Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Полоса для общественного транспорта
Автор Повідомлення
LUPUS Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 064
Приєднався: Oct 2008

Повідомлення: #261
17-12-2015 12:08 RE: Полоса для общественного транспорта

звичайно....
Шукати всі повідомлення учасника
Миша Чех Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 14 629
Приєднався: Dec 2010
Praha (ex Киев)
Škoda Octavia IV 2.0TDI
Повідомлення: #262
17-12-2015 12:09 RE: Полоса для общественного транспорта

А как Вы считали?
Шукати всі повідомлення учасника
LUPUS Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 064
Приєднався: Oct 2008

Повідомлення: #263
17-12-2015 12:21 RE: Полоса для общественного транспорта

важкий випадок Упал и качаюсь
у вас є інші цифри - будь ласка надайте
не має - то не виносьте мені мізги, це і так є кому робити
Шукати всі повідомлення учасника
Миша Чех Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 14 629
Приєднався: Dec 2010
Praha (ex Киев)
Škoda Octavia IV 2.0TDI
Повідомлення: #264
17-12-2015 12:31 RE: Полоса для общественного транспорта

(17-12-2015 12:21)LUPUS :  важкий випадок Упал и качаюсь
у вас є інші цифри - будь ласка надайте
не має - то не виносьте мені мізги, це і так є кому робити

Звичайно, я ж для Вас хвора людина....

Ще раз прошу, покажіть як Ви рахували!
Шукати всі повідомлення учасника
LUPUS Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 064
Приєднався: Oct 2008

Повідомлення: #265
17-12-2015 12:38 RE: Полоса для общественного транспорта

якщо ви не зрозуміли з першого разу то не зрозумієте і з десятого... бо іншої аріфметики в мене не має Hello!
Шукати всі повідомлення учасника
Миша Чех Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 14 629
Приєднався: Dec 2010
Praha (ex Киев)
Škoda Octavia IV 2.0TDI
Повідомлення: #266
17-12-2015 12:41 RE: Полоса для общественного транспорта

(17-12-2015 12:38)LUPUS :  якщо ви не зрозуміли з першого разу то не зрозумієте і з десятого... бо іншої аріфметики в мене не має Hello!

Покажіть, будь ласка!
Шукати всі повідомлення учасника
LUPUS Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 064
Приєднався: Oct 2008

Повідомлення: #267
17-12-2015 12:48 RE: Полоса для общественного транспорта

може досить скиглити?
ви вже цитували пост з цифрами
вважаю що цього достатньо
Шукати всі повідомлення учасника
Kolyan Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 141
Приєднався: Sep 2006
Варшава
Peugeot 3008 2G, moto
Повідомлення: #268
17-12-2015 12:52 RE: Полоса для общественного транспорта

(17-12-2015 11:53)LUPUS :  а з чого ви взяли що ГТ перевозить стільки ж?????????? Добыча мыслей
за виключенням метро він перевозить МЕНШЕ значно МЕНШЕ ніж автомобілі

Еще раз. Автомобилей больше в тысячу раз.
Даже если пассажиров ОТ меньше в 2 раза (возможное допущение, никаких других цифр нет), то все равно ОТ эффективнее в 500 раз по пропускной способности на дорогах.
И именно этот факт приводит к тому, что у ОТ должен быть приоритет. Например, в виде выделенных полос.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 17-12-2015 12:53 Kolyan.)
Шукати всі повідомлення учасника
Миша Чех Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 14 629
Приєднався: Dec 2010
Praha (ex Киев)
Škoda Octavia IV 2.0TDI
Повідомлення: #269
17-12-2015 12:53 RE: Полоса для общественного транспорта

(17-12-2015 12:48)LUPUS :  може досить скиглити?
ви вже цитували пост з цифрами
вважаю що цього достатньо

Будь ласка, у математичному вигляді

А + В - С = "значно МЕНШЕ ніж автомобілі"

reminder:
(17-12-2015 11:53)LUPUS :  ГТ перевозить МЕНШЕ значно МЕНШЕ ніж автомобілі
Шукати всі повідомлення учасника
LUPUS Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 064
Приєднався: Oct 2008

Повідомлення: #270
17-12-2015 12:58 RE: Полоса для общественного транспорта

(17-12-2015 12:52)Kolyan :  
(17-12-2015 11:53)LUPUS :  а з чого ви взяли що ГТ перевозить стільки ж?????????? Добыча мыслей
за виключенням метро він перевозить МЕНШЕ значно МЕНШЕ ніж автомобілі

Еще раз. Автомобилей больше в тысячу раз.
Даже если пассажиров ОТ меньше в 2 раза (возможное допущение, никаких других цифр нет), то все равно ОТ эффективнее в 500 раз по пропускной способности на дорогах.
И именно этот факт приводит к тому, что у ОТ должен быть приоритет. Например, в виде выделенных полос.

а скільки одиниць рухомого складу на маршруті? яка пропускна здатність ГТ? скільки часу виділена смуга для ГТ просто простоює без дії? на скільки зменшується із за цього пропускна здатність для авто іншої частини дороги?
яка доцільність?
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1