Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
ППД та стійки амортизаторів Bilstein і інших ТМ
Автор Повідомлення
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #1
08-11-2012 12:52 ППД та стійки амортизаторів Bilstein і інших ТМ

Шановні!

Хто мав справу з Bilstein (наприклад В4) – цікавить як у нього з довжиною штока – тобто чи підходить він до ППД? Бо є багато суперечливих думок і можливо різні моделі мають різні параметри (одні підходять, інші ні). Конкретно за каталогами є різниця тільки для Стандарт / Спорт.

Також для заміни практично усі ТМ роблять звужений набір артикулів (тобто один на різні марки / моделі / двигуни) у той час коли у VAG'а дійсно спостерігається великий вибір – під конкретний двигун і пакет опцій. Виникає питання – це маркетинг чи економія на продукції для вторинного ринку (робиться "універсальний" який перекриває набір параметрів і тому дешевший у виробництві, а на конвейєр йде специфічна ОЕМ-продукція як і на брендовані ЗЧ).

Ще, вичитав що у Каяби, наприклад, "слабіша" втулка і тому є питання до неї на наших дорогах. Сакси та Боге – одне і теж саме. Монро на конвейєр та на ринок – дві великі різниці.

– Поділіться будь-ласка достовірною перевіреною інформацією.
Шукати всі повідомлення учасника
Oleg1987 Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 129
Приєднався: Nov 2009
Дрогобич
Skoda Octavia A7 1,6 TDI CXXB 81kWt
Повідомлення: #2
08-11-2012 14:18 RE: ППД та стійки амортизаторів Bilstein і інших ТМ

+1 теж цікавить дане питання!
Стикався з даною проблемою при заміні передніх стойок, поставив KYB EXCEL-G але щось мені не дуже подобається, відчуваю кожну ямку!

...руССкие, всё вокруг себя называют славянским, чтобы потом всё славянское назвать - руССким...
Шукати всі повідомлення учасника
Rus_sl Немає
Руслан
*****

Повідомлень: 1 598
Приєднався: Mar 2008
Славута
Skoda Roomster 1.6 BTS+ГБО, Славута 1,2+ГБО
Повідомлення: #3
08-11-2012 14:57 RE: ППД та стійки амортизаторів Bilstein і інших ТМ

Встановив на перед свого Румстера b4 до пружин ППД. Довжина штоку b4 така ж як на штатних. Але як би шток був довшим, було б краще. Справа в тому, що з пружинами ППД стійки b4 так як і сток мають дуже малий "вільний" хід, тому іноді виникають "відбої".

Краще гір - можуть бути тільки гори!
[Зображення: 998033.jpg]
Шукати всі повідомлення учасника
_Сергей_ Далеко
Классик
****

Повідомлень: 934
Приєднався: Sep 2008
Киев
Škoda Octavia Tour 1.6 BFQ
Повідомлення: #4
08-11-2012 15:15 RE: ППД та стійки амортизаторів Bilstein і інших ТМ

О какой машине речь идет...? Курить
Как правило, правильно подобранный амортизатор должен соответствует всем размерам оригинального. Hello!

[Зображення: Prapor.png] Слава-Україні! Слава-Нації!

***-249-ОЗ-З9 Wave
Шукати всі повідомлення учасника
Rus_sl Немає
Руслан
*****

Повідомлень: 1 598
Приєднався: Mar 2008
Славута
Skoda Roomster 1.6 BTS+ГБО, Славута 1,2+ГБО
Повідомлення: #5
08-11-2012 15:30 RE: ППД та стійки амортизаторів Bilstein і інших ТМ

(08-11-2012 15:15)_Сергей_ :  Как правило, правильно подобранный амортизатор должен соответствует всем размерам оригинального. Hello!
Согласен, а как подбирать если один и тот же аморт устанавливают в паре с 4-ма видами пружин(разными по высоте)?

Краще гір - можуть бути тільки гори!
[Зображення: 998033.jpg]
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #6
08-11-2012 15:55 RE: ППД та стійки амортизаторів Bilstein і інших ТМ

Справа у тому, що у каталогах не значиться під конкретну модель амортизатор для ППД, але є відгуки, що при порівнянні "стандартний" має ту ж саму довжину штока. Якби ж вони писали технічні параметри...

