Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Европодвеска
Автор Повідомлення
Влад А5 Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 210
Приєднався: Nov 2011

Повідомлення: #11
18-02-2019 19:51 RE: Европодвеска

Добрый вечер! Откопаю тему.
Хочу перейти на европодвеску. Перерыл все или почти все, но ответа для себя так и не нашел. Чем отличаются пружины с ППД от евро. Интересуют конкретные цифры: Высота пружины, количество витков, диаметр прута. Перед и зад.
Авто А5FL 2011г. 1.9 tdi.
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #12
19-02-2019 11:30 RE: Европодвеска

У городі копали? Навіть кольорові коди жорсткості не знайшли?
Шукати всі повідомлення учасника
Влад А5 Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 210
Приєднався: Nov 2011

Повідомлення: #13
19-02-2019 13:39 RE: Европодвеска

(19-02-2019 11:30)SergM :  У городі копали? Навіть кольорові коди жорсткості не знайшли?
Я задал конкретный вопрос по размерам пружин.
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #14
19-02-2019 15:17 RE: Европодвеска

Конкретна відповідь: геометричний розмір усіх оригінальних пружин однаковий, відрізняється жорсткість – іноді це впливає на кількість витків та/або їхню товщину. Пружина для ППД є просто жорсткішою від "евро" версією.

Якщо зайти у каталог з даними А5FL / 2011 / 1,9TDI, то можна побачити варіанти пружин для різних комплектацій = різні вагові класи пружин = різна жорсткість. Таблиці з ваговими класами знайти трохи складніше, але не проблема. Неоригінали не заморочуються і роблять набагато менший вибір.

Якщо з авто нічого кардинально не робилося, то підбор зводиться до вибору пружин на 1-2 вагових класи нижче від поточних – жорсткість менше, посадка нижче. Геть правильно – точно по вазі + заміна амортизаторів та відбійників чи персонально під вподобання.

Для роздумів: Свод информации про замену пружин и амортизаторов на Passat B6,В7
Шукати всі повідомлення учасника
Лёха Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 938
Приєднався: Oct 2006
Киев
Octavia A5 FL1.6MPI Combi (CHGA+ГБО)
Повідомлення: #15
19-02-2019 17:27 RE: Европодвеска

на фабии Пружина с ППД отличается только диаметром прутка... большим на 0,5мм.. (проверено на задних)

Арфография... эта как канг-фу. Настаящие мастира ею биз надабнасти ни пользуюцца!!!©
Шукати всі повідомлення учасника
Влад А5 Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 210
Приєднався: Nov 2011

Повідомлення: #16
19-02-2019 19:13 RE: Европодвеска

(19-02-2019 15:17)SergM :  Конкретна відповідь: геометричний розмір усіх оригінальних пружин однаковий, відрізняється жорсткість – іноді це впливає на кількість витків та/або їхню товщину. Пружина для ППД є просто жорсткішою від "евро" версією.

Якщо зайти у каталог з даними А5FL / 2011 / 1,9TDI, то можна побачити варіанти пружин для різних комплектацій = різні вагові класи пружин = різна жорсткість. Таблиці з ваговими класами знайти трохи складніше, але не проблема. Неоригінали не заморочуються і роблять набагато менший вибір.

Якщо з авто нічого кардинально не робилося, то підбор зводиться до вибору пружин на 1-2 вагових класи нижче від поточних – жорсткість менше, посадка нижче. Геть правильно – точно по вазі + заміна амортизаторів та відбійників чи персонально під вподобання.

Для роздумів: Свод информации про замену пружин и амортизаторов на Passat B6,В7

Спасибо за емкий ответ.
Но если бы я хотел порыться в каталогах, я бы на форуме не задавал вопрос по геометрическим размерам пружин.
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Европодвеска Lisabon08 1 592 06-06-2019 21:24
Останнє: Lisabon08

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1