Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Стоит ли переходить с масла 5w40 на 10w40?
Автор Повідомлення
skodabox Немає
консультант
*****

Повідомлень: 4 943
Приєднався: Feb 2009
ХАРЬКОВ
СТО Skodabox
Повідомлення: #21
10-09-2013 23:06 RE: Стоит ли переходить с масла 5w40 на 10w40?

Если вы так уверенны, что проблема с турбиной, то нет смысла возвращать катализатор.
Посмею высказать свое мнение.
Может турбина и подбирает масло, но основной уход масла это сальники клапанов на таком пробеге точно. Компрессия не показатель.

опыт, качество, доверие
+380 50 300 93 49
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Hundra Немає
Партнер Клуба
***

Повідомлень: 520
Приєднався: Dec 2012

Повідомлення: #22
11-09-2013 14:18 RE: Стоит ли переходить с масла 5w40 на 10w40?

Можна спробувати залити масла спеціального з герметиками і іншими штуками що роблять сальники еластичнішими. Можливо проблема частково чи повністю зникне.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-09-2013 14:19 Hundra.)
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Gychara Немає
завхоз
***

Повідомлень: 354
Приєднався: Sep 2011
Киев
1.8т AGU
Повідомлення: #23
11-09-2013 14:23 RE: Стоит ли переходить с масла 5w40 на 10w40?

(11-09-2013 14:18)Hundra :  Можна спробувати залити масла спеціального з герметиками і іншими штуками що роблять сальники еластичнішими. Можливо проблема частково чи повністю зникне.

О нет, проще турбину сделать чем потом весь дригатель...
Шукати всі повідомлення учасника
Hundra Немає
Партнер Клуба
***

Повідомлень: 520
Приєднався: Dec 2012

Повідомлення: #24
11-09-2013 15:14 RE: Стоит ли переходить с масла 5w40 на 10w40?

(11-09-2013 14:23)Gychara :  
(11-09-2013 14:18)Hundra :  Можна спробувати залити масла спеціального з герметиками і іншими штуками що роблять сальники еластичнішими. Можливо проблема частково чи повністю зникне.

О нет, проще турбину сделать чем потом весь дригатель...
Страх незнання і мова не про турбіну, а про сальники клапанів. Вони з часом дубіють, присадки їх "розм'якшує" та й все. Ніякої магії.

А на рахунок ремонту, то це звичайно краще.
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Ulisss Немає
сомелье всея Донецк
*****

Повідомлень: 9 776
Приєднався: Apr 2008
Луцьк
Polo 1,2 TDi
Повідомлення: #25
11-09-2013 17:34 RE: Стоит ли переходить с масла 5w40 на 10w40?

(11-09-2013 15:14)Hundra :  присадки їх "розм'якшує" та й все.
И не только их
Шукати всі повідомлення учасника
Hundra Немає
Партнер Клуба
***

Повідомлень: 520
Приєднався: Dec 2012

Повідомлення: #26
11-09-2013 18:14 RE: Стоит ли переходить с масла 5w40 на 10w40?

(11-09-2013 17:34)Ulisss :  
(11-09-2013 15:14)Hundra :  присадки їх "розм'якшує" та й все.
И не только их
Раз почали продовжуйте. З задоволенням почитаю. Можливо щось нове дізнаюся.
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Vitaly_N Немає
татаро-монголофоб
*****

Повідомлень: 13 672
Приєднався: Oct 2008
Харьков, Павлово поле
А5 1,6 MPI+ESP
Повідомлення: #27
11-09-2013 18:24 RE: Стоит ли переходить с масла 5w40 на 10w40?

а чего продолжать?
присадка в масло, масло только к резиновым МСК или других резинок нет в двигателе???
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Ulisss Немає
сомелье всея Донецк
*****

Повідомлень: 9 776
Приєднався: Apr 2008
Луцьк
Polo 1,2 TDi
Повідомлення: #28
11-09-2013 18:26 RE: Стоит ли переходить с масла 5w40 на 10w40?

Sapienti sat
Шукати всі повідомлення учасника
Hundra Немає
Партнер Клуба
***

Повідомлень: 520
Приєднався: Dec 2012

Повідомлення: #29
11-09-2013 18:30 RE: Стоит ли переходить с масла 5w40 на 10w40?

(11-09-2013 18:24)Vitaly_N :  а чего продолжать?
присадка в масло, масло только к резиновым МСК или других резинок нет в двигателе???
Всі гумки, які я знаю в двигуні є сальниками, для взаємодії з якими розроблялося масло з присадкою. Що не так?


(11-09-2013 18:26)Ulisss :  Sapienti sat
Напевно я не з тих.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-09-2013 18:31 Hundra.)
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Vitaly_N Немає
татаро-монголофоб
*****

Повідомлень: 13 672
Приєднався: Oct 2008
Харьков, Павлово поле
А5 1,6 MPI+ESP
Повідомлення: #30
11-09-2013 18:33 RE: Стоит ли переходить с масла 5w40 на 10w40?

Всё так. Просто я знаю в двигателе РТИ, которые являются не сальниками. Smile
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Можно ли лить масло 10w40 после 220 тыс пробега ? KontoraB 3 1 762 04-05-2019 18:20
Останнє: Slavik
  переход с 5w40 на 5w50? hertz 19 4 353 21-08-2015 21:59
Останнє: Рокенрольщик
  Стоит-ли менять марку масла? MrIgor 2 1 063 07-05-2015 10:56
Останнє: MrIgor
  Shell Helix. 5w40 очень боится мороза? Проценко 30 14 601 31-03-2013 21:53
Останнє: Tomor
  Aral 5w40 или 5w50? erwachsener 13 6 755 15-10-2012 13:20
Останнє: Boris_ua
  масло Aral hightronic 5w40 dimaace 1 2 673 19-05-2012 12:03
Останнє: manjik
  можно ли доливать 5w40 в 0w30 Проценко 36 27 746 20-03-2012 09:49
Останнє: Alexus83
  Замена масла на 10w40 SPavel 32 17 633 29-02-2012 12:38
Останнє: Авиатор
  ZIK-10W40 можно ли лить в фабию 1.4 16v kav200 5 3 685 19-02-2012 21:36
Останнє: uds214
  Смена масла Мобил 5-W40 на 5-W50, стоит или нет? Kimi 14 10 230 20-10-2011 08:23
Останнє: andron k

Швидкий перехід:


Переглядають: