Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Авто из-за бугра
Автор Повідомлення
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #41
28-09-2011 13:05 RE: Авто из-за бугра

A1ex1984 :
БОДЯМЕН :...Тому ми можемо говорити багато чого, але насправді ми аж ніяк не вплинемо на прийняття рішень щодо 4х4 А5, Суперб, ДСГ Єті...Це може бути тоді коли за нас приймуть рішення вищестоящі боси. Так є певна проблема, що завод не може виконати забаганку клієнта (4х4), вони більш направлені на масовку клієнтів, що приносять 100% продажу за автомобілі в ціновому діапазоні 12 000-25 000 тис.дол.
Согласен на все 100%. Проще продать, к примеру, 1000 штук обычных А5, чем искать клиента на А5 4х4. Непонятно, как еще из прайсов не убрали Скаута, их по стране буквально единицы ездит, да и Йети, кстати тоже.
Не про те балакаєте.

Ні в РФ, ні в Білорусі, ні у Молдові та ніде у іншому світі також ті ж авто 4х4 не масові, але Шкода у прайсах є і вибір у тих же сусідів чималий. Це ніяк не по'язано з заводом, а пов'язано з політикою ЕК.

Немає тут ні забаганок клієнта (що заважає таке ввозити на замовлення?), а є банальна відповідь – за такого рівня цін та рівня доходів маємо у результаті гірший попит але це ніщо у порівнянні з політикою ЕК, яка ясно видна по куцому варіанту вибору. А казати "не завозимо бо некупляють" – це відмовка, яка немає нічого спільного з реальністю, позаяк продати можна те, що є у продажу та по конкурентній ціні.
Шукати всі повідомлення учасника
БОДЯМЕН Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 156
Приєднався: Dec 2010

Повідомлення: #42
29-09-2011 09:17 RE: Авто из-за бугра

(28-09-2011 13:05)SergM :  
A1ex1984 :
БОДЯМЕН :...Тому ми можемо говорити багато чого, але насправді ми аж ніяк не вплинемо на прийняття рішень щодо 4х4 А5, Суперб, ДСГ Єті...Це може бути тоді коли за нас приймуть рішення вищестоящі боси. Так є певна проблема, що завод не може виконати забаганку клієнта (4х4), вони більш направлені на масовку клієнтів, що приносять 100% продажу за автомобілі в ціновому діапазоні 12 000-25 000 тис.дол.
Согласен на все 100%. Проще продать, к примеру, 1000 штук обычных А5, чем искать клиента на А5 4х4. Непонятно, как еще из прайсов не убрали Скаута, их по стране буквально единицы ездит, да и Йети, кстати тоже.
Не про те балакаєте.

Ні в РФ, ні в Білорусі, ні у Молдові та ніде у іншому світі також ті ж авто 4х4 не масові, але Шкода у прайсах є і вибір у тих же сусідів чималий. Це ніяк не по'язано з заводом, а пов'язано з політикою ЕК.

Немає тут ні забаганок клієнта (що заважає таке ввозити на замовлення?), а є банальна відповідь – за такого рівня цін та рівня доходів маємо у результаті гірший попит але це ніщо у порівнянні з політикою ЕК, яка ясно видна по куцому варіанту вибору. А казати "не завозимо бо некупляють" – це відмовка, яка немає нічого спільного з реальністю, позаяк продати можна те, що є у продажу та по конкурентній ціні.

Нажаль, з Вами не погоджуюсь. На скільки я розумію систему - Завод Єврокар (складає і продає), Дилери (купують у Єврокара і продають), клієнти (купують у дилерів і їздять)... Завод заробляє, дилер заробляє!!!
Тепер беремо цю систему і підкладаємо у Ваш пост -"" продати можна те, що є у продажу та по конкурентній ціні"" Якщо завод зробить А5 4Х4 2.0 ТДІ, захоче її продати дилеру, а дилер захоче продати клієнту!!! Всі захочуть заробити, і всім хочеться щоб було добре. Ціна такого автомобіля буде космічною...
У мене є декілька знайомих, які дотримуються такої думки - "за такие деньги Фолькса можна взять"...і коли людина стоїть перед дилемою Шкода- Фолькс,при однаковій ціні - чомусь вона завжди обирає Фолькс...
Моя Вам порада, забудьте Ви про той повний привід....
Hello!
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #43
29-09-2011 10:31 RE: Авто из-за бугра

