PragaAuto
Мегаписака
Повідомлень: 4 060
Приєднався: Mar 2010
Киев
|
11-12-2012 13:19 RE: КАК ремонтируют мой автомобиль на Прага Авто
|
(11-12-2012 12:52)Олексій_Суперб : font=Arial][size=medium][color=#696969]
[align=justify]
ЛИСТ 1
Автомобіль, на якому я їжджу-предстаницького класу, але Шкода. Належить він організації, в якій я працюю і наша компанія є корпоративним клієнтом Прага Авто. Але все крок за кроком.
Наші атомобілі Шкода(6 шт.) куплені в Євроавтоцентрі та обслуговувалися завжди там. Але за 3 роки співробітництва, стається інцидент, котрий вимагає покраски авто та страхова компанія направляє мене до Прага Авто.
Там я ознайомився з роботою цеху "виготовки-малярки" і впринципі був вражений оперативністю та якістю роботи, а також щвидкістю спілкування з страховою, яка після розмови з Прага Авто перестала мені діставати за копії підписи по страховому випадку. Отже, 1 контакт, тиждень часу та всі проблеми вирішено.Respect
З огляду на вищевикладене, приймаю з колегами рішення просканувати вартість робіт та деталей на Прага Авто і перевести обслуговування наших авто туди.
І тут починається цікаве, цех "технічного обслуговування". Мій автомобіль не новий 5 років та 280 000 км пробігу, але стан має відмінний, двигун на 5, ходова повністю змінена(дороги в нас жах), тому все, що він потребує це планові ТО та ремонт плановий. На Празі я вже зробив їх 4(через кожні 15 000км (дизель)+заміна колес, шиномонтажі. Що можна сказати? Це якесь горе, а саме:
1) Здати автомобіль,майже неможливо і це іноді займає 40-50 хв.(при тому, що попередньо записуєшся за пару днів на конкретний час)Оцтой
2) Маленькі дефекти пропонують лагодити заміною цілих агрегатів.
Розумію, що хочеться заробити, але часто це не ті агрегати з якими проблема.Оцтой
3) Фізичним особам на СТО нема, що робити, т.я. вартість неадекватна ні на деталі, ні на ремонт.Оцтой
4) З усіх проведених ремонтів, завжди, щось забували зробити.
(Напр. а) знімали фару для заміни лампи-не вдягнули шлангочку склоомивача, тому вся рідина просто вибігла, б) за договором у нас безкоштовна мийка авто, вона буде зроблена, якшо на вулиці сніг, або коли особисто просиш начальника цеху в) одного разу забули вдягнути заглушку протитуманних фар)Оцтой
Але то все буває, адже всюди люди. Та наступна ситуація просто неприйнятна. 5 тижнів тому здаю авто на планове ТО та зауважую про наявність масла на клапані рецеркуляції відпрацьованих газів та запах горілого мастила в салоні. Результат- ремонт турбіни 6000грн.
При знятті турбіни ломають різьбу та пропонують купити нову деталь за 1800 грн(відмовляюсь). Нарізають самі та віддають мені машину.
Виїхав, проїхав 1 км-ломається датчик колінчатого валу.
Повертаюсь, міняють датчик(сумму не пам"ятаю). Забираю авто та їду.
В салоні смердить горілим мастилом. Вибору нема. Відрядження.
Залишив машину на паркінгу. За тиждень повертаюсь і одразу авто на Прагу. Щоб ви думали - заміна клапану рецеркуляції відпрацьованих газів (точно не пам"ятаю, але більше 2000 грн.).
Ладно, Господь з Вами, робіть.
Машину люблю, хоч і не моя вона. Та щей ШКОДА що НЕ ПАССАТ.
Потрібно їхати в дорогу 400 км. Сніг 3,4 передача максимум 80 км на годину. Приїхав, заглянув під капот турбіна просто залита мастилом.
СЛІВ нема. Завтра зранку їду здавати авто по рекламації. Підозрюю, що деталь яку вони зламали та нарізали самостійно, добряче підтікає.
Опишу повністою об"єктивно ситуацію,що відбудеться завтра.
У випадку відсутності сатисфакції, до Рулана Лимана звертатись не буду, сенсу не бачу.
Одразу йду до Генерального директора Корбана Валерія Павловича.
Опишу ситуацію повністю. Моє вітання "спеціалістам".
ЛИСТ 2)
"Как ремонтируют мой автомобиль на Прага Авто." не порушив правил форуму. І був закритий модератором "Владислав"
В данному випадку я запропонував колегам-автолюбителям описувати ситуації (як позитивні так і негативні в максимально об"єктивному руслі).
Замість цього, модератор форуму, якого я та інші учасники, розглядаємо як офіційного представника Прага Авто просто закриває форум. Тим самим демонструє:
1) Відсутність самокритичності в роботі компанії
2) Яскраво ілюструє спробу закрити "проблему" з клієнтом, адміністративним методом
3) Доводить небажання Прага Авто працювати з рекламаціями.
Пане Владиславе, я здав автомобіль в ремонт і Вас не бачив, хоча ви будучи модератором пишете як від споживача Цитата 1."Да к стати , если это Киев на колцевой , то готов подскачить при сдаче Вашего авто , узреть косяки так сказать самолично. " Цитата 2."НИКОГДА у меня не уходило на сдачю авто 30-40 мин. (тем более по предворительной записи) , максимум 10-15."
Не підскочили, а просто закрили форум.
Так, як я й говорив. Автомобіль(після шуму на форумі) прийняли за 3 хв., але мастило зі зломаної трубки, яку відновлювали-далі "НАРІЗАЛИ" працівники Прага Авто тече так, що по підлозі цеху витекло 500мл мастила.
Автомобіль здав о 9:15
О 10:20 зняли трубку з турбіни.
Тепер 12:00. Результату жодного. Жодної офіційної відповіді.
Ось такий ремонт.
Валерія Павловича Корбана немає сьогодні на місці, але в понеділок, якщо ситуація не буде впрішена позитивно, він зможе прийняти участь в оцінці роботи відділу технічного обслуговування, та МОДЕРАТОРА Владислава, який ЗАКРИВАЄ теми.
Чи міняти нашому підприємству СТО Прага Авто на щось інше?
Знову ж, залежить від "Спеціалістів" Прага Авто.
Пане Владиславе, будьте профессіоналом. Не закривайте незручних тем. Критика допомагає рости над собою.
Лист 3
12:50 Відповіді нема. Форум переніс за вказівкою "Vovana"
4 години авто в цеху, а відповіді немає.
Доброго Дня Олексій!
Нажаль не можемо одразу оглядати всі теми на форумі а тому до тепер не були у віданні Ваших зауважень. Хочемо додати що "небажання Прага Авто працювати з рекламаціями" не відповідає дійсності оскільки Ми розглядаємо будь які скарги і зауваження наших клієнтів.
Ваше авто Взяли до особливої уваги зараз авто на стадії тестування. З приводу всіх вищенаведенних зауважень потрібно детально розбирати кожне з них.
Telegram Bot - Запис, прорахунки, живе спілкування з фахівцем!
Перевірені авто з пробігом
Все для вашої SKODA
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-12-2012 13:41 PragaAuto.)
|
|