(26-05-2011 22:39)Vprave : Скопируйте мне мои слова где я сказал, что то, что делается - плохо
Речь была о том, чтоб вместо космических проектов по постройке туннеля, лучше бы метро на Трою достроили или обратили внимание на более проблемные места.
П.сы. Почитайте, Вам будет полезно http://mycityua.com/articles/city/2011/0...61613.html
Я в машинах (двигуни, тюнінг і т. і.) не розбираюсь. І тому Ви не знайдете жодного коментаря від мене в відповідних розділах форуму.
Ви не знаєте як приймались ті чи інші проектні рішення. Ви не знаєте наскільки вони відповідають нормам проектування. Чому Ви дозволяєте собі коментарі на кшталт "оторви и выкинь" ?
Ту статтю я прочитаю, але хочу зауважити:
1. Метроград було спроектовано архітекторами, архітектори входять в склад містобудівної ради, яка схвалює забудову. Архітектори проектують і розміщують багатоповерхові будівлі в м. Києві по типу "Паруса", де потім стоять автомобілі на проїзній частині, заважають руху і створюють затори.
2. Архітектор Пономаренко - той, в бюро якого працює Вітрук. Той самий, хто начебто розробив принципіально нову розв'язку на Шулявці. Особисто моє ставлення до того "прожекту" - негативне. Я думаю, що задача тут була зекономити площу, яка відповідно до проекту Київпроекту відводиться під з'їзди транспортних розв'язок, щоб потім впихнути туди новий "Парус". Яскравий свіжий приклад такої "архітекторської підступності" - Дніпровська набережна, де спочатку архітектор Пашенько проектував аквапарк (при цьому розповідав як це так - в Києві досі немає аквапарку), тепер за його ж проектом там будуються висотки
http://ukrstroy.net/news/n560.htm
3. Архітектор Більский - давав рецензію на розв'язку Вітрука.
4. Таку ж майже рецензію дав Бабушкін, який свого часу був Головним архітектором Києва. І в цей же час збудували Метроград.
5. Жодний відомий мені інженер-дорожник не схвалив ті рішення по Шулявці. Крім одного, кваліфікація якого в мене викликає сумніви.
6. Я не бачу по тим фото в статті всіх рішень, і тому не розумію про який тонель іде мова? І про яку естакаду? До того ж, там не вирішені повороти з Шевченка на Велику Васильківську (існує сьогодні) та туди ж з Лесі Українки (немає і сьогодні). Куди дінеться потік з Хрещатика на Шевченко? До того ж, здається мені, що сьогодні там будуть заважати не тільки метроград але й Арена-сіті, та власники інших прилеглих будинків. Але це мої висновки лише по схемі на аерофотозйомці. Цікаво було б побачити більше.
Але це Вас не бентежить. Мабуть тому, що матеріалу надрукованому в такому досить коньюктурному виданні як ГПК, Ви вірите не роздивляючись. І ця транспортна розв'язка для вас не є "оторви и выкинь".
7.Я не прихильник будівництва в Києві великих тонелів, але для того щоб вирішувати потрібні вони Києву чи ні, потрібно володіти інформацією про всю містобудівну ситуацію. В мене її немає.
З.І. за ліки, докторе, дякую, але Ви помилились На мою думку від ГПК користі мало.