Dimitrius :Ответьте на вопрос: Купили бы Вы шкоду А5 2.0тди 4х4 за 42-43куе?
Я так розумію, що це питання до мене?
Відповідь хіба потрібна? – Про те і іде мова, що у нас немає кореляції між Шкодою та Фольцем, у той час коли навіть у наших сусідів по СНД ситуація краща, не кажучи вже про можливість вибору.
==========================================================
БОДЯМЕН :1. То все ж, що Ви мали на увазі - "ОД" (бажано розшифрувати щоб усі розуміли)...??? Офіційний Дилер??? О_о
2. Якби не було проблем, то був би більший асортимент...чи не так??? Асортимент...не хочу створювати тофтологію, але наскільки цікавий асортимент продавцю??? Лише це питання являється головним!!! Не бажання клієнта його купити, а бажання продавця його продати. Ну для чого ЄК парити мізки-(мозок), якщо і так попит є...я так рахую.
3. Ви рахуєте якби був інший постачальник (імпортер), окрім ЄК, ціна на автомобілі була б іншою??? Візьміть для прикладу МІЦУБІШІ...у них в Україні окрім "ТД Ніко" офіційного імпортера, є ще декілька імпортерів, якщо не помиляюсь - "Ніколь Моторс" чи "Автоград". І що Ви думаєте там ціни на автомобілі різні, чи комплектації можна замовляти різні? Ні звісно, вони тримають однакову ціну і абсолютно однакові комплектації. Індивідуальне замовлення вони не практикують.
Тепер про фолькс.
Є багато моделей фолькса які складаються теж на Єврокарі. Це модель Пассат + (Комбі), Гольф + (Комбі), Гольф Плюс... Модель Джетта - складає Мекскика...Поло - Бразилія і тд. і тп... Звичайно серед цих моделей (ті що Єврокар складає) є чистокровні Німці...Тому дійсно при однаковій ціні люди задумуються над дорожчим і простішим брендом! Я проаналізував те що написав вище...і Ви правильно зрозуміли,те що я написав, то для чого мені аналізувати було?
1. Ви не правильно розумієте систему – ми не в Китаї, що вигідно мати свій завод (він у нас працює за рахунок державної системи – високих платежів при розмитненні, інакше – конкурентна здатність сумнівна, хіба що продавати на усі терени СНД, але там возять з Чехії і комплектаціїї з цінами самі може подивитись які).
Сумніваюсь що в усі країни СНД возять з Чехії. У росії є Завод в Калузі. Який працює з неаби якою високою потужністю і постачає автомобілі в країни СНД (Казахстан, Грузія, Вірменія, Білорусія, Азербайджан), чи з Чехії??? Як ви гадаєте???
Ви знову не туди хилите...
1. ОД = Офіційний Дилер.
2. Справа не у "парити мозок", а у монопольному становищі і бажанні отримувати максимум прибутку при мінімумі витрат і рухів мозком. І про які "проблеми" мова? По-друге: клієнт завжди правий і попит народжує пропозицію але за наявних умов і бажань пропозиція не може бути конкурентною (про що кажуть продажі і перерозподіл ринку).
3. Про Міцубіші: це знову мова про ОД – ОД знаходиться у жорстких рамках договору і ціни йому не просто рекомендовані представництвом чи самим виробником, а конкретно прораховані і встановлені. Тому ціни однакові, а комплектації залежать від ринку і теж встановлені (заводу цікаво збирати однотипне, якщо це не той же БМВ).
Можна згадати Форд – продаються комплектації але є можливість і замовити навіть позапрайсове.
Аналіз банальний – навіщо "фарширувати" Шкоду якщо можна купити вже "нафарширований" Фольц? І хіба Фольци усі підряд теж зібрані на ЄК? (І чому тоді на них роблять акції і ціни на них такі як є?) До слова сказати – з прив'язкою Шкоди до $ ціни стали більш адекватні, але все одно є питання і наявний куций вибір.
Про завод в Калузі: коли відкрили його і коли ЄК відкрив свій? Який обсяг ринку РФ і інших прилеглих країн та України? Які ціни, комплектації та вибір? ЄК експортує до СНД чи працює виключно на внутрішній ринок?