(10-04-2013 19:55)Igor_Lviv : (10-04-2013 19:43)Hundra : Оптимально буде залити добавку в масло нормальної якості яка допоможе зменшити навантаження на свіже масло, що в свою чергу подовжить його ресурс.
БОЖЕ БОРОНИ!!!
Приведіть цитату хоч одного виробника мастил чи автомобілів, який рекомендує використовувати присадки!
ЖОДНОГО!!!
Лише рекламні трюки виробників присадок.
Всі необхідні присадки є в маслі. Саме над цим працюють лабораторії Мобіла, Мотула, Аралу і т.д. Саме їх пропорція, склад та властивості впливають на вартість та якість масла.
Всі ці помиї з російського підвалу чи німецького заводу - в кращому випадку не зашкодять машині, в гіршому - капіталка.
Т.з. 5-10-15хв промивки - готуйтесь до заміни сальників. Жре все, що може, насамперед гуму. Я колись по дурості купив промити двигуни в службових машинах - на щастя не встиг використати. Кому не жаль свого авто - подарую.
Промивка (мінералка) - писав вище.
НЕ ЛИЙТЕ НІКОЛИ В ДВИГУН НІЧОГО, КРІМ МАСЛА!!!
(10-04-2013 19:43)Hundra : Моторна олива XENUM. Автозапчастини для Skoda
Щойно побачив підпис.
Якщо Ви і справді професійно займаєтесь Ксенумом, між іншим, цілком хорошим, просто не розкрученим якісним маслом, то мали б знати про наслідки використання присадок!
Емоційно
Що ж давайте по порядку.
(10-04-2013 19:55)Igor_Lviv : Приведіть цитату хоч одного виробника мастил чи автомобілів, який рекомендує використовувати присадки!
Це легко.
"
Перед каждой заменой моторного масла, в прогретый двигатель добавить одну дозу MOTUL Engine Clean в старое масло. "
При обслуживании сильно загрязненных систем, а также при перегреве двигателя или при использовании низкосортных ГСМ рекомендуется использование Olsystem Spulung High Performance.
Взято з офіційних сайтів, довго не шукаючи.
(10-04-2013 19:55)Igor_Lviv : Всі необхідні присадки є в маслі.
Повністю погоджуюся. Проблема в тому, що під час експлуатації моторної оливи вони працюють і спрацьовуються. Промивки містять в собі ці пакети присадок і, так би мовити, відновлюють миючі властивості спрацьованого масла, тим самим покращуючи умови для наступного, свіжого.
(10-04-2013 19:55)Igor_Lviv : Саме їх пропорція, склад та властивості впливають на вартість та якість масла.
Всі ці помиї з російського підвалу чи німецького заводу - в кращому випадку не зашкодять машині, в гіршому - капіталка.
Т.з. 5-10-15хв промивки - готуйтесь до заміни сальників. Жре все, що може, насамперед гуму.
От ми і підійшли до найголовнішого - до якості та типу.
Так зване промивочне масло не може коштувати майже стільки, як добавка в старе масло. 130 -150 грн за 4 л. промивки це смішно. Звичайно там на чомусь зекономили.
Тепер про добавки. Вони є теж різних типів при чому ці типи чітко не розділені. Вони миють, розріджують, "підвішують", змазують і тп. Одні роблять все інші частину і так далі.
Пороз'їдати сальники, вимити вкладиші (таке теж кажуть
) можуть неякісні продукти. Якщо виробник масла рекомендує використовувати присадку то, напевно він не камікадзе і розуміє, що після неї в двигун може потрапити і його продукція.
Люди в компаніях типу Xenum, Liqui Moly і тп. як мінімум не є далекими від того що відбувається в двигуні. І якщо вони розріджують масло то напевно додають якийсь модифікатор тертя для зменшення останнього і т. п.
Всі проблеми пов'язані із добавками в моторне масло є наслідком неякісного продукту, або недотримання методу застосування, а частіше обох факторів. Знаю випадок коли в двигун залили дешевого промивочного і кілька хвилин (!)газували а холостих, "що б промило краще" Наслідки, звичайно невтішні.
В суперечку не вступатиму, все, що думаю, написано вище.