Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Дизельгенератор, "розбор польотів".
Автор Повідомлення
Porter Немає
Інженегр
*****

Повідомлень: 2 235
Приєднався: Oct 2010
Львів
Oсtavia Tour 1.6i BFQ 2008
Повідомлення: #1
17-01-2015 13:07 Дизельгенератор, "розбор польотів".

Трохи в шоці, хочеться виписатись... А заодно мо хто толковий підкаже про причини поломки і як того позбутись...
Історія:
Півроку тому взяли дизельний генератор Кентавр КДГ-283К на потреби армії, новий. Виявився бракований Sad Не видає напруги. Виявилося що перекошений щіточний модуль, тріщина в кришці генератора. Написав виробнику, прислали безкоштовно.
Місяць відпрацював на полігоні. Три місяці тому в АТО поїхав.
Кажуть не заводиться, волонтери привезли на ремонт. і тут я офігів...
Ручного стартера нема взагалі, відкручений. Масла практично нема, залишки як нігрол, автомат виламаний, весь гєна в копоті, маслі і сажі. Повітряний фільтр більше на масляний схожий, регулювання збиті. Компресії практично нема (рукою прокручується :shockSmile.
Замови кільця з прокладкою, стартер. Поняв, що сам не поміняю, завіз майстру. І тут почалось...
Під заміну форсунка, кільця поршень, вкладиші. Виявилось, що відсутні щіточний модуль і стабілізатор (шоколадка).
За словами майстра, форсунка почала лити, тому вирвало перегородки поршня.
Хто розбирається в дизиляках, поясніть, чи і як таке можливо та як такого уникнути.

Вразило, що хлопці дуже не бережно ставляться до техніки Sad Я розумію, що умови не ті, однак навіщо зкручувати комплектуху?!
Вразило, що завод дозволяє собі тулити стільки браку...

Як полегшити заведення дизеля з ручним стартером на морозі? Чи безпечно використовувати ефір - аерозоль для полегшення запуску?


Файл(и) Мініатюри
       
(Востаннє це повідомлення було змінене: 17-01-2015 14:35 Porter.)
Шукати всі повідомлення учасника
uds214 Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 046
Приєднався: Jun 2011
Trojeschyna
лайба на швальбах
Повідомлення: #2
17-01-2015 15:22 RE: Дизельгенератор, "розбор польотів".

запчастини, з яких зібраний двигун, зроблені, вибачте, з гівна. схоже що жарко було двигуну, прихватило поршень.
з останніх приколів можу пригадати, як клієнту зробили двигун V12 турбо повітряного охолодження, щось біля 480кВт потужності, поставили туди китайські поршні. вистачило щоб доїхати з Києва до Тернопільщини, 2 поршня розплавилось, ще 4 потягнуло. рідні поршні по 10 років ходили і горя не знали
Шукати всі повідомлення учасника
smile Немає
Бородатий адмін
*****

Повідомлень: 7 336
Приєднався: Jul 2005
Київ
A5TDI.DSG, Golf+TDI.DSG, Micra1.2AT
Skype IDecho123
Повідомлення: #3
17-01-2015 16:41 RE: Дизельгенератор, "розбор польотів".

(17-01-2015 13:07)Porter :  Півроку тому взяли дизельний генератор Кентавр КДГ-283К на потреби армії, новий.

саме в цьому і проблема. дизельний генератор такого літражу і потужності - занадто ніжна штука для того палива, яке типово є в армії. не кажу вже про режими експлуатації.

для потужностей до 10-20ква, краще беріть бензинові. в середньому вони будуть надійніші. та й дешевше трохи.

Moscovia deletum est!

vim it!^[:wq
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
makedonsky Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 021
Приєднався: May 2010
Ивано-Франковск
Fabia AME, A4 B8.5 AR
Повідомлення: #4
17-01-2015 17:47 RE: Дизельгенератор, "розбор польотів".

1.Ручного стартера нема взагалі, відкручений.
може обірвали тросик и пробували самотужки відремонтувати
2. За словами майстра, форсунка почала лити, тому вирвало перегородки поршня.
більше схоже на на поломку при багаторазових спробах холодного старту на морозі і низьку якість комплектуючих або на зміщену фазу вприску дп форсункою при цьому генератор мав працювати ривками
якщо б форсунка сильно лила, то прогорів би поршень, генератор глох часто через підклинювання, або працював ривками, і були б задири в верхній частині поршня через перегрів.
3. Як полегшити заведення дизеля з ручним стартером на морозі? прогріти район двигуна і масло.
4. Чи безпечно використовувати ефір - аерозоль для полегшення запуску? не варто
Шукати всі повідомлення учасника
V-Al Далеко
Любитель
****

Повідомлень: 1 460
Приєднався: Sep 2009
Днепропетровск
Octavia Tour 1.8T AGU, Audi A6 2.7T V6 BES
Повідомлення: #5
19-01-2015 07:51 RE: Дизельгенератор, "розбор польотів".

