Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Установка компонентной аудио системы
Автор Повідомлення
Skodник Немає
О682888388
****

Повідомлень: 1 340
Приєднався: Feb 2012
Мелитополь
OKтавия тур 4х4 1.8Т
Повідомлення: #31
16-10-2014 13:40 RE: Установка компонентной аудио системы

(16-10-2014 13:30)SergM :  
Skodник :У меня сгорели твитераSmile (старые, и родные шкодовские тоже снорели от уся) как мне обьяснил "больной" автозвуком человек, что если напрямую подключить от усилка твитера, то на них поступает и среднечистотый сигнал и высоко частотный, на среднечастотный они не расчитаны и горят. А кросоверы режут частотыSmile
ВЧ динаміки мають низький опір на НЧ в тому їх легко перевантажити по потужності НЧ сигналом (у данному випадку для нього "НЧ" = усе що менше ВЧ – тобто СЧ та НЧ).

До того ж щоб на виході не було звукової каші та усіляких ефектів накшталт резонансу, кожна смуга по звуку має мати свою смугу по сигналу – тобто повинні застосовуватись фільтри. Якщо смуги організовані каналами підсилювачів, то зазвичай фільтри у них реалізовані зразу у схемі або застосовуються на вході. Фільтри повинні бути правильно налаштовані – частоти зрізів повинні співпадати.

То есть я правильно понимаю, что на от головы идут все частоты, усилок их просто усиливает, потом идет распределение по каналам, на фронт нужно настроить(срезать), что бы шли ВЧ и СЧ. Далее за дело берутся кросоверы, которые распределяют СЧ на мид, а ВЧ на твитера. Ну а 2 канала(мостом) идут под саб и туда режутся только НЧ. моя теория верна? Smile


А какие "крутилки" на усе отвечают за ВЧ и СЧ?

Отправлено с Марса
(Востаннє це повідомлення було змінене: 16-10-2014 13:43 Skodник.)
Шукати всі повідомлення учасника
vetaliikk Немає
супер-пупер
**

Повідомлень: 242
Приєднався: Mar 2010
Kiev
GTI
Повідомлення: #32
16-10-2014 14:51 RE: Установка компонентной аудио системы

(16-10-2014 13:30) :  ВЧ динаміки мають низький опір на НЧ в тому їх легко перевантажити по потужності НЧ сигналом (у данному випадку для нього "НЧ" = усе що менше ВЧ – тобто СЧ та НЧ).
Сопротивление у ВЧ сталое (2,4,8 зависит от конкретных ВЧ) пофиг какая частота
Цитата:То есть я правильно понимаю, что на от головы идут все частоты, усилок их просто усиливает, потом идет распределение по каналам, на фронт нужно настроить(срезать), что бы шли ВЧ и СЧ. Далее за дело берутся кросоверы, которые распределяют СЧ на мид, а ВЧ на твитера. Ну а 2 канала(мостом) идут под саб и туда режутся только НЧ. моя теория верна? Smile
А какие "крутилки" на усе отвечают за ВЧ и СЧ?
Если ставите кроссоверы ничего срезать на усилке не нужно... кроссоверы просто делают свое дело, помогать им не нужно (хотя опять же смотря какая конструкция кроса и откуда вы его взяли)
Если два канала будут идти на саб без кроса то естественно нужно срезать лишние ВЧ частоты дабы ими не перегружать не предназначенную для этого головку, причем лучше подрезать как с верху так и снизу тоесть ограничить сверхнизкие частоты сабсоником если он имеется на вашем усилителе
(Востаннє це повідомлення було змінене: 16-10-2014 14:54 vetaliikk.)
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #33
16-10-2014 16:32 RE: Установка компонентной аудио системы

Skodник :То есть я правильно понимаю, что на от головы идут все частоты, усилок их просто усиливает, потом идет распределение по каналам, на фронт нужно настроить(срезать), что бы шли ВЧ и СЧ. Далее за дело берутся кросоверы, которые распределяют СЧ на мид, а ВЧ на твитера. Ну а 2 канала(мостом) идут под саб и туда режутся только НЧ. моя теория верна? Smile
Кроссовер = фільтр (заколупали ці "євроремонти"). Якщо він потужний і призначений класично працювати на виході підсилювача, то підключення просте як 2+2 – за малюнком / підписами. Але є прикол з частотами зрізу та частотними характеристиками динаміків.

По факту на кожен динамік має йти свій фільтр накшталт звичайної колонки:
http://www.rlocman.ru/i/Image/2009/01/11/6.jpg

Так, якщо Ви маєте 4 канали, то 2 стерео йдуть на СЧ та ВЧ динаміки через свій двоканальний фільтр, а інші 2 у мостовому підключенні також через фільтр НЧ на сабвуфер.

