(22-11-2012 09:45)Шкодчук : (21-11-2012 20:20)Чебишов : ... Да і інвалідів в селах не так багато. Але усілякі комітети в справах вимагають облаштування ліфтами. ІМХО краще б ці кошти використали там де вони справді потрібні...
Це, наприклад, як в домі, якщо один інвалід на 500 квартир, то можна з ним не заморачуватися...? Ну нафіга на пандус гроші витрачати, краще на ці кошти, наприклад, шлагбаум для автомобілістів поставити...
Це я і до того, що людина з обмеженими можливостями, до кущів може і не доїхати на обочині....
Не доведи Бог, але з кожним це може статися... Нещодавнр, наприклад, у президента НОК Бубки син з третього поверху в Парижі випав..
Наші параолімпійці таких успіхів досягають, хоча б з поваги до них одну трасу для них облаштували... той же Азаров кожні 200 метрів дорожного полотна "відкриває"... краще зустрів би параолімпійців в аеропорту і пообіцяв привселюдно, що облаштує для їхніх зручностей таку-то конкретну дорогу... це був би кращий піар...
В селах, може і не так багато, але по трасі і не так мало їх їде. У мене знайомий не ходить (колясочник), але машину сам водить (на ручному управлінні), для України - це рідкісне явище поки, а для Німеччини, наприклад, типове. Не кажу про кількість туалетів на відрізок автобану, самі, напевно, знаєте, ну й про те, що в кожному є кабінка для інвалідів теж знаєте.
Інваліди там не сидять вдома, не маючи можливості виїхати кудись, вони подорожують, як всі люди. І на Євро 2012, можливо, теж їхало їх немало. На мою думку, вартість туалетів не така велика, щоб справити враження на іноземців в 2012, хоча б з цього міркування (" у вас не будет второго шанса произвести первое впечатление").
Про туалети на заправках, так на цій ділянці бачив людські туалети тільки на ОККО в Калинівці. А на КЛО і не інваліду не дуже зручно протискатися.
1. Ви не перекручуйте. Ми не про житлові будинки розмовляли. І я коли говорив, що замість ліфтів можна збудувати щось інше, як раз про ту ж 100 пандусів в житлових будинках. Якщо не тисячу. Або ліфт біля лікарні, куди люди з обмеженими можливостями приходять раз у місяць.
Ви зробіть зупинку біля пішохідного переходу Укрчастотнагляду і спробуйте їм скористатися. Шансів - 0. Так само буде і з переходами в Ставищах, Кочерові та інших селах.
Крім інвалідів є ще й жінки з колясками. І будуючи ліфт, який ніколи не працюватиме, їх лишаємо можливості піднятися по сходах з коляскою.
Ліфт (в наших реаліях) потрібен там, де інвалідів дійсно буде більше ніж 1 на 500. Наприклад в курортних зонах. В містах. А за межами міст сьогодні в наших реаліях більш дієвим будуть пандуси, які працюватимуть незалежно від наявності коштів у служб автомобільних доріг на експлуатацію ліфтів.
2. Забудьте про Євро. Дорогу Київ - Чоп почали ремонтувати задовго до того, як стало відомо, що чемпіонат Європи пройде. Десь з 2000 року. Чемпіонат завершився, а Укравтодор проводить нові тендери на ремонт та реконструкцію інших доріг. До Олімпіади готуємось?
Вартість тих двох дір у землі, які збудують дійсно невелика. Але чи довго будуть ними користуватися? До речі "дірка у землі" це так наші туалети назвав один з перших англійців, які почали працювати над проектами Київ - Чоп.
Так, хотілось би, щоб туалети на наших дорогах були як за кордоном. Але це не реально сьогодні. Пропоную Вам наприклад купити дзеркало а я зроблю все, щоб його повісили в одному з туалетів в Житомирській області. Можна з табличкою на якій зазначимо хто його подарував громаді. А потім я Вас повідомлю, коли його розіб'ють або вкрадуть.
3. Впевнений, що жоден іноземець не користувався нашими туалетами біля зупинок. Або в лісі, або на АЗК.
На місці комітету в справах людей з обмеженими можливостями я б в цьому напрямку і працював. Хазяїв АЗК також треба змушувати забезпечувати доступ до об'єктів для людей з обмеженими можливостями. ДСТУ не тільки для державних установ. Але чомусь про це забувають.
На мій погляд Окко та Wog тут лідери, але і їм є ще над чим працювати.
4. Ще одне. Як подорожують інваліди? Я думаю варіантів небагато. Перший - автомобілями, другий рейсовими автобусами. В першому випадку знову ж таки ніщо не заважає зупинитися на АЗК. В другому - рейсові автобуси як правило зупиняються лише на автовокзалах. У нас на автовокзалах все зроблено для людей з обмеженими можливостями? Я автобусами подорожував лише до Запоріжжя (Кременчук, Дніпродзержинськ, Дніпропетровськ) Я не помітив там потрібного сервісу.
Висновок - може все ж таки потрібно починати з тих місць, де людей з обмеженими можливостями зустрінеш частіше ніж посеред Київ - Чоп десь на забутій усіма зупинці?