(17-01-2015 16:41)smile :  для потужностей до 10-20ква, краще беріть бензинові. в середньому вони будуть надійніші. та й дешевше трохи.

+1 Намучались с дизелем, купили бензиновый .
Шукати всі повідомлення учасника
Porter Немає
Інженегр
*****

Повідомлень: 2 235
Приєднався: Oct 2010
Львів
Oсtavia Tour 1.6i BFQ 2008
Повідомлення: #6
21-01-2015 00:07 RE: Дизельгенератор, "розбор польотів".

забрав з ремонту, обкатав на ХХ 5 годин на свіжому маслі, з перервами кожних півгодини на 10 - 20 хв. Поміняв масло, вийняв масляний фільтр і ....
1 - 2 мм стружки рівномірно заліпили усі сіточки фільтру Я удивлен
Звідки стільки стружки?! мінялись кільця, поршень і вкладиші. ну і напрацювання 5 - 6 годин.Курить
До ремонту, як тільки він приїхав, зливав залишки старого масла, то на фільтрі було вчетверо меньше стружки, правда вона була грубша. Але то за три місяці роботи а тут за пару годин. Це нормально?
Не купуйте дизильних кентаврів...


Файл(и) Мініатюри
       
(Востаннє це повідомлення було змінене: 21-01-2015 00:12 Porter.)
Шукати всі повідомлення учасника
uds214 Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 046
Приєднався: Jun 2011
Trojeschyna
лайба на швальбах
Повідомлення: #7
21-01-2015 10:09 RE: Дизельгенератор, "розбор польотів".

капєц. з вторинної сировини роблять
Шукати всі повідомлення учасника
Grizzly Немає
ДОБРЯК
*****

Повідомлень: 1 701
Приєднався: Sep 2010
Львів
Octavia ІІ 1,8 TSI MG була, VW Golf SportWagen 2.0 TDI DSG6
Повідомлення: #8
21-01-2015 10:40 RE: Дизельгенератор, "розбор польотів".

Користую дизельний Geko, за 7 років і майже тисячу мотогодин жодного разу стружки на масляному фільтрі не бачив...
по темі: шкода так тяжко зібраних грошей, тут воїнів винити нема за що, з такою якістю металу він в лабораторії з ідеальними умовами сам розвалиться, не те що в полі на війні..
(Востаннє це повідомлення було змінене: 21-01-2015 10:40 Grizzly.)
Шукати всі повідомлення учасника
B.E.S. Немає
Спокойный админ, но не тут
*****

Повідомлень: 1 619
Приєднався: Apr 2008
Донецк
SKODA A5 2.0FSI Elegance был
Повідомлення: #9
26-01-2015 20:25 RE: Дизельгенератор, "розбор польотів".

(21-01-2015 10:40)Grizzly :  Користую дизельний Geko, за 7 років і майже тисячу мотогодин жодного разу стружки на масляному фільтрі не бачив...
по темі: шкода так тяжко зібраних грошей, тут воїнів винити нема за що, з такою якістю металу він в лабораторії з ідеальними умовами сам розвалиться, не те що в полі на війні..

Geko и Кентавр, это как мерседес и таврия (я просто не могу по быстрому придумать более худшего авто).
Для справки - GEKO делает специальную серию генераторов специально для войск НАТО.
Из представленных в Украине генераторов GEKO самые крутые, в мощности до 15кВт, но и самые дорогие. Из-за цены ассортимент все слабее и слабее поддерживается на складах в Украине.

Дураков на свете мало, но расставлены они так грамотно, что встречаются на каждом шагу.
Донбасс это УкраинаHello!
На законы всем плевать с высокой горы. Янукович и Порошенко - кАзлы, они не соблюдали законы, но Зеленский то не кАзел, ему можно.
Я отвечаю за то, что говорю, а не за то, что вы слышите
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Нужна помощь в поиске завода "Штампов и Пресс форм&quot vav 3 5 141 11-12-2009 09:02
Останнє: vav

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 3