Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Голосування: Щоб не було проблем з дизпаливом:
Голосування завершено.
Ллю яке є, аби зимнє 9.30% 4 9.30%
Ллю перевірене зимнє 46.51% 20 46.51%
Додаю 1%...3% бензину 4.65% 2 4.65%
Додаю 5% бензину 6.98% 3 6.98%
Додаю керосин (скільки?) 6.98% 3 6.98%
Додаю антигель-антидепрессор (вкажіть який) 16.28% 7 16.28%
Інше 9.30% 4 9.30%
Всього 43 голосів 100%
* Ви голосували за це. [Показати результати]

Тема закрита 
Дизпаливо у морози – як уникнути проблем
Автор Повідомлення
Дядя Слава Немає
КОЛХОЗНИК ТЮНИНГА

Повідомлень: 786
Приєднався: Apr 2011
Киев
Fabia 1.8Т 20V powered by VTG
Повідомлення: #21
02-02-2012 23:57 RE: Дизпаливо у морози – як уникнути проблем

(02-02-2012 23:52)Бусёна :  предатор просил передать:

в эпике на позняках полно керосина по 16 гривен литр, пару часов назад были куплены 2 баклашки
кому просил передать....?

напомните ему шоб он мне напомнил.... у меня скляроз.... шоб я Вам шот передал..на 8 марта....
Шукати всі повідомлення учасника
spectr Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 93
Приєднався: Oct 2010
Ковель
VW Passat B7 2.0tdi DSG6
Повідомлення: #22
03-02-2012 10:43 RE: Дизпаливо у морози – як уникнути проблем

вдома є 3 маршрутки: на місяць купуємо 200 літрів керосину, здається в нас по 12 грн і проблем в ці морози ще поки не було
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #23
03-02-2012 10:45 RE: Дизпаливо у морози – як уникнути проблем

DoctorAleks :На Лукойлі -32 соляра правда по 10,25, якщо відразу 30 літрів то -15 копійок. Не реклама.
У них гарно написано: гранична температура фільтрації –20...–29С.
– Ги.

DoctorAleks :Настраханий морозами купив два дні тому в АТЛ знову такий самий антигель. Два дні він їздив в багажнику. Сьогодні перед заправкою хотів його долити. Відкрив - а там Я удивленповністю загустілий брусок, схожий на свічку. Забрав до хати, відігрів на батареї. Тепер питання: який то антигель, якщо він сам при -10 загустів. Чи варта його взагалі лити в "холодну соляру".
Є різна хімія. Зазвичай антигель працює якщо ДП не помутнішало (наш випадок), є варіанти коли требя лити у тепле ДП (вище 0С – нереально). Бензин теж бажано лити до кристалізації, як і керосин. Їхня основна дія – збільшення легких фракцій, що дозволяє полегшити пуск + трохи борються з парафінами.

Основний принцип дії – не давати злипатися парафінам, тому сам антигель може замерзати. Після відігрівання можна користуватись бо у суміші з ДП все гаразд буде.

Дядя Слава :на шеле есть...и на Окко вчера заправлял....
наокко -если ехать с троещины на московский мост -справа...
А Шелл зараз чиїми нафтопродуктами торгує? (Були ж наче ТНКшні.)
Ну і про ОККО цікаво.
Шукати всі повідомлення учасника
Kaban-69 Немає
еще та свинья
****

Повідомлень: 1 277
Приєднався: May 2008
Мариуполь
1.9 tdi (AGR)
Повідомлення: #24
03-02-2012 10:52 RE: Дизпаливо у морози – як уникнути проблем

(02-02-2012 20:34)DoctorAleks :  Настраханий морозами купив два дні тому в АТЛ знову такий самий антигель. Два дні він їздив в багажнику. Сьогодні перед заправкою хотів його долити. Відкрив - а там Я удивленповністю загустілий брусок, схожий на свічку. Забрав до хати, відігрів на батареї. Тепер питання: який то антигель, якщо він сам при -10 загустів. Чи варта його взагалі лити в "холодну соляру". Десь попадалась на очі стаття, джерело не можу знайти. що доливати антигель на холодну соляру при таких морохах взагалі нема жодного змісту. Він не розчиняється в такій солярці. Хто має досвід, напишіть свою думку.

да, антигель замерзает, его имеет смысл добавлять только если солярка еще не загустела
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
SKODOSAN Немає
практик
*

Повідомлень: 29
Приєднався: Nov 2009

Oсtavia A5 2.0 TDI
Повідомлення: #25
03-02-2012 13:14 RE: Дизпаливо у морози – як уникнути проблем

(02-02-2012 20:50)Боцман :  
(02-02-2012 13:36)rusua :  Добавляю бензин.
-20 запуск со второго раза на одной работающей свече))
Вспоминаю свой жопель Гэ 1,7ДТИ, достаточно было одной работающей свечи накала для того чтобы завести в -30!!!
Сейчас коммон рейл, но то уже совершенно другая история...

