Так я зараз добираюсь до Житомирської області.
2363 фотографії - одне відео
http://www.youtube.com/watch?v=u8q6x4TDeRc
сообщения объединены
В схожій темі був коментар від
Demyan:
Цитата:кстати часть нового покрытия открыта - не фонтан вообще, думал будет европа. Видать именно европейская дорога у нас так и останется бориспольское шоссе. Ровная, но шумная, и машину держит ощутимо хуже чем бориспольская
Відповідаю тут.
Порівнювати якість асфальтобетону на Київ - Чоп (на ділянці до Житомира) та Київ - Харків (особливо на ділянці до Борисполя) ще рано.
На Київ - Чоп (про це вже писав вище) поки що укладено лише 2 шари асфальтобетона. Третій з щебенево-мастичного асфальтобетону (саме він на Київ - Бориспіль) буде укладено в наступному році.
сообщения объединены
Із сусідньої теми:
(16-11-2011 08:43)zemax : (15-11-2011 19:55)Lightning : (15-11-2011 16:19)Чебышев : Порівнювати якість асфальтобетону на Київ - Чоп (на ділянці до Житомира) та Київ - Харків (особливо на ділянці до Борисполя) ще рано.
На Київ - Чоп поки що укладено лише 2 шари асфальтобетона. Третій з щебенево-мастичного асфальтобетону (саме він на Київ - Бориспіль) буде укладено в наступному році.
Интересно когда именно в следующем году? Зимой, как у нас умеют? Весной? Или летом, ближе к Евро 2012 ?
пока 3й слой положат, то эти 2 как всегда разобьют фуры, и будет как всегда!!!
а кладут асфальт не наши,а вроде бы итальянцы, поэтому посмотрим потом как они это сделают..))
а по поводу нового кусочка дороги который уже открыт, хоть разметки там ещё нет, но 220 км/ч ехать спокойно можно, а 100-110 км/ч когда едешь, то вообще заснуть можно..))) так что будем надеяться на лучшее!!
"Больше всего говорит тот, кому нечего сказать." Так звучить афорізм від Л. Толстого, який наведений в підпису
Lightning. То ж розмовляйте, друзі, розмовляйте....
Дещо поясню:
1. Третій шар асфальтобетону планується влаштувати після Євро 2012. До Євро - 2 шари. Так як розрахунок дорожнього одягу ведеться на перспективу 11 років (враховується зростання інтенсивності руху), то 2 шарів асфальтобетону для пропуску сьогоднішніх навантажень вистачить.
2. Укладання асфальтобетону дозволяється при температурі більше "-5" при застосуванні відповідних добавок та технологій. І Ви не плутайте укладання нових шарів асфальтобетону з ямковим ремонтом, вимоги до якого ще менші.
3. Хоча тендер виграли італійці, на субпідряді в них працюють і українські фірми. В тому числі і на укладці асфальтобетону.
4. Бажаю Вам міцного здоров'я та більшого розуму. Тому що їхати 220 км/год на дорозі, на якій ще не закінчені ремонтні роботи (невстановлено огородження, наприклад) це нерозумно. Навіть якщо рух здійснюється на обох проїздах. 2 вчорашні ДТП, в яких загинули люди, тому свідчення:
[img]http://mignews.com.ua/files/upl/4(71
.jpg[/img]
http://mignews.com.ua/ru/articles/92892.html