Skodник :А какие "крутилки" на усе отвечают за ВЧ и СЧ?
Це якщо він модний та призначений для канального звуку по смугам частот – тобто у нього на вході вже є фільтри і він збалансований під певну акустику, а не просто підсилювач.

vetaliikk :Сопротивление у ВЧ сталое (2,4,8 зависит от конкретных ВЧ) пофиг какая частота
Це Ви про активний опір обмотки. На ділі динамік має комплекcний опір.
А ще є потужність і у ВЧ динаміка вона у рази менша від НЧ – подаючи увесь сигнал однаково на ВЧ та НЧ Ви перевантажуєте ВЧ і він здихає, а НЧ спокійно працює без перевантаження.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 16-10-2014 16:39 SergM.)
Шукати всі повідомлення учасника
Polak Немає
Banned

Повідомлень: 208
Приєднався: Jun 2014

Повідомлення: #34
16-10-2014 19:40 RE: Установка компонентной аудио системы

(15-10-2014 19:29)Skodник :  [quote='Polak' pid='2139961' dateline='1413382013']
якщо не секрет скільки таке задоволення обійшлось?

Новое удовольствие стоит 2300
Я нашел за 1400Smile легкое бу


ладно знайшов я тобі скажуМир
Шукати всі повідомлення учасника
Алехан Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 519
Приєднався: May 2013
Данеццк когда-то (Киев сейчас)
епонский
Повідомлення: #35
16-10-2014 22:03 RE: Установка компонентной аудио системы

Rabbit, иди в опу, музыкант гламурный! тебе про трубочку и кусачки напомнить? и мафон у меня дорогойMr. Greenотносительно
в ДНР музу такую только на блок-постах оценивают


Недоумение
(Востаннє це повідомлення було змінене: 16-10-2014 22:05 Алехан.)
Шукати всі повідомлення учасника
vetaliikk Немає
супер-пупер
**

Повідомлень: 242
Приєднався: Mar 2010
Kiev
GTI
Повідомлення: #36
18-10-2014 14:03 RE: Установка компонентной аудио системы

(16-10-2014 16:32)SergM :  
vetaliikk :Сопротивление у ВЧ сталое (2,4,8 зависит от конкретных ВЧ) пофиг какая частота
Це Ви про активний опір обмотки. На ділі динамік має комплекcний опір.
А ще є потужність і у ВЧ динаміка вона у рази менша від НЧ – подаючи увесь сигнал однаково на ВЧ та НЧ Ви перевантажуєте ВЧ і він здихає, а НЧ спокійно працює без перевантаження.
Комплексний не знаю, реактивний - знаю))) Может это вы про импеданс?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 18-10-2014 14:08 vetaliikk.)
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #37
20-10-2014 09:17 RE: Установка компонентной аудио системы

vetaliikk :Комплексний не знаю, реактивний - знаю))) Может это вы про импеданс?
Це воно і є, але раз не знаєте, що імпеданс = комплексний опір...
Шукати всі повідомлення учасника
vetaliikk Немає
супер-пупер
**

Повідомлень: 242
Приєднався: Mar 2010
Kiev
GTI
Повідомлення: #38
22-10-2014 06:53 RE: Установка компонентной аудио системы

(20-10-2014 09:17)SergM :  
vetaliikk :Комплексний не знаю, реактивний - знаю))) Может это вы про импеданс?
Це воно і є, але раз не знаєте, що імпеданс = комплексний опір...
конечно тема не об этом но комплексный это скорей всего тот же реактивный
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #39
22-10-2014 09:39 RE: Установка компонентной аудио системы

Імпеданс: Z = R + iX – комплексне число, де:
R – активний опір, X – реактивний опір.
http://uk.wikipedia.org/wiki/Електричний_імпеданс
Шукати всі повідомлення учасника
Skodник Немає
О682888388
****

Повідомлень: 1 340
Приєднався: Feb 2012
Мелитополь
OKтавия тур 4х4 1.8Т
Повідомлення: #40
23-10-2014 20:36 RE: Установка компонентной аудио системы

Тикаю я понял что я полный ноль в области автозвука, с реактивными опорами и всеми делами... Ребят скинте ссылочку, где можно развернуто почерпнуть сею информацию. Нужно же развиватьсяSmile

Отправлено с Марса
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Шумка и аудио в авто. Кто посоветует нормальных мастеров. VIESSMANN 13 3 826 21-02-2020 13:21
Останнє: VIESSMANN
  Тройники системы охлаждения (китайский алюминий) wywiadowca1980 10 2 373 27-04-2019 07:22
Останнє: wywiadowca1980
  Системы видеопарковки Alex Dep 21 6 514 12-05-2017 14:46
Останнє: 7210
  Удаление системы ВКГ LestatID 3 3 479 10-05-2017 21:14
Останнє: СЕАТовод
  Аудио доктор Олег Викторович 14 3 502 13-11-2015 21:41
Останнє: Рокенрольщик
  Аудио подготовка в А5 дорестайл akvell 12 4 220 10-01-2014 11:15
Останнє: akvell
  Выхлопные системы SER CLK 2 1 782 04-01-2014 08:30
Останнє: Vlad1358
  Установка системы TPМ (контроля давления в шинах) Vlasenko_max 9 5 362 06-09-2013 08:25
Останнє: Fastel
  Выпаять аудио выходы в swing Archie 22 11 610 01-04-2013 11:55
Останнє: antonkyryk
  Подбор акустической системы Skoda Fabia new sawwwka13 0 1 803 04-08-2012 10:44
Останнє: sawwwka13

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 3