12-07-2019 01:53 Fabia mk1 - перехід з ППД на євро
Вітання всім!
На форумі купа тем по переходу на європідвіску для Ікони, а от для першої Фабії відповідної теми не знайшов .
Маю Fabia першого покоління, 1.4 16V BBZ, універсал.
ППД пружини
- спереду 6Q0 411 105 S, 1 червоний 3 синій, PR-G03/L18 591-620 кг.
- ззаду 6Q0 511 115 AE, 1 оранжевий 2 синій 1 зелений, PR-1JB/0YD 480-508 кг.
Підбирати нові пружини потрібно на такі ж самі навантаження по кілограмам (що в принципі логічно)?
Наприклад, європружини
- на перед 6Q0 411 105 AF, 4 червоний 1 синій, PR-G01/L04 596-620 кг.
- на зад 6Q0 511 115 N, 1 оранжевий 3 жовтий, PR-1JA/0YE 485-508 кг.
Чи можливо потрібно просто брати ті ж європружини, але на 1н ваговий порядок нижче?
Наприклад, європружини
- на перед 6Q0 411 105 AE, 3 червоний 2 синій, PR-G01/L03 571-595 кг.
- на зад 6Q0 511 115 M, 1 оранжевий 2 жовтий 1 оранжевий , PR-1JA/0YD 463-484 кг.
І бентежне питаня #2 - по амортизаторам.
На європружини ставити масляні чи газо-масляні амортизатори?
По каталогу SACHS європружинам 6Q0 413 031 BH та 6Q0 413 031 BJ відповідає масляний амортизатор SACHS 300 032.
Підкажіть, будь-ласка, буду дуже вдячний!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 12-07-2019 02:03 Kostyl.)
Misterd Олексій
Повідомлень: 8 118
Приєднався: Jun 2008
Поділля
Seat Ibiza ST 1.6 TDI Reference+)
12-07-2019 08:54 RE: Fabia mk1 - перехід з ППД на євро
(12-07-2019 08:14)Misterd : в мене в підписі фабія, і там є тема на драйві моя
дякую, я читав!
ти підбирав щоб ваговий клас нових пружин був такий самий як і старих.
в мене тут сумнів ось чому.
трапилися мені випадково майже нові оригінальні пружини передні євро з seat cordoba sport 2.0 - 6Q0 411 105 AD, 3 червоний 1 синій, PR-G01/L02 541-570 кг.
які я і придбав та встановив.
як бачимо клас європружин кордоби L02 нижчий ніж ніби потрібний мені L04 - 541-570 проти 596-620 кг.
хіба передок кордоби з 2х літровим мотором не тяжчий за фабійний з мотором 1.4?
12-07-2019 09:40 RE: Fabia mk1 - перехід з ППД на євро
(12-07-2019 01:53)Kostyl : Підбирати нові пружини потрібно на такі ж самі навантаження по кілограмам (що в принципі логічно)?
Наприклад, європружини
- на перед 6Q0 411 105 AF, 4 червоний 1 синій, PR-G01/L04 596-620 кг.
- на зад 6Q0 511 115 N, 1 оранжевий 3 жовтий, PR-1JA/0YE 485-508 кг.
Чи можливо потрібно просто брати ті ж європружини, але на 1н ваговий порядок нижче?
Наприклад, європружини
- на перед 6Q0 411 105 AE, 3 червоний 2 синій, PR-G01/L03 571-595 кг.
- на зад 6Q0 511 115 M, 1 оранжевий 2 жовтий 1 оранжевий , PR-1JA/0YD 463-484 кг.
І бентежне питаня #2 - по амортизаторам.
На європружини ставити масляні чи газо-масляні амортизатори?
По каталогу SACHS європружинам 6Q0 413 031 BH та 6Q0 413 031 BJ відповідає масляний амортизатор SACHS 300 032.
Підкажіть, будь-ласка, буду дуже вдячний!
1. У відповідній темі є загальне правило, за яким ППД – це просто пружини на 1-2 вагових класи вище (жорсткіші) і не важливо яке авто ВАГ (останні покоління). І тим оригінальні цікаві, що є з чого вибрати.
2. Практично усі нормальні виробники перейшли на газо-оливові амортизатори, бо в них олива менше піниться (особливо на горбатих дорогах).
