Я не розумію. З Вашого повідомлення виходить, що 2/3 "биків" працівники ДАІ. І лише 1/3 - водії. До недавнього часу з матеріалів сайту виходило, що всі 100% інспекторів були невічливі. Що не подобається? Вважаєте, що на цьому сайті мають бути лише негативні ролики про ДАІ - зверниться до адмінів "дорожнього контролю".
На мій погляд неадеквати є з двох сторін.
Щодо того, що з ДАІ зателефонували в Копенгаген. Ви пишите, що не вірите, що змогли знайти цю пані. Але, якщо Вас зацікавила тема, і Ви буваєте на тому сайті, то могли б поцікавитися темою більше. Тоді Ви побачили б, що пані Квінде склала скаргу і направила іі у різні інстанції. Як мінімум:
Цитата:Как вы уже наверное знаете я отправила жалобы на поведение инспектора Щипель В.В. и начальнику ГАИ Львовской области, и В Департамент ГАИ Лозовому. В этом активно помогали участники "ДК". Очень надеюсь, что реакция будет.
Як правило, коли звертаються з подібними документами, то їх підписують (як правило не ніками з форуму) і залишають свої координати для того, щоб отримати відповідь.
Тому відповідаю на Ваше питання.
Да, я вірю, що пані Квінде могли розшукати і зателефонувати їй. Вірю, що інспектор був вимушений просити пробачення. Але вважаю, що це було зайвим питати, як покарати інспектора. Це мали вирішувати самі.
Щодо дорожнього контролю, то хочу звернути Вашу увагу, що судячи з останніх рядків приведеного Вами матеріалу, а саме:
Цитата:ПОЧЕМУ ИНСПЕКТОРА ДАВЯТ НА ЖАЛОСТЬ?
В этой ситуации интересно будет мнение автомобилистов, стоит ли прощать Щипеля. Но стоит помнить, что этот инспектор без какой либо значимой причины набросился с угрозами в адрес беззащитной женщины и ее ребенка.
А ведь согласно правилам, перед принятием на работу кандидатов на должность в милицию очень серьезно проверяют на предмет психической уравновешенности. Во всяком случае так было раньше... до тех пор пока должности в милиции, а в особенности в ГАИ, не стали продавать как семечки на базаре и отныне получить удостоверение и пистолет может любой неуравновешенный полудурок с тремя классами образования.
Стоит обратить внимание, что в 99% случаев, если инспектора ГАИ "берут за жабры" он сразу превращается в "ангела" и начинает рассказывать о своих жизненных проблемах и почему ему нельзя терять работу.
А интересно какую работу? Тяжкое дежурство за 1200 гривен? Так с такой работы любой нормальный человек сам убежит... Или инспекторов ГАИ держит что-то другое? Может другие суммы?
Также интересно и другое. Как часто госавтоинспекторы отпускают провинившихся водителей без штрафа, если те попросят извинение за свое нарушение? Над этим вопросом очень серьезно должен задуматься инспектор Щипель...
я не можу назвати його "продаівським".
З.І. Ми бачили лише одну версію події. Нам невідомо з якого моменту розпочали зйомку або продемонстрували нам. Нам невідома версія інспектора.
Хоча в будь-якому разі, я засуджую його поведінку. Грубості не повинно бути на дорозі. Покарання має бути. Але чи лише для нього?
З.І.І. Колись, коли запропонували надрукувати в одному журналі фотографію зроблену мною, то трохи знайомився з авторським правом. Здається все ж таки треба отримати дозвіл, коли когось знімаєш. Хоча це маю ще сам перевірити. Не буду стверджувати...