сообщения объединены
(02-02-2012 19:56)SergM :  [quote='Дядя Слава']
соляра - минус 32 ....
На Ультре -30 по 9,70 и в -26 сегодня все пучком.


сообщения объединены
(02-02-2012 20:34)DoctorAleks :  який то антигель, якщо він сам при -10 загустів. Чи варта його взагалі лити в "холодну соляру".
В такой ситуации реально выручает вот это:

Но к топливу ТНК это не подходитСкорбим. Загусла соляра, отогрел в гараже, добавил присадку день поездил нормально, а на уторо машина не берет обороты и дергается.
Шукати всі повідомлення учасника
Sewa Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 103
Приєднався: Mar 2007
Киев
Skoda Fabia 1,4 ( продал), Octavia Tour 1,9 TDi AGR
Повідомлення: #26
03-02-2012 13:20 RE: Дизпаливо у морози – як уникнути проблем

(03-02-2012 10:52)Kaban-69 :  
(02-02-2012 20:34)DoctorAleks :  Настраханий морозами купив два дні тому в АТЛ знову такий самий антигель. Два дні він їздив в багажнику. Сьогодні перед заправкою хотів його долити. Відкрив - а там Я удивленповністю загустілий брусок, схожий на свічку. Забрав до хати, відігрів на батареї. Тепер питання: який то антигель, якщо він сам при -10 загустів. Чи варта його взагалі лити в "холодну соляру". Десь попадалась на очі стаття, джерело не можу знайти. що доливати антигель на холодну соляру при таких морохах взагалі нема жодного змісту. Він не розчиняється в такій солярці. Хто має досвід, напишіть свою думку.

да, антигель замерзает, его имеет смысл добавлять только если солярка еще не загустела
Я вот добавил http://www.skoda-club.org.ua/forum/showt...pid1251940 пост 64
Шукати всі повідомлення учасника
vil100 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 271
Приєднався: Oct 2010
Ukraine
Octavia Tour 1,9 TDI 2008 -была ;BMW 520d E61-2007.
Повідомлення: #27
03-02-2012 14:51 RE: Дизпаливо у морози – як уникнути проблем

просмотрите ,может будет познавательно:
http://auto.potrebitel.ru/?action=model_...ud_id=8780
и еще-
http://www.afuelsystems.com/ru/letters/l6.html

я стараюсь заправляться на ШЕЛЕ или ОККО зимней солярой.
что до присадок много информации совсем разной...

я взял за основу http://ru.wikipedia.org/wiki/Дизельное_топливо
+ перезвонил друзьям занимающимся топливом.
---рекомендации :
-летнее топливо разбавляеться антигелем при тепрературе 5 гр.(до помутнения топлива) а вообще разница должна составлять 10 градусов от момента кристализации...
из этого делаем выводы- зимнее до -22 можно разбавлять при -10,12.(оно еще светлое)

Когда холодно -20 и у Вас залито дизтопливо до -20-22,то -
- Грееш антигель до + 10-15-20 ...спрашиваеш на заправке температуру топлива в емкости(там есть датчики) ...в крайнем случае просиш налить в прозрачную емкость...если дизель прозрачен -смело заливай теплый антигель в бак и разводи свежим топливом. с учетом того что в баке холодное топливо и при смешивании старого и нового = разница будет в 10 градусов. если нет набирайте топливо в емкость + грейте дома +заливайте теплый антигель и потом в бак.
Или теплый гараж ...вам в помощ.
Как вариант керосин = проверено и Арктическое дизельное топливо: Плотность: не более 830 кг/м³. Температура вспышки: 35 °C. Температура застывания: −50 °C. Получается смешением прямогонных, гидроочищенных и вторичного происхождения углеводородных фракций с температурой выкипания 180—330 градусов Цельсия. Пределы кипения арктического топлива примерно соответствуют пределам выкипания керосиновых фракций, поэтому данное топливо — по сути утяжеленный керосин. Однако чистый керосин имеет низкое цетановое число 35-40 и недостаточные смазывающие свойства (сильный износ ТНВД). Для устранения данных проблем в арктическое топливо добавляют цетаноповышающие присадки и минеральное моторное масло для улучшения смазывающих свойств. Более дорогой способ получения арктического дизельного топлива — депарафинизация летнего дизельного топлива. -это подтверждает.
Удачной зимы.Дружба

Одна человеческая жизнь стоит больше чем стоимость электричества потребляемого уличными фонарями города...
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1