Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Львів-Краковець M-10(відкрито!!)
Автор Повідомлення
CJ Немає
Сestovatel......
****

Повідомлень: 1 128
Приєднався: May 2006
Ukraine, Kiev
Skoda Fabia Mk.1,(1.4 AME) Česká auta
Skype IDiicjii
Повідомлення: #1
06-12-2011 15:25 Львів-Краковець M-10(відкрито!!)

Рух на під’їзді до міжнародного пункту пропуску Львів-Краковець відкрито
[Зображення: 0188.gif]
[Зображення: 213163e.gif]
76,9 км – така загальна протяжність ділянок, на яких виконано ремонтні роботи на автомобільній дорозі державного значення М-10 Львів – Краковець з Західним обходом м. Львів.
2 грудня 2011 року за участю Прем’єр-міністра України Миколи Азарова відбулася офіційна церемонія відкриття руху на цій дорозі.
М-10 Львів – Краковець входить до переліку об`єктів підготовки до Євро-2012 та суміщається з напрямком міжнародного транспортного коридору № 3 Берлін-Вроцлав-Львів-Київ, забезпечує транспортні зв’язки з країнами Західної Європи, є під’їзною дорогою до міжнародного пункту пропуску “Краковець” та обслуговує постійно зростаючий потік туристів між прикордонними областями України та Польщі.
Автомобільну дорогу Львів-Краковець з Західним обходом м. Львів було збудовано в 60-х роках минулого століття за параметрами ІІІ-ї категорії шириною проїзної частини 7,0-8,0м. і до початку ремонту її технічні параметри не відповідали сучасним вимогам до рівності покриття та навантаженням.
Відремонтовано 4 залізобетонні мости, виконано фрезування існуючого покриття проїзної частини, влаштовано 809,0 тис.м2 нижнього та верхнього шарів асфальтобетонного покриття. Під час ремонту застосовано сучасні технології з влаштування покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону, влаштовано 10715 м.п. водовідвідних прикромочних лотків, а також тротуари та пішохідні доріжки в населених пунктах: Рясна Руська, Страдч, Івано-Франкове, Наконечне Перше та Наконечне Друге.
Значну увагу дорожники приділили питанню організації та безпеки дорожнього руху.
На ділянках автомобільної дороги замінено та встановлено:
1577 дорожніх знаків та схем ;
2034 сигнальних стовпчики ;
9,24 км турнікетного огородження ;
21,5 км оцинкованого металевого бар’єрного огородження.
Дорожня розмітка влаштована у відповідності до проекту організації дорожнього руху із застосуванням сучасних технологій.
Після завершення ремонтних робіт на автомобільній дорозі державного значення (М-10) Львів-Краковець з Західним обходом м. Львів значно покращилися умови для інтенсивного руху всіх видів транспорту, зменшиться негативний вплив дороги на навколишнє середовище, підвищилися швидкість та комфорт проїзду.
Середньодобова інтенсивність транспортного руху на дорозі складає від 5 тис. до 10тис. автівок на добу. Згідно з проведеними прогнозними оцінками до 2030 року інтенсивність транспортних потоків різко зростатиме і сягне показника 35 тисяч автомобілів на добу.
Приведення автомобільної дороги Львів-Краковець з Західним обходом м. Львів до належних експлуатаційних умов забезпечить комфортне транспортне сполучення та безпечний рух транспортних засобів численних учасників та гостей фінальної частини чемпіонату Європи з футболу, який відбудеться в Україні наступного року.
Виконання робіт здійснювалось ТзОВ “ОНУР”, ДП “Львівський дорсервіс” та ТзОВ “Західтрансбуд”.


Маршрут открытой дороги

Источник

World is not big like you reprisend...It's small and fragile.
Protect it.
The one world is not enough.
[Зображення: f998a5eba284.gif]
067-977-Four Six-Five Tow
I don’t want Russian occupation [Зображення: 27b7586f979e.jpg]
(Востаннє це повідомлення було змінене: 06-12-2011 15:29 CJ.)
Шукати всі повідомлення учасника
CHUK Немає
Мандрівник
****

Повідомлень: 953
Приєднався: Jul 2008

Fabia Combi New 1.4 => Octavia A5 1.8TSI Elegans+=> BMW 3 E91
Повідомлення: #2
06-12-2011 18:05 RE: Львів-Краковець M-10(відкрито!!)

та, в принципі, вона й не перекривалась. роботи вели паралельно. Першу чергу до Страдча зробили ще минулого року. Увага! не розслаблятись перед самим кордоном дорога невідремонтована!