БОДЯМЕН :Нажаль, з Вами не погоджуюсь. На скільки я розумію систему - Завод Єврокар (складає і продає), Дилери (купують у Єврокара і продають), клієнти (купують у дилерів і їздять)... Завод заробляє, дилер заробляє!!!
1. Ви не правильно розумієте систему – ми не в Китаї, що вигідно мати свій завод (він у нас працює за рахунок державної системи – високих платежів при розмитненні, інакше – конкурентна здатність сумнівна, хіба що продавати на усі терени СНД, але там возять з Чехії і комплектаціїї з цінами самі може подивитись які).
2. ЄК офіційний постачальник (а за рахунок заводу залишиться єдиним).
3. Ви не знаєте що таке ОД – вас ЄК ставить у жорсткі рамки.
4. Немає ніяких проблем заробляти більше за рахунок більшого асортименту.
5. Проаналізуйте те, що самі написали – експортованому WV віддають перевагу на фоні Skoda місцевої збірки, бо ціна на останню зовсім не конкурентна... – Цим усе сказано.
Шукати всі повідомлення учасника
Dimitrius Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 2 650
Приєднався: May 2007
Хмельницкий/Тернополь
Passat Alltrack B7 2.0 TDI
Повідомлення: #44
29-09-2011 11:30 RE: Авто из-за бугра

Ответьте на вопрос: Купили бы Вы шкоду А5 2.0тди 4х4 за 42-43куе?
Шукати всі повідомлення учасника
Vovan Немає
шволоч !!!!!!!
*****

Повідомлень: 5 130
Приєднався: Jan 2008
Киев-В.Дымерка-Киев
Tour 1.9 TDI AGR(нажаль, була)
Повідомлення: #45
29-09-2011 12:04 RE: Авто из-за бугра

(29-09-2011 11:30)Dimitrius :  Ответьте на вопрос: Купили бы Вы шкоду А5 2.0тди 4х4 за 42-43куе?
При всем уважении к марке, но "Нет" Hello!

Вже в минулому: Octavia 1.9 TDI (2008г.) AGR/No EGR//VNT17@1.3 Bar/3bar map/Bosio PowerPlus 764 0,232 Nozzles/Chip by RomSLR.
Мечтать даже полезно - потом к этому стремишся!!!
**93-39**
О99-733-О3-8шесть
(Востаннє це повідомлення було змінене: 29-09-2011 12:05 Vovan.)
Шукати всі повідомлення учасника
БОДЯМЕН Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 156
Приєднався: Dec 2010

Повідомлення: #46
29-09-2011 12:12 RE: Авто из-за бугра

(29-09-2011 10:31)SergM :  
БОДЯМЕН :Нажаль, з Вами не погоджуюсь. На скільки я розумію систему - Завод Єврокар (складає і продає), Дилери (купують у Єврокара і продають), клієнти (купують у дилерів і їздять)... Завод заробляє, дилер заробляє!!!
1. Ви не правильно розумієте систему – ми не в Китаї, що вигідно мати свій завод (він у нас працює за рахунок державної системи – високих платежів при розмитненні, інакше – конкурентна здатність сумнівна, хіба що продавати на усі терени СНД, але там возять з Чехії і комплектаціїї з цінами самі може подивитись які).
2. ЄК офіційний постачальник (а за рахунок заводу залишиться єдиним).
3. Ви не знаєте що таке ОД – вас ЄК ставить у жорсткі рамки.
4. Немає ніяких проблем заробляти більше за рахунок більшого асортименту.
5. Проаналізуйте те, що самі написали – експортованому WV віддають перевагу на фоні Skoda місцевої збірки, бо ціна на останню зовсім не конкурентна... – Цим усе сказано.


