(16-07-2015 11:42)zhenya345 : Офіційно вибачаюсь - депутатська недоторканість не розповсюджується на адміністративну відповідальність.
Положення частини другої статті 27 Закону України "Про статус народного депутата України" в контексті положень статті 80 Конституції України треба розуміти так, що народний депутат України може бути без згоди Верховної Ради України притягнений до адміністративної відповідальності, якщо можливі запобіжні заходи чи стягнення за вчинене правопорушення не пов'язані із затриманням чи арештом народного депутата України - рішення Конституційного суду від 10 квітня 2003 року № N 7-рп/2003 Справа N 1-14/2003.
А я в инете такое объяснение нашёл
Вот потому и возникли недоразумения, и в апреле 2003 по запросу Президента был дан ответ КС (сылка-1)
1.3. Положення частини другої статті 27 Закону України "Про статус народного депутата України" в контексті положень статті 80 Конституції України треба розуміти так, що народний депутат України може бути без згоди Верховної Ради України притягнений до адміністративної відповідальності, якщо можливі запобіжні заходи чи стягнення за вчинене правопорушення не пов'язані із затриманням чи арештом народного депутата України.
После этого, 26 июня 2003 было принято (см.ссылка-2)
"Рішення Конституційного Суду України
у справі за конституційним поданням 56 народних
депутатів України про офіційне тлумачення положень
частин першої, третьої статті 80 Конституції України,
частини першої статті 26, частин першої, другої,
третьої статті 27 Закону України "Про статус народного
депутата України" та за конституційним поданням
Міністерства внутрішніх справ України про офіційне
тлумачення положення частини третьої статті 80
Конституції України стосовно затримання народного
депутата України (справа про гарантії
депутатської недоторканності)
Рассматривались подання МВС, нардепов, письмо Президента, Голови ВР, комітет ВР з питань правовой політики, фахівці юр.нац.академії, Чернівецького нац.універа,.......та інш.академій/інститутів, позиція Генпрокуратури,
В итоге КС
в и р і ш и в:
1. В аспекті конституційних подань:
..........................
1.2. Положення частини третьої статті 80 Конституції України
( 254к/96-ВР ), частини першої статті 27 Закону України
"Про статус народного депутата України" ( 2790-12 ) стосовно
затримання народного депутата України треба розуміти так, що
затримання як тимчасовий запобіжний кримінально-процесуальний і як
адміністративно-процесуальний заходи може бути застосоване до
народного депутата України лише за згодою Верховної Ради України,
на підставах та в порядку, встановлених Конституцією і законами
України.
Положення частини третьої статті 80 Конституції України
( 254к/96-ВР ), частини першої статті 27 Закону України
"Про статус народного депутата України" ( 2790-12 ) стосовно
арешту народного депутата України треба розуміти так, що арешт
(взяття під варту) як кримінально-процесуальний запобіжний захід і
арешт як адміністративне стягнення за вчинене правопорушення
можуть бути застосовані до народного депутата України лише за
згодою Верховної Ради України, на підставах та в порядку,
встановлених Конституцією і законами України.
.................
Т.е. как и біло написано в апреле
без згоди Верховної Ради України притягнений до адміністративної відповідальності, якщо можливі запобіжні заходи чи стягнення за вчинене правопорушення не пов'язані із затриманням чи арештом народного депутата України.
Административное задержание - принудительное, кратковременное ограничение свободы действий и передвижения лица, совершившего административное правонарушение.[/quote]