(01-06-2011 20:35)AsianCars : а как мастер определил что ШРУС если машина на подъёмнике была??
тільки коли вивішені колеса можна перевірити вертикальний люфт ШРУСА (або на ямі), перевіряється люфт руками, а при обертанні привода стетоскопом слухається кожен рухомий вузол.
(01-06-2011 21:31)pete : подушка двигла, я б проверил
подушка двигуна - це навряд чи, бо сам двигун не вібрує.
сообщения объединены
Сьогодні зняли внутрішній ШРУС, промили, заправили новою змазкою, поставили назад. При детальному огляді підшипника виробки та пошкоджень не виявили. Після монтажу при обертанні колеса видно як піввісь розгойдує коробку (чи це нормально?). Стетоскопом майстер почув шумність заднього підшипника КПП та підшипника лівої ступиці. Розвал-сходження. За все 412грн. Виїхавши з СТО авто наче їде тихіше (треба ще поїздити в різних режимах) і вільніше, витрата пального зменьшилась в місті десь на 0,5л/100 км (було останнім часом 8-9). Розвальщик попався бувалий (кажуть 15 років тільки на розвалі працює) і каже що треба правильно відбалансувати гуму і попробувати переставити колеса місцями.
Проїхав по місту 30 км та по трасі 40км, витрата пального середня 6,8 л/100 км (кондиціонер не вимикаю через неймовірну спеку), шум та гул посилюється при 60-80 км/год, при 100-110 км/год більше шум, ніж гул, з поворотами вліво-вправо на різних швидкостях характер та інтенсивність шумів не змінювались.