1. То все ж, що Ви мали на увазі - "ОД" (бажано розшифрувати щоб усі розуміли)...??? Офіційний Дилер??? О_о
2. Якби не було проблем, то був би більший асортимент...чи не так??? Асортимент...не хочу створювати тофтологію, але наскільки цікавий асортимент продавцю??? Лише це питання являється головним!!! Не бажання клієнта його купити, а бажання продавця його продати. Ну для чого ЄК парити мізки-(мозок), якщо і так попит є...я так рахую.
3. Ви рахуєте якби був інший постачальник (імпортер), окрім ЄК, ціна на автомобілі була б іншою??? Візьміть для прикладу МІЦУБІШІ...у них в Україні окрім "ТД Ніко" офіційного імпортера, є ще декілька імпортерів, якщо не помиляюсь - "Ніколь Моторс" чи "Автоград". І що Ви думаєте там ціни на автомобілі різні, чи комплектації можна замовляти різні? Ні звісно, вони тримають однакову ціну і абсолютно однакові комплектації. Індивідуальне замовлення вони не практикують.
Тепер про фолькс.
Є багато моделей фолькса які складаються теж на Єврокарі. Це модель Пассат + (Комбі), Гольф + (Комбі), Гольф Плюс... Модель Джетта - складає Мекскика...Поло - Бразилія і тд. і тп... Звичайно серед цих моделей (ті що Єврокар складає) є чистокровні Німці...Тому дійсно при однаковій ціні люди задумуються над дорожчим і простішим брендом! Я проаналізував те що написав вище...і Ви правильно зрозуміли,те що я написав, то для чого мені аналізувати було?

1. Ви не правильно розумієте систему – ми не в Китаї, що вигідно мати свій завод (він у нас працює за рахунок державної системи – високих платежів при розмитненні, інакше – конкурентна здатність сумнівна, хіба що продавати на усі терени СНД, але там возять з Чехії і комплектаціїї з цінами самі може подивитись які).
Сумніваюсь що в усі країни СНД возять з Чехії. У росії є Завод в Калузі. Який працює з неаби якою високою потужністю і постачає автомобілі в країни СНД (Казахстан, Грузія, Вірменія, Білорусія, Азербайджан), чи з Чехії??? Як ви гадаєте???
Все надоїло...масло - масляне!!! Давайте по дискутуємо на інших темах.
Hello!
Шукати всі повідомлення учасника
trevel Немає
Banned

Повідомлень: 1 206
Приєднався: Jan 2008

Skoda SuperB NEW DSG 1,8TSI+4х4 :)
Повідомлення: #47
29-09-2011 12:34 RE: Авто из-за бугра

(29-09-2011 11:30)Dimitrius :  Ответьте на вопрос: Купили бы Вы шкоду А5 2.0тди 4х4 за 42-43куе?
Ответьте на вопрос: Почему Шкода сама не откроет ПРЯМОЕ Представительство в Украине, при таких-то минимальных годовых общих продажах, минуя процесс разборки в Чехии и сборки/прикручивания колес в Украине, и тем самым не снизит стоимость конечного продукта с 42-43к.у.ё. до 35-37к.у.ё.???? Увеличение предложения по вариантам комплектации ПОТЕНЦИАЛЬНО может увеличить приток клиентов от других брендов и дать будущему Клиенту больше выбора именно в номенклатуре Шкоды... тем самым стимулируя рост объема продаж!
Попытаюсь, если позволите, предложить версию ответа - потому, что нашим "хозяевам жысти" очень кушать хочецца, потому и поддерживают законодательно свои "отверточные" заводы, глуша честный импорт налогами и дополнительными сборами... А ШкодаАвто - заложник ситуации, и бабло в свое время инвестировали в строительство "завода" в надежде на взрослые продажи и спрыгнуть нельзя - выпхнут нафиг с рынка и вообще ничего не продашь, кроме "серого" ручейка....
Можно подумать, что "серые" завозили бы контейнеровозами корейское фуфло типа IX-35/Спортиж и оно расходилось бы как горячие пирожки, если бы за это бабло (25-35к.у.ё!!!!) можно было бы купить упакованный Скаут, Ети, или столь любимый мною СуперБ 1,8ТСИ/2,0ТДИ 4х4...
Вывод, ИМХО, прост, как трусы за 40копеек - и офицыальный (сборочный!!) и теневой (серый) бизнес находицца в одних и тех-же руках... и эти руки, таки нехило гребут под себя... Чхали они на наши пожелания, важна норма прибыли и прирост рентабельности!
Шукати всі повідомлення учасника
Dimitrius Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 2 650
Приєднався: May 2007
Хмельницкий/Тернополь
Passat Alltrack B7 2.0 TDI
Повідомлення: #48
29-09-2011 12:34 RE: Авто из-за бугра