бачив як робили цю дорогу, маю надію, що ділянка від Новояворівська до Яворова прослужить довше ніж 2012 рік. там тупо постелили асфальт поверх старої бетонки... без додаткової основи... Оцтой

але з іншого боку, дякую і за це, бо ще на початку року там можна було загубити колеса...
Шукати всі повідомлення учасника
zhenya Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 2 454
Приєднався: Jul 2006
Deutschland
1.2 htp -> А5 vRS 2.0 TFSI -> A170 CDI -> A5 FL vRS 2.0 TDI DSG + Golf 7 Kombi 1,6 TDI
Повідомлення: #3
07-12-2011 14:04 RE: Львів-Краковець M-10(відкрито!!)

вроде изначально планировалось делать обход вокруг Наконечного (и первого и второго) т.к. там люди не знают, шо по дороге ходить опасно...
Шукати всі повідомлення учасника
Чебишов Немає
Cipollino
****

Повідомлень: 1 447
Приєднався: May 2007
Київ-Полтава
Nissan X-Trail 2.0 CVT
Повідомлення: #4
07-12-2011 14:57 RE: Львів-Краковець M-10(відкрито!!)

(06-12-2011 18:05)CHUK :  бачив як робили цю дорогу, маю надію, що ділянка від Новояворівська до Яворова прослужить довше ніж 2012 рік. там тупо постелили асфальт поверх старої бетонки... без додаткової основи... Оцтой

А скажіть будь-ласка, де написано, що так робити не можна?


[Зображення: 5.png][Зображення: Iqisg.gif]
Праці Чебишова носять відбиток геніальності
Буде удача!
Шукати всі повідомлення учасника
Шеф Немає
СКЕПТИК )))

Повідомлень: 4 516
Приєднався: Apr 2009
Изяслав,Старкон, Хмельницкий
1.2HТP(была) 三菱ランサー 9 1.6MT
Повідомлення: #5
07-12-2011 16:08 RE: Львів-Краковець M-10(відкрито!!)

у нас профессия - стоматолог дорог, и на этого стоматолога надо же каждый год бабки выделять...
сообщения объединены
(07-12-2011 14:57)Чебышев :  
(06-12-2011 18:05)CHUK :  бачив як робили цю дорогу, маю надію, що ділянка від Новояворівська до Яворова прослужить довше ніж 2012 рік. там тупо постелили асфальт поверх старої бетонки... без додаткової основи... Оцтой

А скажіть будь-ласка, де написано, що так робити не можна?

в ДБНе... оно летом все поплывет...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 07-12-2011 16:09 Шеф.)
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Чебишов Немає
Cipollino
****

Повідомлень: 1 447
Приєднався: May 2007
Київ-Полтава
Nissan X-Trail 2.0 CVT
Повідомлення: #6
07-12-2011 16:13 RE: Львів-Краковець M-10(відкрито!!)

(07-12-2011 16:08)Шеф :  у нас профессия - стоматолог дорог, и на этого стоматолога надо же каждый год бабки выделять...
сообщения объединены
(07-12-2011 14:57)Чебышев :  
(06-12-2011 18:05)CHUK :  бачив як робили цю дорогу, маю надію, що ділянка від Новояворівська до Яворова прослужить довше ніж 2012 рік. там тупо постелили асфальт поверх старої бетонки... без додаткової основи... Оцтой

А скажіть будь-ласка, де написано, що так робити не можна?

в ДБНе... оно летом все поплывет...

Правда? Може ще вкажите в якому та пункт?


[Зображення: 5.png][Зображення: Iqisg.gif]
Праці Чебишова носять відбиток геніальності
Буде удача!
Шукати всі повідомлення учасника
CHUK Немає
Мандрівник
****

Повідомлень: 953
Приєднався: Jul 2008

Fabia Combi New 1.4 => Octavia A5 1.8TSI Elegans+=> BMW 3 E91
Повідомлення: #7
07-12-2011 16:18 RE: Львів-Краковець M-10(відкрито!!)

(07-12-2011 14:57)Чебышев :  
(06-12-2011 18:05)CHUK :  бачив як робили цю дорогу, маю надію, що ділянка від Новояворівська до Яворова прослужить довше ніж 2012 рік. там тупо постелили асфальт поверх старої бетонки... без додаткової основи... Оцтой

А скажіть будь-ласка, де написано, що так робити не можна?
Я взагалі працюю на будівельній фірмі, яка в т.ч. будує дороги.
ДБН В.2.3 - 4 - 2000 регламентує будівництво доріг і передбачає:
"5.9 Покриття для забезпечення стабільної рівності повинне протистояти накопиченню залишкових деформацій зсуву влітку і зберігати суцільність при прогині весною і восени, а також при розтягуванні від охолодження в осінньо-зимовий період. Для тривалого збереження шорсткості матеріал покриття повинен бути стійким до стирання.
5.10 Основа служить для зменшення прогину покриття від дії зовнішнього навантаження.

