Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Автомобільна дилема
Автор Повідомлення
RomaS Немає
Писатель
***

Повідомлень: 486
Приєднався: Oct 2009
Шостка
ТУР V6 3.0 TDI
Повідомлення: #51
29-12-2014 00:43 RE: Автомобільна дилема


Yust, ви ж казали, що рено го&но, а фiат його брат?! Big Grin

Желаю удачи!Hello!
Флаг Украины по Грушевскому
(Востаннє це повідомлення було змінене: 29-12-2014 00:46 RomaS.)
Шукати всі повідомлення учасника
Yust Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 181
Приєднався: Dec 2014

Повідомлення: #52
29-12-2014 08:03 RE: Автомобільна дилема

(29-12-2014 00:43)RomaS :  
Yust, ви ж казали, що рено го&но, а фiат його брат?! Big Grin
Добре, то гувно викреслюємо. А як тоді VW Sharan той що 20,5 кліренсу і 4 на 4. Гарне авто для дружної сімї, яке і вгору поїде.
VW Polska
[Зображення: 2011-VW-Sharan-MPV-1.jpg]

Систему характеризує не помилка, а реакція на помилку.
Шукати всі повідомлення учасника
Deneshi Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 205
Приєднався: May 2007
Ровно
Были - Октавия ВТС, Йети 1.8ТСИ. Гранд Сценик 1.5ДСИ, 7мест
Повідомлення: #53
29-12-2014 10:09 RE: Автомобільна дилема

(28-12-2014 22:50)Pilat :  
(28-12-2014 20:37)Deneshi :  При русі вгору вага авто зміщується назад, тому передньопривідному авто будь-якої потужності та кліренсу виїзжати наверх проблематично. Хіба що з розгону залітати або задом заїджати якщо умови дозволяють Smile
FacepalmFacepalmFacepalm

Як це розуміти, у вас свій погляд на фізику процесу? Laughing Прошу тоді просвітити нетямущого Wink


(29-12-2014 08:03)Yust :  
(29-12-2014 00:43)RomaS :  
Yust, ви ж казали, що рено го&но, а фiат його брат?! Big Grin
Добре, то гувно викреслюємо. А як тоді VW Sharan той що 20,5 кліренсу і 4 на 4. Гарне авто для дружної сімї, яке і вгору поїде.
VW Polska
[Зображення: 2011-VW-Sharan-MPV-1.jpg]

Шаран - класна машина! Я б собі таку хотів але в Україні ціни навіть на передньопривідні моделі негуманні, 4х4 взагалі космос. Якщо є можливість в Польщі взяти недорого, беріть.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 29-12-2014 10:14 Deneshi.)
Шукати всі повідомлення учасника
Pilat Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 443
Приєднався: Dec 2013
Файне Місто
A7
Повідомлення: #54
29-12-2014 10:36 RE: Автомобільна дилема

(29-12-2014 10:09)Deneshi :  Як це розуміти, у вас свій погляд на фізику процесу? Laughing Прошу тоді просвітити нетямущого Wink

вектор тяги звичайно зміщується назад,проте не в такій мірі,тай це більше актуально для асфальта і більш орієнтовано на спортивні так би мовити характеристики...візьміть для прикладу копійку і вісьмьорку і запустіть їх вгору,ще й з камінчиками та болотом....тут велику роль грає нагруженість осі,у передньопривідних ведуча вісь якраз нагружена мотором...ідеальний варіант буде запорожець,з мотором над задньою віссю...а от те про що ви написали як на мене актуальніше на асфальті при тапкові впідлогу тоді якраз завантажується задня вісь...недарма практично всі спорткари задньопривідні,ну або по останніх тенденціях повнопривідні...
Шукати всі повідомлення учасника
Deneshi Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 205
Приєднався: May 2007
Ровно
Были - Октавия ВТС, Йети 1.8ТСИ. Гранд Сценик 1.5ДСИ, 7мест
Повідомлення: #55
29-12-2014 12:18 RE: Автомобільна дилема

