Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Оно того стоит?
Автор Повідомлення
Дядя Слава Ерко Немає
Banned

Повідомлень: 9
Приєднався: Sep 2014
borschagivka
в активном поиске
Повідомлення: #11
27-09-2014 22:53 RE: Оно того стоит?

после тура конечно не знаю на что и смотреть с таким бюджетом.... ланосы все с под такси, тазы что то я им не доверяю...
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Gr_Vetal Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 140
Приєднався: Apr 2011
Івано-Франківськ
Skoda Octavia A5 FL. Liftback Elegance Businessline 2.0 TDI-СR 16V DPF EURO-5 DSG-6 2012
Повідомлення: #12
28-09-2014 06:18 RE: Оно того стоит?

Я б радив звернути увагу на ФВ або Ауді 80...Hello!

Skoda Simply Clever.
Шукати всі повідомлення учасника
uds214 Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 046
Приєднався: Jun 2011
Trojeschyna
лайба на швальбах
Повідомлення: #13
28-09-2014 09:32 RE: Оно того стоит?

о, як я вас розімію! була у мене нещодавно така ситуація, грошей мало, автомобіль потрібем уже а влазити в кредити принципово не хотілось. китаї і вази відпали одразу, ланоси-сенси як правло убиті з-під таксистів, тільки хазяйський - одразу ціна 6-7тис.дол. олдтаймер також не хотілось. як тимчасовий варіант купив базовий матіз 2007року за 3600дол в чудовому стані по кузову, салону і двигуну. господар не захотів робити ходовку і гальма, от і здав його на трейд-ін. канєшно двигун на 0,8л ето сумно, але полюбому я в автономному плаванні по Києву, а для житеня Троєщини самі розумієте, краще погані колеса, ніж великий тролейбус Hello!
Шукати всі повідомлення учасника
Дядя Слава Ерко Немає
Banned

Повідомлень: 9
Приєднався: Sep 2014
borschagivka
в активном поиске
Повідомлення: #14
28-09-2014 10:03 RE: Оно того стоит?

(28-09-2014 09:32)uds214 :  о, як я вас розімію! була у мене нещодавно така ситуація, грошей мало, автомобіль потрібем уже а влазити в кредити принципово не хотілось. китаї і вази відпали одразу, ланоси-сенси як правло убиті з-під таксистів, тільки хазяйський - одразу ціна 6-7тис.дол. олдтаймер також не хотілось. як тимчасовий варіант купив базовий матіз 2007року за 3600дол в чудовому стані по кузову, салону і двигуну. господар не захотів робити ходовку і гальма, от і здав його на трейд-ін. канєшно двигун на 0,8л ето сумно, але полюбому я в автономному плаванні по Києву, а для житеня Троєщини самі розумієте, краще погані колеса, ніж великий тролейбус Hello!

Вы знаете смотрел на матиза но друзья начали хохотать... хотя при моей необходимости возить детей по садикам да секциям плюс на работу 15 км за город тоже склоняюсь к тому что это нормальный вариант.
А много геморроя матиз приносил?
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
uds214 Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 046
Приєднався: Jun 2011
Trojeschyna
лайба на швальбах
Повідомлення: #15
28-09-2014 10:23 RE: Оно того стоит?

(28-09-2014 10:03)Дядя Слава Ерко :  
(28-09-2014 09:32)uds214 :  о, як я вас розімію! була у мене нещодавно така ситуація, грошей мало, автомобіль потрібем уже а влазити в кредити принципово не хотілось. китаї і вази відпали одразу, ланоси-сенси як правло убиті з-під таксистів, тільки хазяйський - одразу ціна 6-7тис.дол. олдтаймер також не хотілось. як тимчасовий варіант купив базовий матіз 2007року за 3600дол в чудовому стані по кузову, салону і двигуну. господар не захотів робити ходовку і гальма, от і здав його на трейд-ін. канєшно двигун на 0,8л ето сумно, але полюбому я в автономному плаванні по Києву, а для житеня Троєщини самі розумієте, краще погані колеса, ніж великий тролейбус Hello!

Вы знаете смотрел на матиза но друзья начали хохотать... хотя при моей необходимости возить детей по садикам да секциям плюс на работу 15 км за город тоже склоняюсь к тому что это нормальный вариант.
А много геморроя матиз приносил?

персонально на моїй модифікації євро2 можливий геморой з трамблером, якщо буде, поки що все нормально, якщо що - кришка коштує недорого, сам трамблер дорого. на євро3 все повністю електричне, вроді як взагалі безпроблемне.
на матізі я рівно два місяці як, свої функції машинка виконує нормально. була одна поломка - лопнув навпіл кронштейн натяга генератора, минулий господар начудив. кронштейн коштує аж 11грн!!!, а він його варив і втулив назад для того, щоб він з часом ще раз лопнув! у матіза є один недолік - генератор, наприклад, самі не поміняєте, там настільки все компактне, що тільки на підйомник. те ж саме стосується заміни троса ручника, паливного фільтра і ремня ГРМ. запчастини після шкоди коштують копійки.
Шукати всі повідомлення учасника
jeger Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 207
Приєднався: Dec 2010
Луцьк
Octavia 7, 1,6 TDI, DSG
Повідомлення: #16
28-09-2014 17:21 RE: Оно того стоит?

Краще Матіз, ніж старі західні марки. Правда там дивтися щоб антикорозійка зроблена була. Бо ржавіють крила, пороги, двері - на ура
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Привезти scout дизель, стоит оно того? mc_max 48 18 013 17-10-2016 14:59
Останнє: IhorD
  Nissan Leaf ,а стоит ли оно того? AudiA3 57 24 823 28-08-2015 13:53
Останнє: uds214
  Fabia New - стоит или не стоит брать tuareg 53 26 419 24-01-2011 18:46
Останнє: Provato

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1