Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Автомобільна дилема
Автор Повідомлення
Yust Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 181
Приєднався: Dec 2014

Повідомлення: #21
22-12-2014 09:11 RE: Автомобільна дилема

Дописуючи в умовах санкцій (лише 5 постів на добу), постараюсь в цьому одному пості дуже містко написати.
1. В Карпати я їжджу лише влітку на гриби (25липень-25серпень + 2-3 виїзди на вікенд у вересні-жовтні, якщо є гарні гриби). Тііда може там і витягне під гору своїми 105 конями, але вона занизька - обривається декоративний бампер і взагалі то делікатна машина. + це автомат. До речі, автомати годяться у гори?
2. Туареги трохи дорогі в експлуатації. + я не занадто налаштований на вживане авто, адже то завжди буде кіт у мішку.
3. Минулого року був здивований, коли виявив, що мій велетенський грибний кошик, який легко вміщається стоячи у багажнику Тііди не вмістився у друговому Кашкаї 4Х4...

Може варто подивитися на Фольксвагена Шарана - авто для дружної сім'ї, яке буває навіть з кліренсом 20,5 і 4Х4. Чи 4Х4 навіть коли це буде у режимі переднього приводу, завжди питиме більше пального? Я до цього чутливий бо моя прожорлива Тііда може тому що автомат їсть 7 на трасі і цілих 10 у місті.

Систему характеризує не помилка, а реакція на помилку.
Шукати всі повідомлення учасника
Yust Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 181
Приєднався: Dec 2014

Повідомлення: #22
23-12-2014 10:21 RE: Автомобільна дилема

Це не для гострих Карпат. Є дорога під гору, але ґрунтова. Трохи стрімка, трохи дощем порита, але їхалося туди б лише на сухо. У мокру погоду там і Волинянка не виїде. + у гриби поїхати, але не так щоб бездоріжжя, як глибокі ями. Кліренс треба. Відповідно я на сьогодні бпчу такі позиції.
1. Кліренс мінімум 17 (Шкода Октавія А5 Скаут ще під той мінімум підходить).
2. То має бути щонайменше 150 конів.
3. То не обов'язково 4Х4 - мабуть вистачило б і переднього приводу... Хоча якесь економне 4Х4 не постійне могло би бути.

Систему характеризує не помилка, а реакція на помилку.
Шукати всі повідомлення учасника
Quatro Немає
skoda driver
*****

Повідомлень: 2 725
Приєднався: Nov 2011

Повідомлення: #23
23-12-2014 10:28 RE: Автомобільна дилема

из озвученных критериев однозначно брать Йети с 2.0TDI или если дизель пугает, то 1.8TSI. Будет мало багажника, докупите бокс на крышу и будет счастье.
Шукати всі повідомлення учасника
Valeron 9846 Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 185
Приєднався: Apr 2014
Podillya
VAZ, COROLLA
Повідомлення: #24
23-12-2014 11:11 RE: Автомобільна дилема

Тоді треба два авто.
В гори на НИВІ (GM) наприклад, а по місту та по трассі на TIIDI
   
Шукати всі повідомлення учасника
Polak Немає
Banned

Повідомлень: 208
Приєднався: Jun 2014

Повідомлення: #25
23-12-2014 11:41 RE: Автомобільна дилема

та ну, нива це коростаУпал и качаюсь
Шукати всі повідомлення учасника
Yust Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 181
Приєднався: Dec 2014

Повідомлення: #26
23-12-2014 14:55 RE: Автомобільна дилема

Нива дійсно ні, бо маде ін раша. А на рахунок двох автомобілів то я міркував - навіть про то, щоб той гірський тримати в горах. Однак мене переконали, що автомобіль, який стоятиме там без руху 11 місяців буде проблемним. Простіше винаймати на місці транспортні послуги.
Також переконали, що не варто в гори орієнтуватися на, наприклад, вживаний Ніссан Патроль
http://olx.pl/oferta/nissan-patrol-gr-y6...db2ec0d5f9
бо раптом щось станеться, то гуцули з чимось совєцкім дали би раду, а з Патролем ні - евакуатлора би треба було, щоб вивезти у Львів. Тому я орієнтуюся, все-таки на одне авто, хоча може інколи братиму у дочки ту мою на разі Тііду.

Систему характеризує не помилка, а реакція на помилку.
Шукати всі повідомлення учасника
SkyNetLPY Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 846
Приєднався: Oct 2010
Гайсин -> Київ
Skoda Octavia A5 FL 1.8 TSI 8B8B
Повідомлення: #27
23-12-2014 15:28 RE: Автомобільна дилема

(21-12-2014 11:49)Quatro :  Така сама друга тема, але питання ті ж самі: на скільки потрібен великий кліренс та великий багажник?
Якщо хочеться щось більше, економне, 4х4, то я б дивився такі варіанти:
- Йєті 2.0TDI, 4х4 (не дуже великий багажник, але бокс на кришу вирішує проблему);
- Октавія 2.0TDI, 4x4, ліфтбек або універсал (не буде кліренсу);
- Скаут 2.0TDI, 4x4 (буде все, але ціна те ж...).
+100500
У современных шкод привод не постоянный, а подключаемый. На трассе вы его не заметите, ни по тяге, ни по расходу. В условиях когда он нужен - он сам подключится и потянет.
Если есть возможность - возьмите скаут из Польши. Дизельный. По мощности, по клиренсу. по багажнику, и по наличию/отсутствию полного привода он вполне должен вас устроить.
А насчет нового автомобиля у нас и б/у из той же Польши или Чехии, то думаю выигрыш будет за европейкой. По деньгам экономия получится существенная, а если брать не явно убитый или древний, то с их сервисом и качеством дорог вы спокойно откатаете еще 3-5 лет. Главное не загнать её на наших дорогах.

[Зображення: ab194644.gif]
-------------------------
[Зображення: nomua_AB_4353_BK.png]
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
RomaS Немає
Писатель
***

Повідомлень: 486
Приєднався: Oct 2009
Шостка
ТУР V6 3.0 TDI
Повідомлення: #28
23-12-2014 16:57 RE: Автомобільна дилема

Если ямы, то колеса будут вывешиваться! И хоть 200 коней, она не поедет. Надо полный с блокировками.

Желаю удачи!Hello!
Флаг Украины по Грушевскому
Шукати всі повідомлення учасника
VVD Немає
Академик
*****

Повідомлень: 5 001
Приєднався: Jan 2012
Днепр
A5 FL 1.8 TSI 6AG
Повідомлення: #29
23-12-2014 18:38 RE: Автомобільна дилема

Возмите Скаут.
Шукати всі повідомлення учасника
bura1 Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 2 956
Приєднався: Aug 2006
Украина
гибридная
Повідомлення: #30
23-12-2014 19:41 RE: Автомобільна дилема

Наша Галя балуванаКурить

С ув. Рома
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Зимняя резина и диски. Вот дилема. :( Timur 59 15 745 26-08-2007 08:51
Останнє: BMA

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 6