На копійці не їздив але на задньопривідному Віто легко заїджав вгору 50 м по поганій дорозі. Коли їдеш вгору вага зміщується назад, тому задня ведуча вісь Віто витягнула машину.
Ще приклад, подивіться у місті старт передньопривідних авто на слизькому покритті вверх. Якщо слабенька зимова гума і не вмієш працювати педалью газа будеш стояти на місці.
Найкраще звичайно 4х4, я на Йєті зимою просто нажимаю газ і вперед.
Шукати всі повідомлення учасника
TurboBond Немає
Клубный пловец )))
*****

Повідомлень: 2 000
Приєднався: May 2009
Sumy
AUDI A4 allroad 2.0TFSI ̶Ш̶Н̶и̶в̶а̶ ̶1̶.̶7̶i̶ O̶c̶t̶a̶v̶i̶a̶ ̶А̶5̶ ̶R̶S̶ ̶2̶.̶0̶
Повідомлення: #56
29-12-2014 12:37 RE: Автомобільна дилема

Дело в том, что существенное и осязаемое водителем перераспределение веса по осям автомобиля возникает на довольно крутых подъёмах, редко встречающихся на обычных дорогах общего пользования, в отличие от грунтовых просёлочных и им подобных. Там, действительно, заднеприводный автомобиль может оказаться в более выгодном положении.
На обычных же дорогах со скользкими подъёмами умеренной крутизны переднеприводное авто при обычной нагрузке, близкой к снаряжённой (т.е. водитель + пассажир) будет более предпочтительным из-за изначально заложенной конструктивно более высокого сцепного (т.е. приходящегося на ведущие колёса) веса - около 60...65% у ПП против 40...50% у ЗП, а также гораздо более высокой курсовой устойчивости благодаря передним ведущим колёсам.

(29-12-2014 12:18)Deneshi :  Ще приклад, подивіться у місті старт передньопривідних авто на слизькому покритті вверх. Якщо слабенька зимова гума і не вмієш працювати педалью газа будеш стояти на місці.

А заднеприводное авто в такой ситуации (при буксующих колёсах на скользком подъёме) будет норовить уйти задом в сторону и стать поперёк подъёма. Wink

Как человек, довольно долго поездивший на ВАЗ 2107 и ВАЗ 2110, могу утверждать, что в абсолютно подавляющем большинстве дорожных ситуаций переднеприводное авто более проходимо и приятно в управлении.

Два колеса возят душу, четыре - тело, а 4х4 - ещё и куда душе угодно.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 29-12-2014 13:05 TurboBond.)
Шукати всі повідомлення учасника
Pilat Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 443
Приєднався: Dec 2013
Файне Місто
A7
Повідомлення: #57
29-12-2014 12:49 RE: Автомобільна дилема

(29-12-2014 12:37)TurboBond :  Дело в том, что существенное и осязаемое водителем перераспределение веса по осям автомобиля возникает на довольно крутых подъёмах, редко встречающихся на обычных дорогах общего пользования, в отличие от грунтовых просёлочных и им подобных. Там, действительно, заднеприводный автомобиль может оказаться в более выгодном положении.
На обычных же дорогах со скользкими подъёмами умеренной крутизны переднеприводное авто при обычной нагрузке, близкой к снаряжённой (т.е. водитель + пассажир) будет более предпочтительным из-за изначально заложенной конструктивно более высокого сцепного (т.е. приходящегося на ведущие колёса) веса - около 60...65% у ПП против 40...50% у ЗП, а также гораздо более высокой курсовой устойчивости благодаря передним ведущим колёсам.

Как человек, довольно долго поездивший на ВАЗ 2107 и ВАЗ 2110, могу утверждать, что в абсолютно подавляющем большинстве дорожных ситуаций переднеприводное авто более проходимо и приятно в управлении.
повністю з вами згідний


(29-12-2014 12:18)Deneshi :  На копійці не їздив але на задньопривідному Віто легко заїджав вгору 50 м по поганій дорозі. Коли їдеш вгору вага зміщується назад, тому задня ведуча вісь Віто витягнула машину.
Ще приклад, подивіться у місті старт передньопривідних авто на слизькому покритті вверх. Якщо слабенька зимова гума і не вмієш працювати педалью газа будеш стояти на місці.
Найкраще звичайно 4х4, я на Йєті зимою просто нажимаю газ і вперед.