(29-09-2011 12:04)Vovan :  
(29-09-2011 11:30)Dimitrius :  Ответьте на вопрос: Купили бы Вы шкоду А5 2.0тди 4х4 за 42-43куе?
При всем уважении к марке, но "Нет" Hello!
Поэтому и не продают...

В 2008г. Пассаты в кузове универсал не собирались в Закарпатье, а завозились с Германии.
Шукати всі повідомлення учасника
engin_r Немає
Классик
****

Повідомлень: 992
Приєднався: Mar 2008

Cerato EX 1.6CRDi VGT
Повідомлення: #49
29-09-2011 14:38 RE: Авто из-за бугра

(29-09-2011 12:34)trevel :  ...Ответьте на вопрос: Почему Шкода сама не откроет ПРЯМОЕ Представительство в Украине...
Попытаюсь, если позволите, предложить версию ответа - потому, что нашим "хозяевам жысти" очень кушать хочецца, потому и поддерживают законодательно свои "отверточные" заводы, глуша честный импорт налогами и дополнительными сборами...
trevel, им не кушать, к сожалению, хочется, - їм хочеться жерти, жерти і ще раз жерти. Це різні речі. І допоки так як скотами нами будуть ПРавити, доки так і жити будемо...

(29-09-2011 12:34)trevel :  ...Можно подумать, что "серые" завозили бы контейнеровозами корейское фуфло типа IX-35/Sportage и оно расходилось бы как горячие пирожки, если бы за это бабло (25-35к.у.ё!!!!) можно было бы купить упакованный Скаут, Ети... Чхали они на наши пожелания, важна норма прибыли и прирост рентабельности!
Ну напрасно, Алексей ты так. Если это и "фуфло", то возможно в качестве отделки и организации внутреннего пространства. Так как тот же Тигуан/Ети лучше только отделкой и подвеской. Все прочае фифти/фифти, а дизеля и привод во многом даже лучше ВАГ'овских. Так что, учитывая цену - выбор на вкус и цвет получается. Без изменения ценовой политики никакого нормального развития у Шкоды не будет(у нас). А жаль.

А вот на ту "норму прибыли и прирост рентабельности" они и кушают... Пока народ в жопе и голодный. А зимой видимо и холодный будет.
сообщения объединены
Кстати, если ситуация со Шкодой, ИМХО полность заслуга "украинцев" из ЕК, то вот ситуация с корейцами - вопрос полностью видимо корейский. Хотя наши тоже выхолащивают полностью спецификации в надежде на цену и свою "рентабельность". Говорю так потому, что видел например Sportage серый(турбонепосредственный бензин, который ок.280л.с.), у которого комплектация и, главное, качество внутренней отделки было на голову выше тех, что идут на наш рынок. Это поведение из разряда меленькой пакости как в октавии с картами задних дверей. К чему такая "экономия"???

Повбывав бы ...побеждает не большой, бивнями украшенный. А тот кто маленький и злой, - но зато безбашенный. ©... :Cool:
-=Vorsprung durch Technik=-
(Востаннє це повідомлення було змінене: 29-09-2011 14:56 engin_r.)
Шукати всі повідомлення учасника
БОДЯМЕН Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 156
Приєднався: Dec 2010

Повідомлення: #50
29-09-2011 15:10 RE: Авто из-за бугра

Думаю потрібно нову тему створювати...а то втікли ми далеко від суті.
Hello!
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1