavia A5 2.0FSI AG Elegance или VW Passat B6 б/у Kyzmich89 29 8 260 15-04-2008 19:22
Останнє: Dimitrius

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 7