Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Всім клубням, фа-фа!;)
Автор Повідомлення
Maibock Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 129
Приєднався: Jan 2018
Київ
Skoda Octavia Tour Combi BFQ 1.6 (2009р.)
Повідомлення: #1
27-03-2018 20:49 Всім клубням, фа-фа!;)

Власне кажучи, на форумі я новачок.Hello!
Зліз зі стареньких Мерсів на ВАГ.
Намагаюсь, як кажуть на інших форумах, пізнавати цей світ "вагодро..рів"))) Можу сміливо сказати, що поступово вливаюсь в цей світ, і в принципі, вже знайшов купу приємних відмінностей у простоті та практичності ВАГів. Автошка ніби створена для людини з допитливим розумом і прямими руками. Майже все лічиться за допомогою цеглини та шнурка. Але ключове слово "Майже".
Тому, буду вдячний, якщо не відмовите в підказках куди копати. Бо є парочка питань, які прямо чешуться, а в пошуках я щось впираюсь в одні і ті ж тупіки.
П.С. Авто в підписі.


Нема бажаючих пограти в детектива?
Загалом, авто працює нормально. Але, на даний момент маю такий "букет":

Шасси: 1U - Skoda Octavia I
-------------------------------------------------------------------------------
Адрес 01: Электроника двигателя Labels: 06A-906-033-APF.LBL
Блок управления: 06A 906 033 BK
Компонент: SIMOS33 1.6l 2V 00HS9803
Кодировка: 00031
Мастерская #: WSC 73430
VCID: 69A56ABF0077
TMBJX41U0AB006072 SKZ7Z0I5575516
4 Найдены неисправности:
17523 - Ряд 1-зонд 1, электрическая цепь подогрева: короткое замыкание на массу
P1115 - 35-00 - -
17911 - Сигнал нагрузки на клемме генератора DF: недостоверный сигнал
P1503 - 35-00 - -
17811 - Система рециркуляции ОГ, диапазон регулирования
P1403 - 35-10 - - - Непостоянно
17925 - Основное реле=>-J271: сбой в электрической цепи
P1517 - 35-10 - - - Непостоянно
Готовность: 0010 1101

-------------------------------------------------------------------------------
Адрес 17: Комбинация приборов Labels: 1U0-920-xxx-17.LBL
Блок управления: 1U0 920 811 B
Компонент: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13
Кодировка: 19123
Мастерская #: WSC 73430
VCID: 2D2DDEAFF41F
TMBJX41U0AB006072 SKZ7Z0I5575516
1 неисправность:
01336 - Шина данных-комфорт (для всего концерна)
80-10 - в однопроводном режиме - Непостоянно

-------------------------------------------------------------------------------
Адрес 19: Диагностический интерфейс шин данных Labels: 6N0-909-901-19.LBL
Блок управления: 6N0 909 901
Компонент: Gateway K<->CAN 0001
Кодировка: 00006
Мастерская #: WSC 73430
VCID: F09387DBA3AD
1 неисправность:
01336 - Шина данных-комфорт (для всего концерна)
80-10 - в однопроводном режиме - Непостоянно

-------------------------------------------------------------------------------
Адрес 46: Центральный модуль систем комфорта Labels: 1C0-959-799.LBL
Блок управления: 1C0 959 799
Компонент: DK Komfortgerбt HLO 0002
Кодировка: 00259
Мастерская #: WSC 73430
VCID: F49B8BCBD7B5
3 Найдены неисправности:
01336 - Шина данных-комфорт (для всего концерна)
80-00 - в однопроводном режиме
00912 - Выключатель переднего левого стеклоподъемника-E40
27-10 - недостоверный сигнал - Непостоянно
01034 - Включен термопредохранитель стеклоподъемника на стороне водителя
35-10 - - - Непостоянно

Конец --------------------------------------------------------------------------------------------------

По "комфорту" є одна відома - це неадекватно працююча кнопка водійського склопідйомника. При короткому натисненні кнопки, в двері чується поштовх-щелчок, але вікно не опускається. При натисненні кнопки на всю - автоматично опускається. І якщо знову коротко натиснути вниз - автоматично підіймається. Коротко вгору - нічого. Довго вгору - піднімається, але не автоматично. При частому гвалтуванні "вгору", спрацьовує теплушка і не працює взагалі. Треба чекати.
Роз'єм біля лівої ноги дивився, все сухо, ціло. Масу на кузов про всяк випадок "протер" (чистити нічого було) і навірно піджав. В гофрі між дверима переломів протирів кос немає. Але це не точно. Дзвонити треба. Візуально - все як нове.

По двигуну більш цікаво.
Основне реле - треба глянути плюсову клему. Не перевіряв. Звідси можливо і по клемі генератора навантаження. Теж не страшно.
Робилась капіталка два місяці назад (3 000 км пробігу). З навісного, замінена помпа, електронний термостат і увага! обидві лямбди. По помилкам я поки що нічого толкового не накопав. Може хто з досвідчених скоротить мій час та щось підкаже? Здається від лямбди ноги ростуть в сторону ЕГР? Точніше, його закопчування. Так чи ні?

Фото першої лямбди:
ТИЦ
Питання, звідки взялась лямбда NGK??? Я в жодному каталозі замінників її не находжу. Може бути, що вона працює, але дає помилку, бо не рідна? Чи якщо КЗ то воно і в Африці КЗ і їй паски?

П.С. Пошуком користуватись вмію. Туди мене направляти не треба) Якщо є конкретні посилання - буду відверто вдячнийHello!

"Bolt On" - это как "Plug & Play". Только, скорее: Plug, и не факт что Play Wink
(Востаннє це повідомлення було змінене: 27-03-2018 21:59 Maibock.)
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Всім Здрастуйте Дмитро89 4 591 07-12-2018 15:02
Останнє: Дмитро89

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1