Сьогодні 14:00 Котушка запалювання двигун AME Škoda Fabia I
Слава Україні! І Доброго здоров’я всім.
Škoda Fabia I 6Y sedan 2002, двигун AME, проїхала 100к.
Вирішив поділитись власним досвідом по відмові котушки запалення.
Все почалось так - раптово на ходу, зникна тяга і двигун скажено мотиляло.
Затягнули в гараж і почалось.
Замінив фільтр повітря і палива, почистив впускний колектор і промив датчик повітря, перевірив датчик колінвалу та розподільчого, промив і перевірив форсунки.
Перевірив свічки 2 була репнувша (400кОм опір) поставив які були но цілі, поки купляв нові.
Перевірив роботу свічок іскра є вкрутив пуск без змін.
Перевірив компресію ОК.
Після встановлення нових свічок якось завелась.
Шляхом послідовного відключення форсунок вияснив що працює тільки 1 і 4.
Замовив Б.В. котушку, порізнив опір (в кОм) котушок вийшло таке:
стара 1-4 9,2, 2-3 9,3, 1-2 16, 1-3 26, 3-4 16, 2-4 6,4
куплена 1-4 9, 2-3 9, 1-2 ∞, 1-3 ∞, 3-4 ∞, 2-4 ∞
З замірів зрозумів що пробій між виводами на 2 і 4
Розібрав котушку
Знайшов місце пробою зачистив залив епоксидною смолою в результаті мою наступні показники опору: 1-4 9,2, 2-3 9,3, 1-2 ∞, 1-3 ∞, 3-4 ∞, 2-4 ∞
Чекаю на ізолювальний герметик щоб зібрати стару.
Не зрозумів, а відео є можливість вставити?
Далі буде.
(Востаннє це повідомлення було змінене: Сьогодні 17:04 igorcv.)
Vitaly_N татаро-монголофоб
Повідомлень: 13 876
Приєднався: Oct 2008
Харьков, Павлово поле
А5 1,6 MPI+ESP