Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Основы устойчивости авто на дороге.
Автор Повідомлення
Igorb Немає
Banned

Повідомлень: 264
Приєднався: Apr 2008

golf1 1,8т,golf22.016v o2a, golf4 24v 4 motion, scoda fabia S2000
Повідомлення: #71
22-02-2011 11:52 RE: Основы устойчивости авто на дороге.

(22-02-2011 10:30)SergM :  
Igorb :multi-points uprights( ili pohojiye kak na audi a4),
Нашёл:



– Т.е. по сути сдвоенные рычаги с итересным расположением рулевой рейки.

gerzik :Можу точно сказати , на всіх леонах і шкодах(RS) з заниженою підвіскою, що я бачив так би мовити з позиції ями, передні важелі стоять отак\___/. Тобто це -пінцет як погано?
У школі вчили, що sinα близько 90° дуже мало відрізняється від 1. Стійки амортизаторів стоять так: / \, тому чисто з огляду на лінійність зміни положення коліс бажано щоби у номінальному верхньому положенні стійок (стиснені) важелі з ними мали кут 90° – у цьому разі при русі з середнього положення до верхнього розвал буде мало змінюватись, а рух важеля будет його компенсувати (у мінус), що відповідає роботі навантаженого колеса.

За такого \___/ положення важелів розвал не буде компенсуватись і буде виходити зразу у плюс коли стійка з амортизатором буде стискатися.

Там ще є цікава річ з довжиною рульових тяг та розташуванням їх не у площині шарових опор – при русі підвіски виникають підрулювання. І саме неприємне у тому, що за певних обставин кут підрулювання буде міняти знак при цьому.
+1.
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Повідомлень у цій темі
RE: Основы устойчивости авто на дороге. - Igorb - 22-02-2011 11:52

Швидкий перехід:


Переглядають: