Насилу збулась мрія ідіота - вчора чіпанув машину.
Зранку як і було домовлено приїхав на місце, думаю ну що ж, пару годин і можна буде їхати назад.
Та не тут то було, перед чіпуванням перевірили тиск бензонасоса - видав аж 3,5 бара. На цьому місці хочу зупинитись і передати черговий великий привіт нашим офіціалам
, перед тим як їхати чіпуватись попросив їх перевірити тиск палива, на що мені відповіли щоб не морочив собі голови і що на такому пробізі ніколи проблем з бензонасосом не буває.
Мусив їхати аж на лівий берег на Перова за новим насосом. Купив Pierburg, продавець забожився на вечірню колисанку що ці ж насоси ставлять в оригіналі. Х.. там, коли витягнули мій то на ньому були шильдіки VDO і навіть з вигляду він трохи відрізнявся. Замір тиску на новому насосі показав 5,8 бара - як на мене мало, але чіповщик сказав, що цього достатньо. На всі ці пошуки/покатушки пішло години 3. Цілком зрозуміло що мій графік змістився і мусив чекати поки чіпуються інші машини. Нарешті дійшла моя черга, пробний замір на стенді і 155 сил і 219 номів, що трохи більше від норми. Залили чіп і стенд показав щось трохи більше 176 сил - якось маловато, особливо коли сайт чіповщика обіцяє 192 сили. Потім виявилось що потрібно замінити вакуумні шланги, які з гумових якимось неймовірним чином перетворились на пластикові і кришились прямо в руках, також під заміну попав клапан байпас (чи як він там називається), який ще декілька років тому мені благополучно зламав боря ангар19. Після всіх цих маніпуляцій новий замір - і результат вже ближчий до бажаного, а по моменту навіть дещо більший за обіцяний.
І от в годин десь так 10 вечора, я весь довольний виїхав з Києва, їду і настирливо шукаю заправку з рекомендованим 98 бензом, щоб, як сказав чіповщик, відчути зовсім іншу машину. Не від'їхав я кілометрів і 30, як моя машина просто тупо заглохла посеред дороги. Сказати що я злякався
- це нічого не сказати. Пробую заводити - глухо, на секунду вхопить і знову глохне. По цим ознакам в голову прийшла думка, що в мене просто закінчився бензин, хоча стрілка на приборці тільки дійшла до червоної зони і комп показував, що бензину мало б хватити на 60км. Благо спереді по дорозі через метрів 500 світилась заправка і довелось машину туди пхати. На заправці залив 30л. бензину - машина як в ні в чому не бувало завелось і я поїхав я далі. Саме цікаво що стрілка на панелі з місця не зрушила, і комп вперто показував бензину на 60км.
І тут дуже хочеться передати величезний привіт механіку, який міняв мені насос, і поставив його криво
, в результаті чого поплавок скоріш за все зачепився за щось і стрілка палива завмерла в одному положенні. Враховуючи ту, м'яко кажучи, немаленьку суму, яку я потратив за день, хотілось би щоб все зробили без косяків.
Сьогодні за пів години поставив насос в правильне положення, щоб стрілки співпадали і все грає - тільки дуй.
Отака фігня малята.