(19-02-2011 09:25)BB : (19-02-2011 08:36)DOBERMAN@UA : Также поменяй стабилизаторы(клевков будет меньше)
да?
Юра, навіщо стільки іронії?
Стаби не зачіпати, чим довше внутрішні колеса торкаються до полотна, тим краще керованість.
Жорсткий стаб підніме внутрішнє колесо.
Або знову ж таки шляхом тривалого підбору ,робити комплект.
Дозволю собі невелику ретроспективу:
на протязі року на свою "бойову " копійку ставив різні стабілізатори ,поки не досяг збалансованого проходження поворотів(про нульовий дроссель та ін не згадую

).
Таким чином зупинився на : перед-стаб від вектра Б, зад- стаб від мазда 626(пустотілий стаб,на непідрессорку гарно).Але і 626 стаб "вуса"дорощував щоб мякше зробити.
І варто згадати блоку. Теж має неабиякий вплив на керованість