Інша сторона медалі полягає у тому, що моделі на вторинний ринок більш універсаліні і пропонуються для різних марок авто / двигунів / комплектацій, а значить параметри у них теоретично просто повинні відрізнятись від брендованих, зроблених за вимогами виробника авто під його код.
Шукати всі повідомлення учасника
_Сергей_ Далеко
Классик
****

Повідомлень: 934
Приєднався: Sep 2008
Киев
Škoda Octavia Tour 1.6 BFQ
Повідомлення: #7
08-11-2012 16:11 RE: ППД та стійки амортизаторів Bilstein і інших ТМ

(08-11-2012 15:30)Rus_sl :  Согласен, а как подбирать если один и тот же аморт устанавливают в паре с 4-ма видами пружин(разными по высоте)?
нее Недоумение, я о другом, если VAG делает амортизатор и Bilstein дает замену, то они должны соответствовать...
А то что VAG ставит одни амортизаторы на разные пружины..., наверно что-то знают Дружба

[Зображення: Prapor.png] Слава-Україні! Слава-Нації!

***-249-ОЗ-З9 Wave
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #8
09-11-2012 11:10 RE: ППД та стійки амортизаторів Bilstein і інших ТМ

_Сергей_ :
Rus_sl :Согласен, а как подбирать если один и тот же аморт устанавливают в паре с 4-ма видами пружин(разными по высоте)?
нее Недоумение, я о другом, если VAG делает амортизатор и Bilstein дает замену, то они должны соответствовать...
А то что VAG ставит одни амортизаторы на разные пружины..., наверно что-то знают Дружба
Фізика проста: маса на вісі + жорсткість пружин визначають енергію яку треба поглинути, позаяк існує точність при виготовленні амортизаторів, то один амортизатор перекриває певний діапазон (причому найбільший запас у бік меншої ваги).

Питання тільки у тому, чи не маркетинг у ВАГа по різним моделям амортизаторів – тобто чи дійсно вони замовляють специфічну продукцію у виробника, а виробник у свою чергу робить "щось середнє" для масового продажу для багатьох моделей.

Цікаво ще про ресурс знати – Оригінал проти ОЕМ-неоригінал.
Шукати всі повідомлення учасника
сергей33 Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 112
Приєднався: Jan 2009
Рівне
1.6 Тур ;
Повідомлення: #9
09-11-2012 21:01 RE: ППД та стійки амортизаторів Bilstein і інших ТМ

я менял задние стойки на туре, они потекли при пробеге 7тысяч( , так поставил бэушные с европейки--- они по длине штока оказались такие же, хотя я начитался что типа ПДД длиннее на пару см. Пружины тоже оказались одинаковые---их оставил свои.
Гупает как и раньше).х з что делать. Заказал новые бильштейн. Попробую и эти.
Шукати всі повідомлення учасника
streetfighter Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 494
Приєднався: Jan 2008
Киев
Octavia TOUR 1,9TDI
Повідомлення: #10
10-11-2012 00:48 RE: ППД та стійки амортизаторів Bilstein і інших ТМ

Бильштайны Б4 европа/ппд: перед амо одинаковые, зад отличается, у ппд шток длиннее, номера разные

Octavia 1.9 TDI (2008г.) AGR/No EGR/MAF delete/FMIC/Decat/Full Exhaust 76.1mm/VNT22@1.8 Bar/11mm pump head/3bar map/Bosio Race 520 0,260 Nozzles/Chip by RomSLR.
[Зображення: jeronimo83.gif]
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Скрип після заміни опор амортизаторів та опорних підшипників zumnuj 48 8 582 24-06-2021 09:46
Останнє: zumnuj
  По амртизаторам Bilstein B4. Шкодчук 50 29 236 23-10-2017 18:07
Останнє: wywiadowca1980
  Задні стійки zosianchuk 9 2 568 05-10-2016 07:32
Останнє: yuristkonsult
  Проверить аммо Bilstein B6 Sport бу 70 тк Udjin 2 1 614 26-12-2013 00:03
Останнє: Udjin
  Ремонт аммо Bilstein B6 Sport Udjin 3 2 878 13-10-2013 20:38
Останнє: Udjin
  Вибір задніх амортизаторів на октавію Тур з ППД otarnavsky 23 6 255 26-08-2013 16:10
Останнє: AsianCars
  відносно ГУР Fabia та інших з/ч Myr29 0 858 10-06-2011 11:06
Останнє: Myr29
  відбійники амортизаторів oksanka2012 10 5 174 03-04-2011 14:38
Останнє: Eugene Saint
  Заміна відбійників задніх амортизаторів на Fabia! Petros 10 4 325 19-03-2009 19:43
Останнє: Maka
  Чи варто робити прокачку амортизаторів? kevin 7 5 414 30-03-2007 09:17
Останнє: Nikolay

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 2