ви не повірите проте я також просто нажимаю газ і впередHello!....за віто не скажу....буси то інша тема....але колись було на господарці форт транзіт і т4 фолць.....при умові що пусті транзітом мало куда міг заїхать,навідміну від т4,при повній загрузці тразіта става значно прохіднішим так як завантажувалась задня вісь.....але повторюсь,буси то окрема історія...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 29-12-2014 12:54 Pilat.)
Шукати всі повідомлення учасника
Valeron 9846 Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 185
Приєднався: Apr 2014
Podillya
VAZ, COROLLA
Повідомлення: #58
29-12-2014 14:06 RE: Автомобільна дилема

(26-12-2014 08:51)Yust :  Таким чином якщо нова Шкода, то до порівняння маю такі 2 варіанти.
1. Єті 2.0 TDI CR DPF/125 kW (170 KM) 4x4 DSG
2. Octavia Scout

Скаут 2.0TDI, 4x4 самий ліпший варіант в даній ситуації
   
Шукати всі повідомлення учасника
Yust Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 181
Приєднався: Dec 2014

Повідомлення: #59
29-12-2014 18:25 RE: Автомобільна дилема

(29-12-2014 14:06)Valeron 9846 :  
(26-12-2014 08:51)Yust :  Таким чином якщо нова Шкода, то до порівняння маю такі 2 варіанти.
1. Єті 2.0 TDI CR DPF/125 kW (170 KM) 4x4 DSG
2. Octavia Scout

Скаут 2.0TDI, 4x4 самий ліпший варіант в даній ситуації
Який саме?
2.0 TDI/110 kW (150 KM) 4x4 Start-Stop 112 550 zł
2.0 TDI /135 kW (184 KM) 4x4 DSG Start-Stop 121 300 zł

який саме?

Систему характеризує не помилка, а реакція на помилку.
Шукати всі повідомлення учасника
Deneshi Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 205
Приєднався: May 2007
Ровно
Были - Октавия ВТС, Йети 1.8ТСИ. Гранд Сценик 1.5ДСИ, 7мест
Повідомлення: #60
30-12-2014 09:31 RE: Автомобільна дилема

(29-12-2014 12:37)TurboBond :  Дело в том, что существенное и осязаемое водителем перераспределение веса по осям автомобиля возникает на довольно крутых подъёмах, редко встречающихся на обычных дорогах общего пользования, в отличие от грунтовых просёлочных и им подобных. Там, действительно, заднеприводный автомобиль может оказаться в более выгодном положении.
На обычных же дорогах со скользкими подъёмами умеренной крутизны переднеприводное авто при обычной нагрузке, близкой к снаряжённой (т.е. водитель + пассажир) будет более предпочтительным

Мы и говорим про довольно крутой подъём, кстати у нас в Ровно таких немало. ТС вообще для Карпат машину искал.
На пологих подъёмах и ровной дороге конечно передний привод предпочтительней, ещё лучше полный Smile


(29-12-2014 12:49)Pilat :  ви не повірите проте я також просто нажимаю газ і впередHello!....

Дивіться, а то приїду в Тернопіль Smile і побачимо як ви на слизькій дорозі просто нажимаєте газ та їдите Wink


(29-12-2014 18:25)Yust :  Який саме?
2.0 TDI/110 kW (150 KM) 4x4 Start-Stop 112 550 zł
2.0 TDI /135 kW (184 KM) 4x4 DSG Start-Stop 121 300 zł
який саме?

Для України мабуть краще простіший варіант дизеля
2.0 TDI/110 kW (150 KM) 4x4 Start-Stop 112 550 zł
(Востаннє це повідомлення було змінене: 30-12-2014 09:36 Deneshi.)
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Зимняя резина и диски. Вот дилема. :( Timur 59 15 745 26-08-2007 08:51
Останнє: BMA

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 13