3. Амортизатори для ППД зазвичай просто мають більший хід і "жорсткіші", тому якщо не сильно занижувати, то можна докатати їх. А так у каталозі вказано для якої вони підвіски. + Для деяких ППД йдуть довші відбійники.
– З цього всього загальний висновок такий, що практично краще докатати ППД і потім замінити усе на "євро" (якщо дороги не лякають).
12-07-2019 10:10 RE: Fabia mk1 - перехід з ППД на євро
(12-07-2019 09:40)SergM : 1. У відповідній темі є загальне правило, за яким ППД – це просто пружини на 1-2 вагових класи вище (жорсткіші) і не важливо яке авто ВАГ (останні покоління).
2. Практично усі нормальні виробники перейшли на газо-оливові амортизатори, бо в них олива менше піниться (особливо на горбатих дорогах).
3. Амортизатори для ППД зазвичай просто мають більший хід і "жорсткіші", тому якщо не сильно занижувати, то можна докатати їх. А так у каталозі вказано для якої вони підвіски. + Для деяких ППД йдуть довші відбійники.
– З цього всього загальний висновок такий, що практично краще докатати ППД і потім замінити усе на "євро" (якщо дороги не лякають).
1. якщо слідкувати вашій логіці, то опустившись нижче відносно свого заводського класу G03/L18 (591-620) матиму або G03/L17 (561-590) або G03/L16 (531-560) - але і то і то має код G03 - це ППД.
то що міняти ППД на ППД?
чи брати кілограми для G03/L16 (531-560) і підбирати аналог із кодом європідвіски G01/G02 - L02 (541-570)?
якщо так то це будуть ті кордобівські пружини що в мене зараз і стоять!
табличка із етки під плюсиком.
якщо знаєте точно що за тема - прошу дайте посилання. на форумі купа тем про ппд можна голову зламати.
2. ок, я згоден з вами. але sachs для фабії по підбору дає тільки масляний амортизатор.
3. після заміни пружин з ППД на євро дуже стало відчутно, що амортизатори вмирають. в результаті через 300км один потік, не витримавши ділянки біла церква-умань на е95.
стояли масляні амортизатори sachs 300 032 в комбінаціїї з заводськими ППД пружинами. так попередній власник ставив.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 12-07-2019 18:26 Kostyl.)
12-07-2019 13:34 RE: Fabia mk1 - перехід з ППД на євро
(12-07-2019 10:10)Kostyl :
(12-07-2019 09:40)SergM : 1. У відповідній темі є загальне правило, за яким ППД – це просто пружини на 1-2 вагових класи вище (жорсткіші) і не важливо яке авто ВАГ (останні покоління).
2. Практично усі нормальні виробники перейшли на газо-оливові амортизатори, бо в них олива менше піниться (особливо на горбатих дорогах).
3. Амортизатори для ППД зазвичай просто мають більший хід і "жорсткіші", тому якщо не сильно занижувати, то можна докатати їх. А так у каталозі вказано для якої вони підвіски. + Для деяких ППД йдуть довші відбійники.
– З цього всього загальний висновок такий, що практично краще докатати ППД і потім замінити усе на "євро" (якщо дороги не лякають).
1. якщо слідкувати вашій логіці, то опустившись нижче відносно свого заводського класу G03/L18 (591-620) матиму або G03/L17 (561-590) або G03/L16 (531-560) - але і то і то має код G03 - це ППД.
то що міняти ППД на ППД?
чи брати кілограми для G03/L16 (531-560) і підбирати аналог із кодом європідвіски G01/G02 - G01/L02 (541-570)?
якщо так то це будуть ті кордобівські пружини що в мене зараз і стоять!
табличка із етки під плюсиком.
якщо знаєте точно що за тема - прошу дайте посилання. на форумі купа тем про ппд можна голову зламати.
2. ок, я згоден з вами. але sachs для фабії по підбору дає тільки масляний амортизатор.
3. після заміни пружин з ППД на євро дуже стало відчутно, що амортизатори вмирають. в результаті через 300км один потік, не витримавши ділянки біла церква-умань на е95.
стояли масляні амортизатори sachs 300 032 в комбінаціїї з заводськими ППД пружинами. так попередній власник ставив.
