Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Основы устойчивости авто на дороге.
Автор Повідомлення
Gerzik Немає
Все буде HD )
*****

Повідомлень: 6 636
Приєднався: Jul 2008
Київ- Батурин- Кам'янець
H-D Dyna,H-D RoadGlide ,TurboSmart,VW T5 VR6 4x4
Повідомлення: #47
19-02-2011 12:31 RE: Основы устойчивости авто на дороге.

(19-02-2011 09:25)BB :  
(19-02-2011 08:36)DOBERMAN@UA :  Также поменяй стабилизаторы(клевков будет меньше)
да?

Юра, навіщо стільки іронії?Mr. Green

Стаби не зачіпати, чим довше внутрішні колеса торкаються до полотна, тим краще керованість.
Жорсткий стаб підніме внутрішнє колесо.

Або знову ж таки шляхом тривалого підбору ,робити комплект.
Дозволю собі невелику ретроспективу:
на протязі року на свою "бойову " копійку ставив різні стабілізатори ,поки не досяг збалансованого проходження поворотів(про нульовий дроссель та ін не згадуюMr. Green).
Таким чином зупинився на : перед-стаб від вектра Б, зад- стаб від мазда 626(пустотілий стаб,на непідрессорку гарно).Але і 626 стаб "вуса"дорощував щоб мякше зробити.

І варто згадати блоку. Теж має неабиякий вплив на керованістьSmile

moscovia delenda est
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Повідомлень у цій темі
RE: Основы устойчивости авто на дороге. - Gerzik - 19-02-2011 12:31

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1