Основа повинна забезпечувати зменшення прогину покриття від дії зовнішнього навантаження, а також мати достатню жорсткість, щоб зменшити напруження в додатковій основі та в грунті земляного полотна до допустимих значень. Основа повинна мати міцність, необхідну для виконання цих функцій протягом всього терміну служби дорожнього одягу. Основу слід конструювати з одного або декількох шарів."


Прикол в тому, що плити, на які клали асфальт старі, сколоті з деформованими швами та повистрілюваною місцями арматурою. Хто їздив цією дорогою, той знає Mr. Green

Це тимчасове рішення, яке призведе до того, що з часом плити будуть продовжувати деформацію (взагалі вона є сезонна - весною та взимку найбільші деформації). Шви між плитами будуть збільшуватись, що призведе до тріщин в асфальтобетонному покритті. Після тріщин - вибоїни, а там ями. Якщо класти на плити, то потрібно було б демонтувати існуючі дефектні плити і постелити нові з укріпленням основи. Цього не було зроблено. Але маємо те, що маємо...
Шукати всі повідомлення учасника
Чебишов Немає
Cipollino
****

Повідомлень: 1 447
Приєднався: May 2007
Київ-Полтава
Nissan X-Trail 2.0 CVT
Повідомлення: #8
07-12-2011 17:14 RE: Львів-Краковець M-10(відкрито!!)

(07-12-2011 16:18)CHUK :  Я взагалі працюю на будівельній фірмі, яка в т.ч. будує дороги.
ДБН В.2.3 - 4 - 2000 регламентує будівництво доріг і передбачає:
"5.9 Покриття для забезпечення стабільної рівності повинне протистояти накопиченню залишкових деформацій зсуву влітку і зберігати суцільність при прогині весною і восени, а також при розтягуванні від охолодження в осінньо-зимовий період. Для тривалого збереження шорсткості матеріал покриття повинен бути стійким до стирання.
5.10 Основа служить для зменшення прогину покриття від дії зовнішнього навантаження.

Основа повинна забезпечувати зменшення прогину покриття від дії зовнішнього навантаження, а також мати достатню жорсткість, щоб зменшити напруження в додатковій основі та в грунті земляного полотна до допустимих значень. Основа повинна мати міцність, необхідну для виконання цих функцій протягом всього терміну служби дорожнього одягу. Основу слід конструювати з одного або декількох шарів."


Прикол в тому, що плити, на які клали асфальт старі, сколоті з деформованими швами та повистрілюваною місцями арматурою. Хто їздив цією дорогою, той знає Mr. Green

Це тимчасове рішення, яке призведе до того, що з часом плити будуть продовжувати деформацію (взагалі вона є сезонна - весною та взимку найбільші деформації). Шви між плитами будуть збільшуватись, що призведе до тріщин в асфальтобетонному покритті. Після тріщин - вибоїни, а там ями. Якщо класти на плити, то потрібно було б демонтувати існуючі дефектні плити і постелити нові з укріпленням основи. Цього не було зроблено. Але маємо те, що маємо...

Клас!
Будівельна фірма, яка в тому числі будує дороги. Це які? Назовіть будь- ласка або фірму, або об'єкти-дороги. Є сумніви щодо кваліфікації.

1. ДБН В.2.3-4-2000 - вже нічого не регламентує. З 1 березня 2008 чинний ДБН В.2.3-4:2007. Він правда так само як і попередній має розділ "Дорожній одяг жорсткого типу". Там написано, що такі дорожні одяги проектуються відповідно до вимог ВБН 2.3-218-008-97.

2. У вказаному ВБН сказано:
Цитата: п. 2.4.1. Асфальтобетонне покриття може розташуватись як безпосередньо на цементобетонній основі, так і на проміжних шарах з асфальтобетону чи чорного щебеню.

3. Відповідно до інших нормативних документів - в таких випадках товщина асфальтобетону має бути не менше 15-16 см, тому я підозрюю. що Ви бачили укладку лише одного шару. Це підтверджується і прес-релізом Укравтодора:
Цитата:Відремонтовано 4 залізобетонні мости, виконано фрезування існуючого покриття проїзної частини, влаштовано 809,0 тис.м2 нижнього та верхнього шарів асфальтобетонного покриття.

4. Також відповідно до інших джерел (http://www.sapr.ru/article.aspx?id=7490&iid=305) в дорожньому одязі присутні геотекстильні матеріали, що мають переривати тріщини, які можуть розвиватися над деформаційними швами цементобетону.

5. Впевнений, що було проведено вивчення становища з цементобетоном, і рішення прийнято на основі цього обстеження. Так наприклад на Київ - Чоп цементобетон руйнують віброрезонансом.