1. Це не моя логіка, це даність. Є певна жорсткість (= ваговий клас) закодована кольоровими мітками і це все що треба знати. А відповідність виникає від навантаження – який двигун, чи є кондиціонер, Вебасто тощо. Наприклад те що для дизеля євро може бути для бензина ППД.
Цей широкий вибір по оригіналу дозволяє реалізувати будь-які забаганки, якщо підійти з розумом. Кілограми для усіх однакові. Таким чином якщо Ви підібрали на 1-2 класи нижче і опустилося на те що Ви хотіли – маєте результат. Іншого не буде, бо відповідно до закону Гука жорткість прямопропорційна стисненню – якщо вага не змінилася то зміна жорсткості призводить до змінени стиснення = зміна кліренсу.
Коли Ви класи переведете у номери пружин та мітки – усе зрозумієте.
2. Вони пишуть загадкове "oil pressure", але якщо шток виштовхується, то газовий підпор таки є = газо-оливовий. По-друге не варто заморочуватись, бо Вам потрібен результат, а не раллі виграти – на стареньке маленьке авто вибір по суті невеликий.
3. Не думаю що стало помітно – м'якіші пружини легше демпфувати. Вони зазвичай вмирають поступово і стає помітно коли зовсім здохли. А SACHS вже на вашу ППД не виробляє.
Kostyl Рассказчик
Повідомлень: 125
Приєднався: Mar 2018
Київ || Корсунь-Шевченківський
'07 skoda fabia combi 1.4 bbz
12-07-2019 19:25 RE: Fabia mk1 - перехід з ППД на євро
(12-07-2019 13:34)SergM : 1. Це не моя логіка, це даність. Є певна жорсткість (= ваговий клас) закодована кольоровими мітками і це все що треба знати. А відповідність виникає від навантаження – який двигун, чи є кондиціонер, Вебасто тощо. Наприклад те що для дизеля євро може бути для бензина ППД.
я згоден і розумію, що певна жорсткість (ваговий клас) закодована мітками (і буквенним кодом номеру запчастини). згоден що чим більший обєм двигуна (відповідно і вага) та додаткове навісне двигуна автоматично потребують жорсткіших (з товстішим прутком) пружин. згоден про пружини дизель/бензин.
Ви мене не розумієте, що я питаю. або я хреново питаю.
я привів код/клас своїх заводськи пружин.
як мені, знаючи ті коди і знаючи відповідні їм кілограми, підібрати європружини? за яким методом?
все що мені треба. misterd підбирав по одному методу, Ви кажете "опускатися на один/два вагові класи нижче". так на один чи на два опускатися? те що в мене є зараз то правильно чи не правильно? табличка з кілограмами є в попередньому пості. прикладу в спойлер картинки з мітками.
(12-07-2019 13:34)SergM : Цей широкий вибір по оригіналу дозволяє реалізувати будь-які забаганки, якщо підійти з розумом. Кілограми для усіх однакові. Таким чином якщо Ви підібрали на 1-2 класи нижче і опустилося на те що Ви хотіли – маєте результат. Іншого не буде, бо відповідно до закону Гука жорткість прямопропорційна стисненню – якщо вага не змінилася то зміна жорсткості призводить до змінени стиснення = зміна кліренсу.
я хочу щоб опустилося саме на той рівень, який мав бути по заводу на фабії комбі в європі. не вгадувати чи сприймати візуально. я ж не ейбахи ставлю -30 чи рс пружини.
якщо поставити занадто мякі пружини, окрім логічної зміни кліренсу, як буде вести себе підвіска в динаміці а не в статиці?
та і окрім мякості (товщини прута) ще є параметр висоти пружини, що теж має вплив.
(12-07-2019 13:34)SergM : Коли Ви класи переведете у номери пружин та мітки – усе зрозумієте.
не погоджуся. що значить кількість червоних міток, а що синіх/зелених/жовтих і т.д. на пружині? одна синя крапка то жорсткіше ніж коли одна зелена? як просто тримаючи в руках пружини і не маючи таблиць, тільки по міткам визначити що є ППД а що євро? які для хетчбека, а які для універсала?
хіба кілограми, на які розраховані пружини, не дають чіткішої картини?
