(24-05-2013 23:54)vil100 : (13-05-2013 06:31)ABU : (12-05-2013 20:33)Шкодчук : На участке Ровно - Житомир уже и латок, и дыр хватает... особенно как для не так давно сделанной дороги...
4 года, нормально в принципе выдержала, как для Украины
Извините ,что означает для Украины - нормально? Дорога которая должна служить минимум 10 лет накрылась через 4 года? Или то что Доказывал Чебышев = в 2013 будет еще один слой асфальта по трассе Житомир -Киев,мол к Евро 2012 не успеваем сделать дорогу по проекту,положили два слоя третий будет .... когда?
По моим данным Итальянцы отчаливают через месяц...
Каштаны по Киевски .... это стратегия Украины? или я не прав?
Вибачте звісно, але ледь втримуюсь щоб не написати якісь образи в вашу адресу.
За моїми даними, італійці вже ведуть роботи на Київ - Харків.
На Київ - Чоп їм залишилось виконати роботи з облаштування, і поки вони їх не закінчать - останній платіжний сертифікат не отримують.
А третій шар з щебенево-мастичного асфальтобетону був укладений в липні-жовтні 2012 року
Щодо ям, то писали про іншу ділянку. Вона побудована раніше. А ось недавно на тій ділянці, що побудували італійці провели зважування. Результати настільки цікаві, що аж ПМ України за голову схопився:
http://www.zhitomir.info/news_122708.html
Цитата:За словами прем’єр-міністра Миколи Азарова, в Україні 20 років ніхто не приділяв належної уваги проблемі правильної експлуатації автошляхів, а навантаження на транзитні автомагістралі виросло в десятки разів. У результаті - наші дороги експлуатуються безоплатно і по-варварськи.
Підтвердженням тому, відзначив прем’єр-міністр, є результати тестової експлуатації сучасної системи вагового контролю на трасі Київ-Житомир. За його словами, перші 5 зафіксованих системою автопоїздів продемонстрували перевантаження на 10-20 тонн кожен. В цілому практично 80% потоку автотранспорту іде із значним перевантаженням.
«Якби у нас існували такі штрафи за перевантаження, як в Євросоюзі, ці 5 вантажівок сплатили б суму, достатню для капітального ремонту 100 метрів дороги», - зауважив Микола Азаров.
Він також повідомив, що 20 травня зафіксований рекорд перевищення навантаження на дороги: трасою проїхалася вантажівка вагою майже 72 тонни. За дорученням прем’єр-міністра із власником проведуть відповідну роботу.
«За таких умов не залишається іншого, як запровадити жорсткі обмеження на пересування великовантажних автопотягів, коли це створює ризик для покриття. Я наполягаю, що 2013 рік має стати переломним у питанні дбайливої експлуатації доріг. Температурний режим має бути законом: доки покриття не охололо, ніякого руху автопоїздів. Перевантажена фура – будь ласка, на стоянку, розвантажувати до нормативу. І так далі. Щоб так було, треба виконати велику роботу. Розробити нормативну базу, яка чітко визначає норми експлуатації автошляхів і відповідальність перевізників. Легалізувати і запровадити ваговий контроль. Організувати цілодобовий моніторинг і регулювання руху автотранспорту залежно від погодних умов і стану дорожнього покриття. Обладнати місця відстою автотранспорту та забезпечити хоча б мінімально необхідні побутово-санітарні умови для водіїв», - сказав Микола Азаров, зауваживши, що на такі заходи потрібні кошти, час і організаційні зусилля, але це єдиний практичний вихід, щоб врятувати українські дороги.
І підсумовуючи, дозвольте пане vil100, послати Вас до дідька.