6. Це ремонт, а не будівництво чи реконструкція. А ремонт передбачає доведення параметрів до потрібних, а не перевлаштування всієї дороги повністю.

7. Спробую знайти конструкцію дорожнього одягу - тоді ще поговоримо.


[Зображення: 5.png][Зображення: Iqisg.gif]
Праці Чебишова носять відбиток геніальності
Буде удача!
Шукати всі повідомлення учасника
CHUK Немає
Мандрівник
****

Повідомлень: 953
Приєднався: Jul 2008

Fabia Combi New 1.4 => Octavia A5 1.8TSI Elegans+=> BMW 3 E91
Повідомлення: #9
07-12-2011 18:30 RE: Львів-Краковець M-10(відкрито!!)

Шановний п. Чебышев.

Прошу трішки змінити тон своїх висловлювань. Ви, перепрошую, хто будете? Будівельник? Експерт? Особисто бачили процес будівництва? Ви хоч раз були на цій дорозі 2010 році чи весною 2011? Ви бачили ЦІ плити?...
А взагалі я не бачу причин, щоб надавати вам особисту інформацію в мережі інтернет та ще й у відповідь на хамскі висловлювання. Я представив інформацію на основі власних спостережень (оскільки по даній дорозі проїзжаю кілька разів на тиждень) та думки інженерів, які працюють в цій сфері вже понад 25 років, а не прес-релізів. Їх авторитетна думка така, що геотекстиль для 40-ка річних плит в яких вже почала вистрілювати арматура та зруйнована геометрія, як мертвому припарка. Воно дасть ефект на 2-3 роки максимум...

На цьому вважаю свою відповідь вичерпною і участі в засмічуванні форуму у відповідь на провокації брати не буду.

Всього найкращогоHello!
Шукати всі повідомлення учасника
Чебишов Немає
Cipollino
****

Повідомлень: 1 447
Приєднався: May 2007
Київ-Полтава
Nissan X-Trail 2.0 CVT
Повідомлення: #10
08-12-2011 09:03 RE: Львів-Краковець M-10(відкрито!!)

(07-12-2011 18:30)CHUK :  Шановний п. Чебышев.

Прошу трішки змінити тон своїх висловлювань. Ви, перепрошую, хто будете? Будівельник? Експерт? Особисто бачили процес будівництва? Ви хоч раз були на цій дорозі 2010 році чи весною 2011? Ви бачили ЦІ плити?...
А взагалі я не бачу причин, щоб надавати вам особисту інформацію в мережі інтернет та ще й у відповідь на хамскі висловлювання. Я представив інформацію на основі власних спостережень (оскільки по даній дорозі проїзжаю кілька разів на тиждень) та думки інженерів, які працюють в цій сфері вже понад 25 років, а не прес-релізів. Їх авторитетна думка така, що геотекстиль для 40-ка річних плит в яких вже почала вистрілювати арматура та зруйнована геометрія, як мертвому припарка. Воно дасть ефект на 2-3 роки максимум...

На цьому вважаю свою відповідь вичерпною і участі в засмічуванні форуму у відповідь на провокації брати не буду.

Всього найкращогоHello!

Отаке....
Отримавши змістовну обгрунтовану відповідь, звинуватити у хамстві опонента та піти - дійсно класний спосіб закінчити дискусію.
Ну що ж, всього найкращого.


[Зображення: 5.png][Зображення: Iqisg.gif]
Праці Чебишова носять відбиток геніальності
Буде удача!
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Маршрут Львів-Скадовськ bohdan 7224 3 2 609 21-07-2019 08:45
Останнє: bohdan 7224
  Яремче Поморяни Львів Павел9477 0 1 344 25-07-2018 07:17
Останнє: Павел9477
  Яремче, Ужгород, Львів. Виталий 333777 13 5 100 01-05-2018 08:50
Останнє: Sheket
  Львів-Будапешт-Венеція svzhuk_lvov 4 2 468 01-11-2016 20:40
Останнє: Петр_Зубк
  Дорога Львів - Чернівці drifter1987 4 3 183 25-03-2015 16:05
Останнє: Andmat
  Чернівці - Львів VooDoo 10 4 072 19-11-2014 08:35
Останнє: Gr_Vetal
  Стан дороги Львів-Ворохта Herz 20 14 897 24-09-2014 11:15
Останнє: Маравихер
  Львів в картинках ua_21 27 12 186 06-01-2012 10:58
Останнє: Core(i5)
  Львів-Рава Руська М-09 (Завершуються ремонтні роботи) CJ 0 1 320 12-12-2011 14:10
Останнє: CJ
  планування поїздки Львів-Краків Tetyana S 0 2 392 02-08-2010 20:45
Останнє: Tetyana S

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 2