Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
ПОСОВЕТУЙТЕ Audio & Video в новенький Superb 1.8 turbobe
Автор Повідомлення
CHAR Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 55
Приєднався: Oct 2007

Суперб-07
Повідомлення: #21
06-04-2008 18:13  

як я зрозумів, то по підсилювачам є 2 варіанти:

1. двоканальних підсилювача треба два. На фронт, створений з 2 гучномовців по каналу -один і на саб мостом 2 канали, другий.

2. один підсилювач на чотире канали- мостом по два канала на передні два гучномовця, а також мостом два канали на саб.

Зрозуміло що окремий підсилювач на тил-краще.Якщо заплановано один підсилювач, то дивись варіант № 2 ?

Може бути розглянутий варіант - 4-е канальний підсилювач с окремим виходом на саб. При цьому використовувати штатні гучном. в передніх і задніх дверях-по каналу-буде фронт+окремий на тил. Як краще підключати їх(штатні в дверцятах) разом зі штатними твістерами до підсилювача чи ні, чи без них(твістери згорять Я удивлен одразу, напевно...)


Embarassed Три канальні підсилювачі існують взагалі? якщо правільно будувати систему, за схемою АУДІО = 2+1

Або ...,?

*нашкодничал - так убери*
Шукати всі повідомлення учасника
RostGlukhivskyj Немає
Ученик
*

Повідомлень: 48
Приєднався: May 2007
Львів
08
Повідомлення: #22
06-04-2008 21:34  

CHAR :як я зрозумів, то по підсилювачам є 2 варіанти:

1. двоканальних підсилювача треба два. На фронт, створений з 2 гучномовців по каналу -один і на саб мостом 2 канали, другий.

2. один підсилювач на чотире канали- мостом по два канала на передні два гучномовця, а також мостом два канали на саб.

Зрозуміло що окремий підсилювач на тил-краще.Якщо заплановано один підсилювач, то дивись варіант № 2 ?

Може бути розглянутий варіант - 4-е канальний підсилювач с окремим виходом на саб. При цьому використовувати штатні гучном. в передніх і задніх дверях-по каналу-буде фронт+окремий на тил. Як краще підключати їх(штатні в дверцятах) разом зі штатними твістерами до підсилювача чи ні, чи без них(твістери згорять Я удивлен одразу, напевно...)


Embarassed Три канальні підсилювачі існують взагалі? якщо правільно будувати систему, за схемою АУДІО = 2+1

Або ...,?

Ще раз.

1. Найкращий з точки зору якості варіант. Двоканальник на фронт (не на 2, а на 4 динаміки, тому що буде 2-смугова, скоріше за все, система, просто динаміки будуть ділитися між собою пасивними фільтрами).
Ну і двоканальник, або моноблок на сабвуфер.

2. Чотириканальник на фронт - підключення динаміків (мідбасів і твітерів) поканальне (якщо буде використовуватись процесор, або для більш точно узгодження рівнів). Тут або задіювати активні кросовери в ресівері (якщо є), або в підсилювачі, або пасивно різати.
З сабом як в попередньому варіанті.

3. Один чотириканальник. Два канали (не мостом!) на фронт, по каналу на кожну сторону, і два (оці вже мостом) на сабвуфер.

Один з цих варіантів має вибрати установщик - той, який вважатиме більш доцільним в даному випадку.
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
CHAR Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 55
Приєднався: Oct 2007

Суперб-07
Повідомлення: #23
06-04-2008 23:06  

ну пробачте Respect шановний, для мене ще тиждень назад були невідомі таки вирази та слова, як-двокомпонентна та 3-х система, твітери (я пишу досі твістери), кроссовери і т.п.

Так з надією отримати гарну (хай не супер-пупер) carmusic, я Добыча мыслей вже став напівфахівцем (може на 1\4) цієї справи, але така кількість виробників, що навіть зорієнувавшись зі схемою та ціновою ланкою системи-маємо безмежний вибір пропозицій.

