(29-09-2011 10:31)SergM : БОДЯМЕН :Нажаль, з Вами не погоджуюсь. На скільки я розумію систему - Завод Єврокар (складає і продає), Дилери (купують у Єврокара і продають), клієнти (купують у дилерів і їздять)... Завод заробляє, дилер заробляє!!!
1. Ви не правильно розумієте систему – ми не в Китаї, що вигідно мати свій завод (він у нас працює за рахунок державної системи – високих платежів при розмитненні, інакше – конкурентна здатність сумнівна, хіба що продавати на усі терени СНД, але там возять з Чехії і комплектаціїї з цінами самі може подивитись які).
2. ЄК офіційний постачальник (а за рахунок заводу залишиться єдиним).
3. Ви не знаєте що таке ОД – вас ЄК ставить у жорсткі рамки.
4. Немає ніяких проблем заробляти більше за рахунок більшого асортименту.
5. Проаналізуйте те, що самі написали – експортованому WV віддають перевагу на фоні Skoda місцевої збірки, бо ціна на останню зовсім не конкурентна... – Цим усе сказано.
1. То все ж, що Ви мали на увазі - "ОД" (бажано розшифрувати щоб усі розуміли)...??? Офіційний Дилер??? О_о
2. Якби не було проблем, то був би більший асортимент...чи не так??? Асортимент...не хочу створювати тофтологію, але наскільки цікавий асортимент продавцю??? Лише це питання являється головним!!! Не бажання клієнта його купити, а бажання продавця його продати. Ну для чого ЄК парити мізки-(мозок), якщо і так попит є...я так рахую.
3. Ви рахуєте якби був інший постачальник (імпортер), окрім ЄК, ціна на автомобілі була б іншою??? Візьміть для прикладу МІЦУБІШІ...у них в Україні окрім "ТД Ніко" офіційного імпортера, є ще декілька імпортерів, якщо не помиляюсь - "Ніколь Моторс" чи "Автоград". І що Ви думаєте там ціни на автомобілі різні, чи комплектації можна замовляти різні? Ні звісно, вони тримають однакову ціну і абсолютно однакові комплектації. Індивідуальне замовлення вони не практикують.
Тепер про фолькс.
Є багато моделей фолькса які складаються теж на Єврокарі. Це модель Пассат + (Комбі), Гольф + (Комбі), Гольф Плюс... Модель Джетта - складає Мекскика...Поло - Бразилія і тд. і тп... Звичайно серед цих моделей (ті що Єврокар складає) є чистокровні Німці...Тому дійсно при однаковій ціні люди задумуються над дорожчим і простішим брендом! Я проаналізував те що написав вище...і Ви правильно зрозуміли,те що я написав, то для чого мені аналізувати було?
1. Ви не правильно розумієте систему – ми не в Китаї, що вигідно мати свій завод (він у нас працює за рахунок державної системи – високих платежів при розмитненні, інакше – конкурентна здатність сумнівна, хіба що продавати на усі терени СНД, але там возять з Чехії і комплектаціїї з цінами самі може подивитись які).
Сумніваюсь що в усі країни СНД возять з Чехії. У росії є Завод в Калузі. Який працює з неаби якою високою потужністю і постачає автомобілі в країни СНД (Казахстан, Грузія, Вірменія, Білорусія, Азербайджан), чи з Чехії??? Як ви гадаєте???
Все надоїло...масло - масляне!!! Давайте по дискутуємо на інших темах.