(12-07-2019 13:34)SergM : 2. Вони пишуть загадкове "oil pressure", але якщо шток виштовхується, то газовий підпор таки є = газо-оливовий. По-друге не варто заморочуватись, бо Вам потрібен результат, а не раллі виграти – на стареньке маленьке авто вибір по суті невеликий.
якщо брати sachs, то вони в каталозі пишуть що "oil pressure" і на всіх фото в мережі штоки без ковпачка зверху та не стягнуті стрічкою. значить масляні. наприклад:
якщо брати monroe, то вони в каталозі пишуть що "gas pressure" і на штокові є ковпачок зверху та стягнуті стрічкою - я такі сьогодні купив, артикул 742052SP. значить газо-масляні.
раллі тут не при чому - я не знаю який результат поведінки авто буде з новими масляними, а який з новими газо-масляними. я хочу відчути як мало бути по заводу в європі, хоч приблизно, бо ставлю то я не оригінал а замінники.
тому і питаю хто які ставив і що в результаті.
(12-07-2019 13:34)SergM : 3. Не думаю що стало помітно – м'якіші пружини легше демпфувати. Вони зазвичай вмирають поступово і стає помітно коли зовсім здохли. А SACHS вже на вашу ППД не виробляє.
розкачка на латаному асфальті та бовтанка на "пральній дошці" зявилася одразу.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 12-07-2019 19:27 Kostyl.)
17-07-2019 13:17 RE: Fabia mk1 - перехід з ППД на євро
1. Прочитайте наприклад тут (рос. ресурс): https://passatworld.ru/showthread.php/82...ovye-metki
– В очевидь легка Фабія з варіаціями спричинила більший набір у порівнянні з цим прикладом і немає такої чіткої відповідності.
Однозначно заводська євро буде по він-коду повністю аналогічної європейської Фабії.
На вашому прикладі:
Маєте перед 6Q0 411 105 S (1 червона 3 синіч), PR-G03/L18 591-620 кг
вам треба взяти на таку ж вагу але євро варіант, тобто (за Вашою таблицею) G01/L04 чи G02/L04 = 6Q0 411 105 AF (4 червоних 1 синя) - тобто все так як Ви вже з'ясували.
Про зад цікавіше: 6Q0 511 115 AE це ваговий клас 1JB/0YC який співпадає з євро 1JA/0YС, і цей номер йде також як 1JB/0YD який співпадає з євро 1JA/0YD, і каталог на кожний євро видає 2 варіанта:
1JA/0YС = 6Q0 511 115 L / 6Q0 511 115 M,
1JA/0YD = 6Q0 511 115 M / 6Q0 511 115 N.
– Щоби з'ясувати точно треба подивитися на код встановленої у Вас (книжка / наклейка) і кольорові мітки (при гарному денному освітленні бо наприклад помаранчевий може здатися жовтим) і на підставі даних обрати правильний варіант (+ свої заморочки). Підозрюю що 6Q0 511 115 L / 6Q0 511 115 M / 6Q0 511 115 N йдуть по збільшенню жорсткості, тому для нас з повнорозмірною запаскою, інструментом та іншим скоріше Ваш вибір буде між M та N (можете врахувати ГБО чи комплекцію пасажирів / кількість багажу / мішків картоплі :-)
На мою думку ніщо не забороняє просто опускатися на один-два класи нижче у ППД ряду, бо там та сама жорсткість досягається скоріше більш витривалими пружинами (мабуть товщі але м'якіші витки), що буде добре для наших доріг. З'ясувати на 1 чи 2 класи можна шляхом відповідного навантаження на вісь і вимірами зміни кліренсу з розрахунками до досягнення бажаного результату.
2. Я не дуже впевнений чим саме буде зараз 300 032, але невелика різниця у поведінці оливового чи газо-оливового одного виробника для тієї ж моделі буде. Деякі кажуть що перші комфортніші, інші – другі = жопомір у всіх різний. Плюс на конвеєр могли йти і ті і інші від різних виробників. – Тому обирайте самостійно. На мій погляд у наших реаліях треба брати якісні і газо-оливові, тому поздоровляю з 742052SP до яких треба 376224SP.
3. Думаю просто відчуття змінилися. З іншого боку при мертвих амортизаторах на м'якіших пружинах буде бовтатись краще.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 17-07-2019 13:18 SergM.)