Уф, я рахую, що краще ще на тиждень поринути у всесвіт автозвуку, ніж потім слухати Оцтой

зараз хочу звернути Вашу увагу на наступні схеми аудіосистеми
http://www.autosecurity.ru/images/UF/Ima...o/pic2.png та http://www.autosecurity.ru/images/UF/Ima...o/pic1.png

мені більш до смаку варіант №1, але щось не подобається 3-х компонентна система, можете запропонувати щось краще,? до 1500грн., або все ж таки 2-компонентну треба шукати? наведіть приклади в тій же ціновій ланці? Драка

*нашкодничал - так убери*
Шукати всі повідомлення учасника
RostGlukhivskyj Немає
Ученик
*

Повідомлень: 48
Приєднався: May 2007
Львів
08
Повідомлення: #24
07-04-2008 22:16  

CHAR :ну пробачте Respect шановний, для мене ще тиждень назад були невідомі таки вирази та слова, як-двокомпонентна та 3-х система, твітери (я пишу досі твістери), кроссовери і т.п.

Так з надією отримати гарну (хай не супер-пупер) carmusic, я Добыча мыслей вже став напівфахівцем (може на 1\4) цієї справи, але така кількість виробників, що навіть зорієнувавшись зі схемою та ціновою ланкою системи-маємо безмежний вибір пропозицій.

Уф, я рахую, що краще ще на тиждень поринути у всесвіт автозвуку, ніж потім слухати Оцтой

зараз хочу звернути Вашу увагу на наступні схеми аудіосистеми
http://www.autosecurity.ru/images/UF/Ima...o/pic2.png та http://www.autosecurity.ru/images/UF/Ima...o/pic1.png

мені більш до смаку варіант №1, але щось не подобається 3-х компонентна система, можете запропонувати щось краще,? до 1500грн., або все ж таки 2-компонентну треба шукати? наведіть приклади в тій же ціновій ланці? Драка
А є майстер, який зможе добре встановити 3-смугову систему? Це на порядок складніше 2-смугової. Ну, в рази як мінімум. І під сч доведеться щось доробляти - ящики, подіуми... А потім це все звести акустично, вірніше, не потім, а так встановити, щоб воно звелося. Так що рекомендую не заморочуватись а робити 2-смугову. Компоненти я вже пропонував - Морель Дотек 6 МК ІІ (якщо повезе знайти), ну або Дотек 6 Овейшн. Серединка в них буде трохи якісніша. І кросовери теж дещо кращі. А в Хелікс Преціжн більш динамічний, напористий басок. Хоча в цілому це компоненти одного рівня. Чому рекомендую саме ці бренди? Бо це ізраїльське і німецьке виробництво. Їх дійсно роблять не в Китаї, а в мене алергія на китійські товари Smile
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
CHAR Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 55
Приєднався: Oct 2007

Суперб-07
Повідомлення: #25
07-04-2008 22:41  

да всё made in china Оцтой
представь, купил прицелы (для пневматики) китайские- 200,300 и за 350 грн., все накрылись тазом.
Пошёл купил Италию за 800-уже и падал и тонул, чего только не было-живой зараза-фирма. Rulez

*нашкодничал - так убери*
Шукати всі повідомлення учасника
CHAR Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 55
Приєднався: Oct 2007

Суперб-07
Повідомлення: #26
08-04-2008 05:53  

Рост, у мене на Окташе, раніше була така схема голова-пионер7серії Premier+ну напевно "фронт" - штатні колонки в передніх дверях і твітери, в куточках. На тил, так би мовити, встали 2 ДСЛ 3 коакустичн. АС, підїєднані до двоканального пдсилювача по каналу на "блин", так "гупала добре"...

Мені, як не професійному слухачу і користувачу car-profi-music, треба, мабуть, саме це - гучність та звукові коливання. Може і не треба мені городить город,

не хочу я ці короби (навіть і стейлс) в багаж класти, що це за домовинки, порадь, буь ласка, що роблять на Супербе в задній полиці, які гучноовці (саби) можно інсталювати без корпуса, тобто врізавши в полку седана, ту що під заднім стеклом авто? Respect Arrow

*нашкодничал - так убери*
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  VW GOLF R32 би-турбо от VTG - video . ValeraS4 10 4 374 19-10-2008 12:11
Останнє: ValeraS4

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1